Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten pian keskenmenon jalkeen voi tulla uudestaan raskaaks? miten kausn voi teeskennella, ettei keskenmenoa tullut? mieheni kanssani tassa vaiheessa vaan lapsen takia (tai niin ai

Vierailija
12.08.2007 |

nakin luulen) joka meni kesken mutta hän ei tiedä istä eikä saakaan tietää. auttakaa!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tiedoksi kyllä se mies voi häipyä vaikka olis kuinka monta kersaa kasassa, seuraappa vaikka av:n juttuja viikko...

c´mon ole miehelle rehellinen!

Vierailija
2/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

netän hänet jos kuulee ettei lasta tulekkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan tiedoksi kyllä se mies voi häipyä vaikka olis kuinka monta kersaa kasassa, seuraappa vaikka av:n juttuja viikko...

c´mon ole miehelle rehellinen!

Vierailija
4/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sulla tosiaan niin tyhmä mies, ettei ihmettele, kun lapsi syntyykin vähintään kuusi viikkoa lasketun ajan jälkeen??

Vierailija
5/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen keskenmenon jälkeen olin heti uudelleen raskaana, että mahdollista kyllä on.

Mutta muuten tämä on taas näitä ihan sairaita aloituksia, ja varsinkin jos on vähänkään tosi

Vierailija
6/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisen keskenmenon jälkeen olin heti uudelleen raskaana, että mahdollista kyllä on.

Mutta muuten tämä on taas näitä ihan sairaita aloituksia, ja varsinkin jos on vähänkään tosi

Vierailija
7/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä kyllä on, pakko olla.... Jos ei ole, ja jos miehesi on tosiaan niin tyhmä, ettei tajuaisi, niin kyllä on vakka kantensa valinnut...

Vierailija
8/8 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAKKO tulla heti raskaaksi tai muuten heittää heti. jos olet vaikka 5+ tehnyt positiivisen testin ja 6+ mennyt kesken niin on vaikea selittää vaikka kun pitäisi olla ultran 15+ niin miksi viikkoja on vasta 6-7+

Vierailija:

eli siis PAKKO raskautua seuraavasta kierrosta tai muuten heittää liikaa, niinkö?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi