Lue keskustelun säännöt.
Vaunut Saksasta??? (ja turvaistuin)???
12.08.2007 |
Antakaa vinkkejä, please!!!
Mitä suosittelette; vaunuja ja nettikauppaa???
Mitä tuli maksamaan kokonaisuudessaan? Toimitusaika?
Gesslein tai Teutonia mielessä...???
Kaikki kokemukset ja neuvot tervetulleita!!!
Myös nettikauppojen osoitteet, jos vaikka löytyisi joku uusi...
Kiitän jo etukäteen, koska joku varmasti on tilannut!!!
Miten käyttöohjeet; saako netistä esim. suomenkielisinä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse tilasin sellaisesta nettikaupasta kuin http://www.babyonlineshop.de/. Nettisivut saksaksi, mutta saa myös englannin kielisenä tuoteselosteet. Ystävät suosittelivat ja mulla ainakin mennyt kaikki hyvin tähän asti. Sivut olivat aika helppokäyttöiset. Itse tilasin Teutonian vaunut, mallia Spirit S3. Vaunut tulivat kokonaisuudessaan hieman yli 200 euroa halvemmiksi kuin Suomesta ostettuina. Ja nyt kun noita Teutonian vaunuja ei edes täältä saa muita kuin mitä varastossa on... Viime viikolla sain viestin, että tällä viikolla vaunut pitäisi olla kotiovella;) Lupasivat vaunut alunperin 8-9 viikossa, mutta tulivat todellisuudessa 5 viikossa.
Ainakin tuossa mun vaunumallissa valitsin vain mallin, värin, kopan ja mahdolliset lisävarusteet. Itse otin pehmeällä kopalla ja siihen vielä jonkun alvi-climate alustan(?), mikä kuulemma on hyvä talviolosuhteissa, maksoin n. 25 euroa. Lisäksi otin mallikohtaisen tuulisuojan jalkaosaan n. 20 euroa, renkaiden suojat ja hyttysverkon.
Itse ainakin olen todella tyytyväinen tähän asti saamastani palvelusta ja kovasti odotan vaunujen saapumista=)