Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

GALLUP: Parhaat imetysliivit ikinä!

10.08.2007 |

Kiinnostaa mistä olette löytäneet mielestänne parhaat imetysliivit ja miksi ne on parhaat? Minulla oli edellisissä imetyksissä suurin osa kaarituellisia liivejä kun en mistään löytänyt hyviä tukevia kaarituettomia liivejä. Öisin tietysti käytin ihan sellaisia " löysiä" liivejä, mutta ne on aivan kamalia.

Kahden imetyksen jälkeen rinnat on kuitenkin aika lerput, joten jotain pientä " kohotusta" (eli tukevuutta) kaipaan, jotta olokin olisi mukavampi.

Eli jakakaahan hyvät kokemuksenne! Mainitsettehan mistä ostitte liivit, mitä maksoi (jos muistatte), mikä merkki ym. yleishyödyllistä.

Kiitos ja niiaus jo etukäteen! Toivottavasti mahd. moni vastaisi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Triumpfin kaarituelliset " pitsiset"

- Stockalta löytyi

- maksoi 44eur

- on valkoiset ja mustat ja mun mielestä jopa kauniit

- pidän noita öisinkin

Mammis

Vierailija
2/11 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut vaikeuksia löytää hyviä ja kauniisti muotoilevia rintsikoita jo ihan normaalistikin, imetyksestä puhumattakaan. Olen kokeillut lähes kaikki markkinoilla olevat imetysliivit (myös nuo Triumphit) ja aika monet löytyy kotoakin (pölyttymästä). Vain yhdet ovat olleet todella loistavat ja ne ovat Anita -merkkiset kaarituelliset liivit (ei pitsiä). Omani ostin Tampereen Mamani -liikkeestä, 40e oli hintaa suurinpiirtein. Melkein pelkästään niitä olen käyttänyt koko imetysajan, ei vaan ole löytynyt muita sen vertaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lindex:ltä swedmark, mukavan tukevat pehmoliivit (tykkään kun on yhtenäinen etukappale, ei siis erillisiä kuppeja, muistuttaa hiukan sporttiliiviä). Kohtuuhintainen ja suht hyvin isoja kokoja.

Ihan alussa Triumphin Comfortit Lindex:ltä oli ihan parhaat, kun ei puristanut, eikä kiristänyt. Lindex:llä aika usein kaikki liivit -25%, muualta en ole imetysliiveljä löytänyt alessa.

Suosikkini on kuitenkin:Change

Changella kiva pitsinen, hieman paksumpi (ei näy suojat läpi) kaarituellinen malli, jossa kapeahkot olkaimet, mutta tukeva malli. Hyvin löytyy isojakin kuppikokoja. Alussa kaarituet ei tuntunut hyviltä, mutta nyt on ihanan tukevat. (hinta n 40¿?)

Vierailija
4/11 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalosta sporttiliivit, joita pidin sitten öisin. Ihan tavalliset siis, eivät imetysliivit. Yökäyttöön parhaimmat, mitä kuvitella voi. Päiväkäyttöön sopivia imetysliivejä en sen sijaan osaa suositella.

Vierailija
5/11 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve Alexander sweet pink liiveihin,tilasin heti 2 ja on mielettömän hyvät ja kauniitkin päällä.Ei kaaritukia(mistä itse en tykkää imetysaikana)ja siitä mallistosta löytyy pienellä ympäryksellä ja isolla kupilla kokoja.Suosittelen lämpimästi.

Lumina

Vierailija
6/11 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös nuo Changen imetysliivit. Ovat toimivat, tukevat mutta kauniit. Päällepäin niistä ei edes huomaa, että ovat imetysliivit.

Ostin odotusaikana paritkin muut imetysliivit (Anttilasta ja Sokokselta) mutta ne tuntuivat liian rimpuloilta, hiersivät eivätkä tukeneet kunnolla. Nyt vannon Changen nimeen!

Jansku

Vierailija
7/11 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carriwell Drop Cup Bra (saa tilattua esim. osoitteesta www.ommo.fi). Aivan törkeen hyvät liivit! Tosi tukevat eivätkä paina mistään ja liivinsuojat pysyy paikoillaan. Myös jotkut Triumphin liivit mulla oli mutta ne oli tosi huonot...

Voi kun nämä olisi ollut jo sairaalassa mukana!

Vierailija
8/11 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parhaat liivit on olleet Bravado Lifestyle, on olleet välillä yölläkin päällä. Carriwell Comfort on mukavat yöllä liivinsuojapidikkeenä, mutta päiväkäytössä niillä ei tee mitään. Ei sitten minkäänlaista tukea.

Pakko kommentoida edellisen kirjoittajan juttuun, että mun mielestä noi Carriwellin Drop Cup Brat on hankalat pukea ja riisua (ympärysmitta pieni suhteessa kupin kokoon). Mut tämä on ihan käyttäjästä kiinni, kelle mikäkin on hyvä.

Noppies imetysliivejä mainostetaan sopiviksi myös yökäyttöön, mutta mulla ainakin on tullut kolmesti tiehyttukos kun oon pitänyt näitä pitempään (joo kolmesti, kun tyhmä ei ihan heti usko...).

Vierailija
9/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Triumphin kaarituettomia imetysliivejä; tuntuvat hyvältä päällä, mutta kuppien ohut materiaali ärsyttää (liivinsuojat ja nännit näkyvät läpi.. joutuu kerrospukeutumaan). Normaalisti olen aina käyttänyt kaarituellisia rintsikoita, mutta nyt imettäessä tällaiset kaarituettomat ovat olleet ok, kun vaan liivien ympärysmitta on riittävän kireä.

Vielä on hakusessa ne " minulle maailman parhaat imetysliivit" , joiden ominaisuuksia olisi:

- ei kaaritukia, mutta napakat rintojen alta

- PAKSUHKOT KUPIT (ettei mikään kuulla läpi)

- ei kirjailuja/pitsejä/saumoja kupeissa (ettei nekään kuulla läpi)

- kohtuullinen hinta

- kaunis (tai edes kohtalainen) ulkonäkö

- musta tai puuteri väri (valkoinen näkyy vaaleiden paitojen läpi)

- suht ohuet olkaimet (eikä niissäkään mitään koukeroisia köynnöskirjailuja)

- helppo ostettavuus (eli saisi tavallisista isommista tavarataloista ja pystyisi rauhassa sovittelemaan -> pitääkö muuten netistä tilatessa tilata useammat eri kokoiset ja palauttaa kaikki muut paitsi ne sopivat??)

En ole kovin aktiivisesti etsinyt, mutta eipä ole vielä tällaisia vastaan kävellyt ;)

Vierailija
10/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän öisin triumphin imetysliivejä mutta ne on kyllä ainakin meikäläisellä niin kamala ilmestys etten käytä niitä päivisin, mulla kanssa ne parhaat on toivottavasti vielä löytämättä, pienirintaisena toivoisin vähän napakampia ja vuorattuja rintsikoita jotka ei ihan lyttäis tota etuvarustusta, nätitkin saisivat olla, nyt olen käyttänyt melkein koko kesän ihan henkkamaukan narubikinien yläosaa, niiden kanssa on helppo imettää (siirtää vaan kupit sivuun) Sopivat mun mielestä kivasti erimallisten paitojen alle, eivätkä myöskään hiosta samalla lailla kun monet topatut liivit, liivinsuojatkin pysyvät niissä paikallaan, kesäinen fiilis ja halpa hinta ovat myös plussaa:D

Vierailija
11/11 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jo vastanneille. Tulikin monia uusia merkkejä, joista en ollut kuulutkaan! Kiitos niistä vinkeistä :)