pottereista
kaipaavan ja ajattelevan Jumalallisia asioita, ja hyviä ja puhtaita asioita, sinun pitäisi kieltää lapsiasi lukemasta ja katsomasta harry Pottereita.
Yhteenveto
Jokainen, niin lapsi kuin aikuinenkin haluaa kopioida ja matkia sankareitaan. Tämän vuoksi sinä näet niin monen miehen pukeutuvat suosikkijoukkueensa urheiluasuun. Tämän vuoksi paljon supersankari-leluja ja -vaatteita myydään joka vuosi. Kun neljäs Harry Potter -kirja, Liekehtivä pikari tuli myyntiin, ihmiset kaikkialla maailmassa jonottivat sitä. Monet kirjakaupat järjestivät Harry Potter -juhlia ja rohkaisivat nuoria tulemaan näihin juhliin puvuissa joita Potter-kirjoissa kuvailtiin. Monet näistä nuorista olivat pukeutuneet noidiksi. Kuitenkin, kaikkein mieliinpainuvimman kuvan minä sain niistä nuorista jotka seisoivat jonoissa salama tatuoituina otsaansa. Nämä lapset eivät voineet odottaa että Merkki tatuoitaisiin heidän otsaansa juuri siihen paikkaan johon Väärä profeetta vaatii sitä asennettavan hyvin lyhyen ajan päästä. Me pelkäämme että valmentaminen Pedon merkin ottamista varten on Harry Potter -kirjojen tärkein päämäärä.
Lopullinen päätös on sinun. Seuraatko sinä Raamattua asettamalla rajoituksia sen suhteen mitä lapsesi syöttää mieleensä? Vai sallitko sinä lapsesi menevän Tylypahkan noitakouluun ottamaan selvää kuinka harjoittaa noituutta, ryöstää hautoja ja syödä ruumiita?
Mitä sanottavaa Jeesuksella on? Kuuntele:
" Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa..." [Fil. 4:8].
" Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä." [1 Kor. 10:21]. Sinä et voi sallia lastesi lukevan tai katsovan Harry Pottereita maanantaista lauantaihin ja sitten odottaa että hän rakastaisi Jeesusta sunnuntaina. Juuri näin monet kristityt vanhemmat tekevät!
" Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: ' Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.' " [Ilm. 18:4].
Sitten Jeesus sanoi: " Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni." [Joh. 14:15].
" Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!" [Matteus 18:6-7].
" Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan." [Joh. 15:10]. Sinä et voi odottaa että sinun lapsesi kokisi Pyhän Hengen antamaa " täydellistä iloa" jos sinä sallit lapsesi täyttävän mielensä tällaisella saatanallisella saastalla!
Totisesti, koko populaatio valmennetaan hyväksymään tulevan Antikristuksen arvot ja asenteet. Harry Potter toimii kuten " pillipiipari" johdattaessaan lapset kylänsä turvasta kuolemaansa. Koko maailmaa valmennetaan; tämä on varma merkki siitä että me olemme erittäin lähellä Lopun aikoja. Toimitko sinä kuten suojeleva kristitty vanhempi, vai sallitko sinä että sinun lapsesi mieli pilaantuu, saastuu ja joutuu itsensä Saatanan vangitsemaksi?
Kommentit (4)
Jos joku on kirjakaupan jonossa piirtänyt potter-salaman otsaansa, niin se on jotenkin pahoilaisesta!! Halloo, ei ole, vaan se on LASTENKIRJASTA, ihan tavallisen äidin (!!) kirjoittamasta!
Olisi kai toivottavaa, että lapset piirtäisivät naulanjäljet kämmeniinsä.
ja orjantappurapiikin raapaisut otsaansa.
Vai mitä ap?
siteeraamasi sanat ei ole Jeesuksen vaan jonkun muun kirjoittamia. Et voi tietää mitä Jesse Todella sanoi.
noita himmeäkuuppia riittää aina.