Miten voisi helpottaa 11-vuotiaan unensaantia?
Meillä iloinen ja terve 11-vuotias tyttö, jonka on usein vaikea nukahtaa. Nukkuu kyllä hyvin, kun saa unenpäästä kiinni. Syynä ei ole mitkään murheet, mitkä painaisi mieltä. Itselläni on usein samaa vaivaa. Mies ja muut lapset nukahtavat hyvin ja mekin haluttais. Kaikesta perinteisestä unentuloon helpottavasta on huolehdittu. Olen itse terveydenhoitaja, joten tietoakin löytyy. Liikuntaa yms. virikkeitä on päivässä ja ruokailut sekä perhe/kaverisuhteet on kunnossa. Olenkin miettinyt olisiko jokin luontaistuote yms. pehmeä hoitomuoto turvallinen/mahdollinen esim. jokin yrttitee? Missään nimessä ei sellaisesta nukahtamisongelmasta ole kyse, että lääkkeitä kokeiltaisiin. Kokemuksia ja vinkkejä kaivataan.
Kommentit (6)
ei lapsella ole levottomia jalkoja mut aianskin auttoi meillä, kylpyveteen rauhoittavaa yrttiä
Mitä yrttiteetä suosittelette? Mistä kokemuksia? Mistä saisi lisää tietoa vyöhykepisteistä? Olen kyllä tyttöä iltaisia hieronut ja silitellyt, mutta ei siitäkään kummemmin ole ollut apua. Meillä osoitetaan muutoinkin paljon hellyyttä ja rakkautta. Lisää vinkkejä otetaan vastaan.
meillä on sama ongelma 8-vuotiaalla. Äitiäkin alkaa tilanne nyt rasittamaan varsinkin kun koulu on alkamassa.
Yömaito me olemme jo kokeillee, ei apua.
Täytyykin yrittää noita yrittijuttuja.
http: //www. frantsilankehakukka. fi/shop/
Tuo on aika suosittu paikka :)