Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies tanssii, oppitunti 1

Vierailija
12.08.2007 |

Laita kädet tiukasti vartaloa vasten olasta kyynärpäihin asti, käsivarret vähän ylös koukistuneina. Kävele sitten tai pyöri keinahdellen, vatsa pystyssä ja vähän takakenossa musiikin mukaan. Älä liikuta käsiä kuin vain aavistuksen verran. Tyylilajiin kuuluu myös se, että kävelet ihan hienoisessa haara-asennossa ja polvet pikkiriikkisen (tosi vähän) koukussa.

Että se on karmee tanssiessaan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue yltä.

Vierailija
2/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mä sanoin, että olen kertonut miehelleni jotain negatiivista hänen tanssitaidostaan? Mielelläni menen tanssimaan hänen kanssaan, mutta hän ei osaa tanssia yhtään. On itsekin sanonut sen ilman että olen maininnut asiasta. Itse asiassa olen ylpeä hänen piirteestään olla välittämättä osaako vai ei, tanssii kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olisit voinut lopettaa aloitusviestisi vaikka seuraavasti:

" Että se on karmee tanssiessaan - ja silti olen hänestä ylpeä" . Ei oikein välittynyt viestisi ydin, mutta kiitos nyt täsmennyksestä.

Toivotan hauskoja tanssihetkiä!

Vierailija:

Missä mä sanoin, että olen kertonut miehelleni jotain negatiivista hänen tanssitaidostaan? Mielelläni menen tanssimaan hänen kanssaan, mutta hän ei osaa tanssia yhtään. On itsekin sanonut sen ilman että olen maininnut asiasta. Itse asiassa olen ylpeä hänen piirteestään olla välittämättä osaako vai ei, tanssii kuitenkin.

Vierailija
4/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä kakkonen niin päättelit? Missään ei oo mainittu moista edes sivulauseessa.

Vierailija
5/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein kokella tuota tyyliä, hassua oli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi