Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kellä ei ole noussut paino raskaus-aikana juuri yhtään?

Vierailija
12.08.2007 |

Paljonko painoit raskauden alussa ja kuinka pitkä olet. Jos paino nousi niin paljonko?

Itse olen edellisessä raskaudessa lihonnut hillittömästi (35kg) Nyt olen uudelleen raskaana, esikoisella ikää 10kk. Painoa on vielä pudottamatta. Voinko syödä kevyesti myös raskaus-aikana? En tahtoisi painaa sataakiloa synnärillä :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. raskaus; alussa 55kg ja lopussa 55,9kg, nousua huimat 900g.

3. raskaus; alussa 54kg ja lopussa 58kg.

Vierailija
2/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

57kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 kiloo vaan. Ennen vauvaa painoin 44 ja loppuraskaudesta 62.

Vierailija
4/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 14 viikolla raskaana ja paino on vieläkin 3,5 kiloa " miinuksella" . Siis olen laihtunut pahoinvoinnin takia. Paino ei tahdo lähteä nousemaan sitten niin millään, ei edes tuohon omaan normaaliin painooni. Kyllähän kerkeän kerätä vaikka kuinka kiloja tämän raskauden aikana mutta tuskin yli 20 kiloa niin kuin edellisessä raskaudessani kävi... Silloin en kärsinyt näin pahasta pahoinvoinnista. Ja jos kiinnität oikein tarkasti huomiota syömisiisi niin et voi lihota suuri määriä!

Vierailija
5/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin ennen jokaista viittä lastani 61 kg ja synnyttämään mennessä 67 - 69 kg. Olen 171 cm pitkä. Lapset painoivat syntyessään 3,6 - 4,2 kg. Vähiten nousi paino viimeisessä raskaudessa, 42-vuotiaana. Vauva syntyi viikolla 38 ja painoi 3740 g. En ole yrittänyt erityisemmin pitää painoa kurissakaan, mutta se ei vain tuon enempää noussut. Herkkujakin söin odotusaikoina. Turvotusta ei ollut koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän