Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jota ÉI kiinnosta tämä:

Vierailija
10.08.2007 |

seksi takaapäin. Eli minä eli nainen olen selkä mieheeni päin ja mies panee takaapäin.

en koskaan kiihotu en tippaakaan, enkä nauti en yhtään.

Onko mulla jotain biologista tai henkistä vikaa, kun tää asento ei kerrassaan innosta`?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim hieroa klitorista silloin?

Vierailija
2/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun seksin pitäisi olla suurta nautintoa, niin miksi sitten pitäisi itse tehdä sen eteen kaikkensa.. tuntuu että eihän siinä sitten nauti ja rentoudu jos joutuu kaikenmaailman hinkauksia tehdä ITSE itselleen sen aikana.

Sittenhän olis sama asia, että tyytyisin ihan vain itsetyydytykseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se takaapäin nyt kummoista ole. Mun miehellä vielä keskivertopeeniksen koko sieltä yläpäästä, niin tuntee välillä halkeavansa, kun oikein innostuu lykkimään. Välillä hän ehottelee ja yleensä ratsastan mieluummin. Molemmissa asennoissa mies tulee aika nopeasti ja minä vain ratsastaessa. ;)

Ehkä tää ois jo kuulunu tonne seksi puolelle? ;)

No pointti on, että et ole ainut. Ei kaikki siitä asennosta tykkää. Ei muuta ku selälleen ja jalat levälleen.. :D

Vierailija
4/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mies tajuaa ettei siinä tarvi koko ajan samassa asennossa rynkyttää. Mies siis tykkää tosta, mutta mun mieliks vaihtelee asentoo niihinkin mistä mä tykkään. Ja mä taas sen mieliks annan sen panna takaapäin kunhan saa mut ensin nauttiin muuten

Vierailija
5/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ota mieheltäsi sitten suihinkaan, koska se ei tunnu SINUSTA hyvältä?

Vierailija
6/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo asento, jos laiskottaa. Mies tulee helposti kun vähän pyllyä pyörittää :)

Vierailija
7/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kuin jokaisen parin ja ihmisen olisi tykättävä tietyistä asennoista ja harrastettava seksiä tiettyyn, muiden hyväksymään tyyliin.

Vierailija
8/8 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen lähetyssaarnaajajuttu taas tunnu musta yhtään miltään, niin tyhjänpäiväistä jyystämistä että rupee vaan ärsyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi