Rasistit vastatkaapa rehellisesti tähän!
Mitä mieltä olette homoista? entä uskovaisista kuten esim. Jehovan Todistajista?
Kommentit (39)
 kielitaidon vaatimus on vaan tekosyy olla palkkaamatta ulkomaalaista.
 Suomalaisten työnantajat vaatii että jokaisen mopin vääntäjänkin pitää osata sujuvaa suomea, vaikka eu:ssakin ollaan, niin eikö jokaisen esimiesasemassa kuuluisi osta englantia?
Vierailija:
voi juma, että joku viitsii puolustaa pedofiilejä, SAIRASTA!
 " ja tulivat varmaan jo sillä mielialalla että ei ole aikeita tehdäkään töitä"
 Ja niistä pakolaiskeskuksista tiedän todennäköisesti enemmän kuin sinä (en muista nroa). Mitä hittoa ne kurssit hyödyttävät, jos ei töitä saa tehdä. Toki ihmisillä on vastuu omista teoistaan, mutta miten kukaan voi toimia oikein, jos ei kukaan auta alkuun.
 Jos kansantalouden kantilta mietitääbn, kyllä Suomessa ihan suomalaiset sosiaalipummit ovat yhteiskunnalle suurempi ongelma kuin pakolaiset, töihin ei mennä ja kansalaispalkkaa pitää saada ja sitten maristaan kun tulee ulkomaalaisia.
Ketjun ap on se sama kirjoittaja joka mm. Euroopan maahanmuutto-ongelmia käsitelleessä ketjussa leimasi rasistiksi ihmisen joka arvostelee MAAHANMUUTTOPOLITIIKKAA! AP:n mielestä varmasti maanteiden kuntoa arvosteleva ihminen on sellainen joka vihaa autoja!
 aika sairasta jos maahanmuuttopolitiikasta ei saa edes keskustella ilman että nimitellään rasistiksi.

Tuo lienee rasismia?
 Homot on ihan ok, paitsi musta se on sairaus. Tätä ei tietystikään saa sanoa koskaan ääneen. Mutta pahaa en ajattele, kuten en muistakaan " sairaista"  ihmisistä.
 Jehovat saisivat mun puolesta olla, kunhan pysyvät ovelta kaukana.

Ihan oikein että ei luvattomat saa tehdä töitä! Vai mitäs jos minä haen Venäjältä pari köyhää ja alan käyttää heitä orjinani, tähänhän se johtaisi jos ilman asianmukaisia lupia saisi työtä tehdä...
Vierailija:
" ja tulivat varmaan jo sillä mielialalla että ei ole aikeita tehdäkään töitä"Ja niistä pakolaiskeskuksista tiedän todennäköisesti enemmän kuin sinä (en muista nroa). Mitä hittoa ne kurssit hyödyttävät, jos ei töitä saa tehdä. Toki ihmisillä on vastuu omista teoistaan, mutta miten kukaan voi toimia oikein, jos ei kukaan auta alkuun.
Jos kansantalouden kantilta mietitääbn, kyllä Suomessa ihan suomalaiset sosiaalipummit ovat yhteiskunnalle suurempi ongelma kuin pakolaiset, töihin ei mennä ja kansalaispalkkaa pitää saada ja sitten maristaan kun tulee ulkomaalaisia.
Vierailija:
Ihan oikein että ei luvattomat saa tehdä töitä!
Tiedätkö että Suomessa on muitakin maahanmuuttajia kuin sinun tuttusi. Hyvä on, sinä haluat YLEISTÄÄ! Eli nyt kun aloitit yleistämisen (yksi ei saa työtä, yleistät että Suomessa ei saa edes suomenkielentaitoinen työtä) niin todetaanpa sitten sinun logiikkasi mukaan että kaikki Suomessa asuvat afrikkalaisperäiset miehet on raiskaajia.
Ja jos aikaansa seuraa niin pitäisi olla kyllä kuullut lukuisista tutkimuksista joissa todetaan aina samaa, kaikkein suurin este maahanmuuttajien työllistymiselle on huono kielitaito.
Vierailija:
Minä tiedän erään joka korkeakoulututkinnosta huolimatta ja suomen kielen taidosta huolimatta ei saanut ede siivoojan pestiä, eikä edes haastattelu kutsuja olltu saanut ensimmäistäkään vaikka hakemuskia oli lähetetty.
Kyllähän heistä moni sen saakin. Suomessa ei missään tapauksessa saa mennä siihen että aletaan oleskelulupia myöntämään ties kenelle ja ihan turvallisista oloista tuleville.
Oikeita veteliä pupupöksyjä...jätetään vanhukset, naiset ja lapset ja lähdetään itse pakoon. Naurettavia!!
Vierailija:
No voi jumalauta... Varmaan sotaa ja nälänhätää paetessaan ovat jo laatineet tarkat suunnitelmat miten ei vain tarvitsisi tehdä suomessa töitä..Ja niistä pakolaiskeskuksista tiedän todennäköisesti enemmän kuin sinä (en muista nroa). Mitä hittoa ne kurssit hyödyttävät, jos ei töitä saa tehdä. Toki ihmisillä on vastuu omista teoistaan, mutta miten kukaan voi toimia oikein, jos ei kukaan auta alkuun.
Eli kun kerrran maahanmuuttajia on vähemmän ja heidän suuresta työttömyydestä ei tarvi välittää..niin sittenhän minä ja esim. kaikki vuosina 1983 ja 1984 syntyneet voidaan varmaan saada valtiolta vaikka 20 000 ¿ rahaa, kun ei se kansantalouden kannalta tunnu missään, kun ei ne muut saa vain me 1983 ja 1984 syntyneet.
Tai entä jos maksettaisiin vaikkapa 20 000 äidille lapsilisät kaksinkertaisina, kun ei tunnu tuommoiset kansantaloudessa.
Vierailija:
Vierailija:
Minä tiedän erään joka korkeakoulututkinnosta huolimatta ja suomen kielen taidosta huolimatta ei saanut ede siivoojan pestiä, eikä edes haastattelu kutsuja olltu saanut ensimmäistäkään vaikka hakemuskia oli lähetetty.
taitaa ystäväsi olla laiska, ei varmaan ole edes hakenut siivoojan duunia.. ehkä joku kongon korkeakoulututkinto ei vastaa täkäläistä..
 ja sitä kautta pääsi töihin.
 Autoin itse häntä työnhaussa ja hän ei kyllä saanut edes haastattelu kutsuja, niin miten voi sitten muka olla laiska? Hän haki siis siivoojan töitä eikä omaa koulutustaan vastaava työtä, ymmärrätkö? Hän ei ole kotoisin mistään Afrikasta.
 Mutta nyt hänen ei enää tarvitse hakea siivoojan huonopalkkaista paskatyötä ja sehän on vaan hyvä se.
 Ei myöskään esim. Jehovan todistajia.
 Asun tilapäisesti alueella, jossa paljon mamuja - ja kyllä täällä rasistiksi tulee, vaikka kuinka olisi ajatellut aina, etten minä sellainen ole.
Mutta en yleistä, olen itse asunut ulkomailla ja tiedän että kaikki me olemme yksilöitä. Minä katson ja tutustun ensi ja sitten vasta muodostan mielipiteeni.
Mutta ehdottoman harmittomana sellaisena. Missään tapauksessa en hyväksy pedofiilejä, mutta ihan vaan spekulointina: kumpi on sairaampi: teinitytöistä tykkäävä mies (esim. Aamutiimin Timpe) vai homo? Kumpi on kauempana luonnollisesta järjestyksestä?
Pari päivää myöhemmin soitti samaan firmaan suomalaisella nimellä ja kutsu haastatteluun tuli heti (aiemmin oli siis sanottu ettei firma tarvitse nyt uusia työntekijöitä) Työnantaja tuomittiin korvauksiin syrjinnästä
Helppo kieli. Miettikaapa tata: maahanmuuttajat, jotka osaavat kielta tyydyttavasti, eli tulisivat toimeen suht yksinkertaisissa duuneissa, eivat saa toita koska joka hiton nakkikiskan myyjan osaamisvaatimuksena on TAYDELLINEN suomenkielen taito. Eli kiertaen sanoen ei ulkomaalaisia pliis. Vaikka tyosshan sita nimenomaan OPPISI LISAA sita kielta tuhat kertaa paremmin kuin joillain tyovaenopiston onnettomilla kursseilla. Mutta ei niin ei. Suomalainen tyonantaja vaatii taydellisen kielitaidon vaikka mihin hanttihommaan. Niin se vaan on. Vertailuna itse olen aina saanut Ranskassa toita heikommallakin kielitaidolla. Siella kun ei asiakas saa kohtausta jos joku ei puhukaan taydellista ranskaa, kunhan asiat hoituu!