Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
nuoret vaimot ovta vaativamopiua MPIA VAIMOJA KUIN KESKI-IKÄISET VAIMOT- ONKO TOTTA?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En usko. Ihmiset ovat ensinnäkin yksilöitä.
Sitten paljon riippuu siitä, onko nainen asunut ja elänyt omillaan pitkään ennen avioliittoa vai ei.
Jos esim. on 35-vuotiaaksi asunut yksin, voi olla hiukan vaikea tinkiä tavoistaan ja rutiineistaan.
TOISAALTA ikä yleensä tuo suhteellisuudentajua ja vähentää musta-valkoista ajattelutapaa. Siinä mielessä siis keski-ikäinen vaimo voi olla rennompi ja antaa miehelle enemmän tilaa ja mahdollisuuksia elää erillistä elämääkin. Tarve sellaiseen teinimäiseen symbioosiin (jossa ei saa olla omia ystäviä ja puolisosta erillistä elämää) voi siten olla pienempi.