Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, ketkä ei ole ikinä käyny RAX:issa tai muissa vastaavissa?

Vierailija
10.08.2007 |

Itse en ole. En kyllä mitenkään boikotoi tarkoituksella, mutta ei vaan ole tullut mentyä. Onko niissä se pizza hyvää? Vastaavaa kuin pizza Hutissa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolassa on ihana pizza Buffee sinne kun taas pääsis.

Vierailija
2/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pizza hyvää, eipä ole ollut tarvetta mennä toiseen kertaan. Pizza Hutissa en ole käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza Hutissa kävin joskus nuorempana, mutta jos nykyään haluan pitsan, niin menen johonkin kunnon italialaiseen ravintolaan ja tilaan rucola-mozzarella -pitsan :). Yleensäkin tosi noloja paikkoja tuollaiset " syö niin paljon kuin jaksat" -paikat.

Vierailija
4/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin käymme täältä peräkorvesta AINA kun pizzaa tekee mieli niin italialaisessa ravintolassa, jos emme sitten lennä suoraan Roomaan pizzan himoissamme...

Kyllä kunnon av-mamma nyt aina Raxia ja Pizza Huttia boikotoi!! Puhumattakaan Sotkasta, Jyskistä, Hobby Hallista yms. spurgujen paikoista!!

Vierailija
5/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika pieniruokainen joten olen ajatellut ettei se kannata kun en kuitenkaan jaksa syödä paljoa. Toki joskus voisin mielenkiinnosta mennä.

Vierailija
6/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta toisaalta epäilen, että jos jossakin paikassa on RAX, siellä on sentään JOKU muukin ravintola, joka ei markkinoi itseään periaatteella: mätä minkä jaksat, täältä ei ruoka lopu kesken...

Vierailija
7/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes pidä pizzasta. Jos kerta vuodessa syön kun tilataan perhepizza kotiin niin se riittää.

Vierailija
8/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huonoja pitsoja, tottakai kun halvalla tehdään.. En taida mennä toista kertaa.