Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkitteko asuntonäytössä kaappeihin?

Vierailija
10.08.2007 |

Itse en tohdi, tuntuu jotenkin, että urkkii toisen tavaroita.

Sitten jos on tekemässä tarjousta niin voisin tarkastella " kaappirakennetta" .

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen asuntonäyttöön katsomaan asuntoa enkä penkomaan toisten yksityiselämää.

Vierailija
2/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kerran kysyin vieressä seisovalta välittäjältä, että saako vaatekaappeihin katsoa. Vaatehuoneeseen katson ilmankin.

Mihinkään pesuhuoneen kaappeihin en menisi katsomaan :-)

Mutta kai periaatteessa sellaisiin kiinteisiin kaappeihin olisi järkevääkin katsoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hämmästynyt itsekin, kun ko. vaatehuone näytettiin. Itse ei mennä kuitenkaan kurkkimaan kaappeihin eikä vaatehuoneisiin.

Vierailija
4/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välittäjä on vieressä kysyn luvan, muuten en.

Vierailija
5/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin VARMASTI tutkin ja haistelen kaikki paikat!

Pelkkä pintapuolinen tarkastelu ei kertakaikkiaan riitä, en kyllä välitä myyjän/omistajan tavaroista eli sen takia en tosiaankan töngi.

Vierailija
6/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut 2 asuntoa enkä ole penkonut yhtäkään kaappia missään asuntonöytössä.

Kaappien kuntokaan ei oikeastaan kiinnosta siinä vaiheessa kun löytää mieluisan asunnon, kaappejahan on halpa ja helppo uusiakin jos niissä on jotain vikaa.

Vierailija:

Niin VARMASTI tutkin ja haistelen kaikki paikat!

Pelkkä pintapuolinen tarkastelu ei kertakaikkiaan riitä, en kyllä välitä myyjän/omistajan tavaroista eli sen takia en tosiaankan töngi.

Vierailija
7/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä löytyisii kokoelma seksileluja. asuntoa olen katsomassa,ja siihen kuuluu kaapit.

Vierailija
8/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan nähdä hyllyjen määrän ja sen moniko on hengarikaappi ja onko hengarikaapissa 1 vai 2 tankoa, mikä on kaappien syvyys.

Kiinteitä kaappeja ei todellakaan ole helppo uusia. Me ollaan nykyisessä kodissa osa kaapeista uusittu ja samalla piti uusia lattia ja katto myös. Kas kun samankokoisia kaappeja ei saanut eikä isompi olisi mahtunut. Piti siis vaihtaa pienempään kaappiin eikä vanhan kaapin kohdalla ollut sisäkattoa eikä parkettia. Kiva ylläri semmoinen varmaan sullekin olisi ;)

Vierailija:

Itse olen ostanut 2 asuntoa enkä ole penkonut yhtäkään kaappia missään asuntonöytössä.

Kaappien kuntokaan ei oikeastaan kiinnosta siinä vaiheessa kun löytää mieluisan asunnon, kaappejahan on halpa ja helppo uusiakin jos niissä on jotain vikaa.