Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SF-mitta 26cm viikoilla 22+ =O

11.08.2007 |

Eli kokemuksia muilta joilla tuo mitta huitelee reippaasti yläkäyrän yläpuolella jo näillä viikoilla. Mulla viikkoja nyt jo pari enemmän mut nyt oon ruvennu miettiin et mikä jättiläinen sieltä mahtaa olla tulossa!

Meillä on kaks lasta ennestään ja noista sf-mitta ollu ihan normaaleja, noin viikoilla 36 ovat pompanneet ylös mutta oon vain 160cm pitkä joten maha väkisin lyttääntyy kun ei ylöspäin enää pääse ;) Nyt kumminkin jo ekassa mittauksessa viikoilla 18 tai jotain oli sen 19cm.

Merkkaako tuo sf-mitta mitään vauvan kokoon??

Mietin myös että ekassa ultrassa viikoilla 8+0 löyty kohdusta myooma että josko se kasvattais mittaa noin huimasti..toisaalta np-ultrassa eikä rakenteessa kukaan sanonut siitä mitään (siis että olisivat sen huomanneet)..

masuviikot nyt 24+1

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..viikoilla 23+5 28cm.. isokokoista vauvaa minäkin pelkään, mutta sain rauhoittavia kommentteja; kannattaa etsiä aloittamani ketju otsikolla " Kohdunpohjan korkeus mietityttää.." Minulla mittaus oli vasta ensimmäinen, joten odottelen ainakin seuraavaan neuvolaan (lääkärineuvola) ennen kuin panikoin lisää..

Vierailija
2/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ekassa raskaudessa oli noilla viikoilla 26,5 cm, ja koko ajan menin yläkäyrillä...vauva oli perätilassa koko ajan ja siksi jouduin käännösyritykseen...sitä ei tehty,koska vauva oli jäänyt jalat pyllyn alla asentoon....siitä johtuen oli mulla ainakin suuri toi sf mitta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan. Itse kävin perjantaina 22+0 viikoilla neuvolassa ja oma sf-miitani oli 18,5cm ja kuulema just käyrällä mennään ja meille neljäs tulossa. Aikaisemmat myöskin menneet suht käyrillä ja viimeinen oli syntyessään kyllä iso tyttö 4370g vaikka käyrät riitti.Eli ota noista nyt sit selvää.

Vierailija
4/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavasti virtsarakkoon ;) Toivottavasti päättää vielä kääntyä kumminkin! Ja onhan tässä aikaa. Kakkonen oli vielä viikolla 34 poikittain mut käänty lopulta (se ei vaikuttanu mittaan tuo poikittain oleminen)