Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko te lyhennätte asuntovelkaa kuukaudessa? siis koko summa paljonko?

Vierailija
11.08.2007 |

saakoa suntolainaa kuka vaan työssä käyvä henkilö? Harkitsemme asutolainan ottoa, eikä tiedetä yhtään mitään vielä asiasta..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivä edes tiedä alueista, mitä pitävät huonoina.

Vierailija
22/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä eroon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle olis kelvannut paikkana Töölöö, Lauttasaari, Lehtisaari jne.. ja jälkimmäistä vain ok talo niin..

Ja jos se tekee mun sivistystasosta huonon niin so be it. Tosin, kun et minua tunne niin , et voi sitäkään tietää.

Vierailija
24/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoitustyylini no se on puhe kieltä. Enpä ole koskaan ajatellut, että joudun kirjoittamalla jonnekkin av:lle todistamaan sivisyneisyyteni tason ;)

Tällä tapellaan muuten aina samasta todella naivista asiast, kuten kirjoitusvirheet ja kirjoittmaisen tyyli .

Tällä tiataa olla aika paljon puuttessa eläviä joilla vanne kiristää päätä ;)

Vierailija
25/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla summalla lyhentelee kummasti jo OMAA!! ja aina se on itselle laitettu raha, vuokrasta maksat tyhjistä seinistä.

mars pankkiin ja selvitätte tilanteenne :)

Vierailija
26/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asutaan KANNELMÄESSÄ ;)

Vierailija
27/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen ihmetellyt usein. Eikö tämän pitäsi olla ajatusten purkaamista varten, eikä sitä varten, että jatkuvasti haukutaan toiten ajatuksia ja kirjoituksia..

Jos toisesta Kannelmäki on hyväpaikka asua niin hyvä sehän on hänen oikeutensa. Ja voihan olla että melkein 20 vuodessa tilanne on jo muuttunut ja Kannelmäestäkin on tulltu hyvä. en tiedä mutta se oli silloin, kun itse muutimme pois sieltä.

Vierailija
28/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja kirjoitustyylini no se on puhe kieltä. Enpä ole koskaan ajatellut, että joudun kirjoittamalla jonnekkin av:lle todistamaan sivisyneisyyteni tason ;)

Tällä tapellaan muuten aina samasta todella naivista asiast, kuten kirjoitusvirheet ja kirjoittmaisen tyyli .

Tällä tiataa olla aika paljon puuttessa eläviä joilla vanne kiristää päätä ;)

- koetapa

- puhekieltä

- jonnekin

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ;) Kirjoitustyylisi on todella karmea ja se kertoo, että et ainakaan äidinkielentunnilla ole ollut hereillä. Äidinkielen hallitseva henkilö ei pysty tekemään noin karkeita kirjoitusvirheitä, vaikka olisi kuinka kyse " puhekielestä."

Sitä paitsi puhekieltähän puhutaan - ei kirjoiteta.

Onhan se tietysti kurjaa, kun tästä aiheesta aina puhutaan, mutta ei se silti tarkoita, etteikö siitä pitäisi puhua.

Itse olen todella huolestunut siitä, että kirjoitustyylillä ja oikeinkirjoituksella ei tunnu olevan monenkaan mielestä mitään väliä.

Eli olen samaa mieltä kuin joku aiemminkin tässä ketjussa: kirjoitustapa kertoo sivistystasosta (koulutuskin kun on osa sitä)

Vierailija
29/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanko lehdessä luki niin? :D

No sitten sen TÄYTYY OLLA TOTTA!

Aamen.

Vierailija
30/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi 700e yhtiölainaa ja vastiketta. Syksyllä ennustin korkojen nousun ja lähdettiin hakemaan samalta alueelta kaupungin vuokraasuntoa ja saatiin uudiskohteesta ylin kerros.

Entinen 1200e muuttui 800e vuokraksi nyt jää säästöön ja myytiin hyvään aikaan ja voitoilla ostettiin sijoitusyksiö josta saamme 650e vuokratuottoa joka siis kattaa lähes vuokramme tässä perheasunnossa.

Joka on upea ja henki talossa on mahtava! Toisin kun omistusasunnossamme oli..

Ei ole yhtä oikeaa tapaa asua!

Vierailija
31/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi joskus lähteä pois sieltä omasta saippuakuplasta ja ravistella vähän omia ennakkoluulojaan.

Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan - ei se sinunkaan kommenttisi Kannelmäestä ollut todellakaan kovin kohtelias. Vähintään yhtä lailla se oli arvostelua ja riidan haastamista kuin itse saamasi vastineet.