Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihdutuksesta..

Vierailija
10.08.2007 |

miksihä se on menny liiallisuuksiin jo? itsekin myönnän sen.

Olen normaalipainoinen mutta silti pidän itseäni läskinä ja tarkkailen kokoajan syömisiä ja liikkumisia!!

oikeesti, iha vituttaa ku se seuraaminen hallitsee kokoajan mieltä.. miettii vaa et söiskö viel ton leivän, jos syö ni sit masentaa koko loppuillan.. ääk.

ja tää ei oo mitää vittuilua sellasille, joilla on OIKEESTI paino-ongelmia.

Miksi sitä näkee satakertaa ittesä lihavampana ku mitä on????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole kehonkuva kunnossa, haluat kontrolloida jotain osa-aluetta elämässäs...

Itse olen normaalipainoinen, mut yritän laihduttaa ja liikkua, kun löysää joka puolella vartaloa...

Vierailija
2/3 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on mullaki löysää lapsen jälkee mut mun mielestä tää seuraaminen on jo naurettavaa ja turhaa. mut on varmasti muitaki jotka tuntee näin. (?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi tänä aamuna ajattelin, kuinka paljon oman olemuksen miettiminen vie aikaa ja energiaa. On vienyt jo koko nuoruus- ja aikuisiän. Tunnen lähes koko ajan olevani liian lihava ja vastenmielinen... ja se ihan oikeasti on rajoittanut elämistäni. Kuitenkaan en saa itsestäni riittävästi irti, että ihan oikeasti alkaisin kuntoilla ja syödä terveellisesti. En ole itsekään varsinaisesti liikapainoinen, mutta löysää löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän