Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään samanlaisia tuntemuksia

12.08.2007 |

Moikka! Onko kellään sellainen olo et töihin meno näin kesäloman jälkeen on kuin pakko pullaa? Mulla on nyt ollut pikkuisen pidermpi loma melkein 8vkoa koska olen ollut niistä 4viikkoa saikulla ja 4vkoa lomalla. Käsi alkoi reistaileen (olen siis siivousalalla) ja on ollut todella niin kipee et en oo aina edes pystynyt nukkumaan. Määrättiin kahteen otteeseen ensin viikon kuuri burana 600mg/4xvrk. sen jälkeen kahden viikon kuluttua burana 400mg 3xvrk. No se onneksi auttoi niin et pystyin jotenkin nukkumaan yöni. Kävin kerran ennen lomani alkua viemässä sairaslomatodistuksen että sain lomani siirrettyä, mut pomo olikin todella kiukkuinen kun aiheutan hänelle ylimääräistä vaivaa ja et joutuu tekemään paljon hommia et saa paikatuksi minun hommani. Sanoin sille etten itse ole pystynyt saamaan kättäni kipeeksi vaan se on tullut työstäni, mut sain kuulla vain kunniani haukkui aikas rankalla kädellä. Lähdin sieltä pala kurkussa, tuli todella paha mieli. No voihan olla et sillä oli paha päivä mut ei se mun mielestä saa purkaa sitä muhun. Nyt ens viikko vielä lomaa ja sit töihin, mut ei paljoa innosta ku muistelee kuinka se kohteli mua. Onko siis muille käynyt vastaavaa ja miten olette asianne hoitaneet vai onko minun siis vain hyväksyttävä moinen käytös? T: Henna

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelujen ohessa on tullut siivoiltua paljon ja olen ollut 3 eri firman palveluksessa. Ainoastaan yhdessä ja sekin tässä viimeisimmässä jossa siivoilen aamuisin hoitovapaani piristykseksi on ollut asiallinen ja tosi ihana esimies.

Kahdessa aiemmassa oli kyllä alkuun mukava esimies mutta jos ei ottanut tarjottuja lisätunteja vastaan sai haukut niskaan (vaikka sopimus ei edes velvoita niihin), jos auta armias oli lapsi kipeenä ja mies ei voinut jäädä hoitaan esim tentin takia auta armias mikä huutokonsertti siitä tuli. Ja voi vitsi kun murtui käsi minulla, kauhee älämölö siitäkin. Lopulta vaan lopetin siellä irtisanomisajan puitteissa tietysti ja vaihdoin kunnolliselle työnantajalle jossa kunnioitetaan työntekijöitä. Sekin oli yksi isoimmista firmoista, toivottavasti koko firma ei ole sellainen vaan ainostaan se yksi esimies. Ei ihme että niillä koko ajan vaihtuu työntekijät ja ihmiset jää vaan pois kuten ent. esimies aina voivotteli.

Joten siivoustyötä on paljon tarjolla, sinähän voit tarvittaessa katsella uutta. esimies ei koskaan saa purkaa omia kiukkujaan ja huonoja päiviään sinuun!

Vierailija
2/2 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin aluksi mietin et jos vaihtaisi paikkaa, mut ei kamalasti houkuta vaihtaa kun on vakituinen paikka ja työaikakin on todella hyvä. Tarvitsen koko päivä työn. Olen ajatellut et täytyy sit keskustella esimiehen kanssa ja miettiä asioita millä pystytään takaamaan et käsi kestää rasituksen. Ymmärsin työpaikka lääkärin puheista et esimiehen on mietittävä työpaikkaa työntekijän työkyvyn mukaan et työntekijä pystyy olemaan töissä ilman sairaslomia. Voihan olla et käytäntö on eri eripaikoissa mutta meillä pitäisi olla näin. Henna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme