Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähähiilarisella ruokavaliolla olevia! Mitä tapahtui painolle parin ekan viikon aikana aloituksesta? Miten muuten olo?

Vierailija
12.08.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä aika kumma olo tuli, mutta se oli vaan se alku. Kun ottaa mukaan lisää kasviksia ja muutaman hedelmän niin pärjää kivasti, ei oo nälkä ja ei väsytä.

Vierailija
2/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntui vaan niin oudolta syödä hyvää ruokaa ja paljon vrt. aiempiin kidutusdieetteihin (Nurtilett, kaalikeitot yms...) ja tosiaan sit vaa' alle mennessä yllättyi kun paino vaan tippui ja tippui... Tän dieetin tosin lopetin, kun tulin raskaaksi ja mieliteot voittivat. Nyt olis taas aika aloitella uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa mitä te syötte?

Mä haluan kanssa aloittaa ton dieetin. haluan eroon tästä makean tuskasta, joka on ihan hirveä. . .

En pysty syömään mitään rasvasta ruokaa, eli tuloksiin on päästävä ilman kermoja ja pekonia.

Vierailija
4/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen jättänyt perunan, riisin, pastan ja leivän pois. Perunan, riisin ja pastan olen korvannut kasviksilla, esim. kukkakaalilla, kesäkurpitsalla, bataatilla tai palsternakalla. Esimerkiksi bolognese maistuu kesäkurpitsan kanssa ja paistettu kala muhennetun pinaatin kanssa.

Leivästä luopuminen oli kovin pala vanhalle juustoleipien mussuttajalle, mutta ratkaisin ongelman syömällä pelkkää juustoa :). Jos kovempaa purtavaa haluaa, voi esimerkiksi kurkun päälle latoa vaikka mitä. Myös jugurtti, viili tai hedelmät ovat erinomaisia välipaloja.

Pikkunälkään kirsikkatomaatteja, suolapähkinöitä, kasviksia & dippiä...

Paino alkoi tippua heti (tietysti nesteet lähtivät ensin), 3-4 kuukaudessa on lähtenyt 7 kg.