Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOISTUVA HIIVA!!!! Lääkkeet ei tehoa! Mikään ei auta

Vierailija
10.08.2007 |

Siis nyt en voi kyllä sanoa kuin perkele! Mulla on TAAS hiiva, varmaan ainakin kolmatta kertaa tän kesän aikana pelkästään. Oon syöny 3-4 Diflucan hiivapilleräkin, käyttäny viikon kuurin Canestenia (farmaseutti sano et se on tehokkaampi tommosena pitkänä kuurina) ja maitohappobakteerikapseleita.. Syön asidofilustuotteita päivittäin. Nukun ilman alushousuja.

Ainoa ero entiseen on uusi mies, jonka kanssa ollaan harrastettu tietty seksiä normaalia enempi näin suhteen alussa.. Tietty se altistaa. Käytämme kumia. Ei laukea sisään. Paitsi nyt viimeksi edellisenä päivänä näin tehtiin ja nyt on hiiva! Yhdestä kerrasta! Voi perkele.

Miten tästä pääsee eroon??? Otan kyllä diflucan kapselin taas ja haen apteekista kapselin tueksi sen kertapaukun missä on se puikko ja rasva, rasvan annan miehelle käytettäväksi vaikkei sillä kai oireita olekaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaihdoin KAIKKI maitotuotteet sekä mehut Gefilus tuotteisiin. LISÄKSI joka päivä Actimel juoma. Eipä ole ollut hiivaa sitten viime syksyn. Ruisleipä hiivaleivän tilalle ja muutenkin kaikki hiivaa sisältävät jutut minimiin.

Vierailija
42/46 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun ei hiivatulehdukseen auttanut muu kuin Diflucan. Apteekin emätinpuikot ja -rasvat vaan pahensi hiivaa, jospa sinulla on sama juttu??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tartutin itselleni hiivan uudestaan ja uudestaan seksileluilla. Pesin niitä kyllä, mutta eihän niitä voi desinfioida. Hävitin kaikki ja siihen loppui tulehdukset.

Vierailija
44/46 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lakkasin pesemästä värkkiäni saippualla ja siihen loppu. 12 vuotta ilman yhtäkään tulehdusta.

Eli ei saippuaa sinne, ikinä.

Vierailija
45/46 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä oli jokin hiivan häätödieettikin

Käväiseppä lääkärin juttusilla.

Vierailija
46/46 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein hiivasyndrooma johtuu e-pilleristä/hormonikapselista.