Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset huomio! Käytättekö korkoja? Vituttaa, kun on tällainen

Vierailija
09.08.2007 |

hirvi jo muutenkin eikä voi korkojakaan käyttää, jos ei halua näyttää jättiläiseltä. Perkele! T: 178 cm

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OStan aina mahdollisimman matalat kengät.

Vierailija
2/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään käytän korkoja, aiemmin en jotenkin tuntenut oloani mukavaksi vielä normaaliakin pidempänä. Pikemminkin en enää osaa varsinkaan hameiden kanssa käyttää muita kuin korollisia kenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en käytä, koska sit näytän liian pitkältä. Varsinkin kun mun mies on muutaman sentin mua lyhempi. Oon 176cm.

Vierailija
4/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikissa kengissäni on korkoa! Tasapohjaisissa kengissä viihdyn vain urheillessa. Pituuteeni olen täysin tyytyväinen. :)

Vierailija
5/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana käytin vain matalakantaisia kenkiä, mutta nykyään olen ylpeä pituudestani. Kenkävarastossani on enemmän korkeita kuin matalia kenkiä.

Mun mies on muuten mun kanssa saman mittainen. Häntä ei haittaa vaikka jää pituudessa toiseksi. Hänellä on sen verran hartioita, ettei hän näytä liian pieneltä vieressäni.

Vierailija
6/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes aina korollisia kenkiä, paitsi lenkillä tms. Pituutta on 180 cm - enkä ole hirvi :D Mieskin on reilusti pidempi, joten en näe mitään syytä olla käyttämättä korkoja, kun niissä viihdyn. Ei mulla 10 sentin stilettejä sentään ole, mutta jonkinlaiset kuitenkin.

Vierailija
7/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen " vain" 170cm, mutta mies on yli 190cm, joten voin käyttää vaikka kuinka korkeita kenkiä, ballerinat ei pue mua :)

Vierailija
8/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kengissä saa olla korkoa =O)

Vierailija
9/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kengän koko vielä 42, niin eipä niitä siroja kenkiä kyllä muutenkaan ole kaupoissa röykkiöiksi asti :(

Vierailija
10/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen aina miettinytkin tätä!

Kivaa kun joku muukin.

Minä olen 175 cm pitkä ja mies noin 5 cm lyhyempi mua. Silti käytän korkoja, en osaa olla ihan lättänöissä tai muuten 40-41 kokoinen räpylä näyttää vieläkin isommalta lättäräpylältä. 3-5 cm on paras korko arkikengissä, juhlissa menee korkeammatkin. Mielestäni antaa ryhtiä koko olemukselle, ja varsinkin itsetuntoa kohottaa! Vaikka mies jääkin alapuolelle, ei se kuulemma sitäkään haittaa :)

Heijaa kohtalotoverit!

Vierailija
11/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä aina korkkarit jalassa.

Vierailija
12/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin niin korkokengistä... Ne saa jalat näyttään niin pitkiltä ja hoikilta...

Vierailija
13/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytän korkoja. Pidän niistä enkä välitä miltä näytän :)

Vierailija
14/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heti polvet koukussa...

Baariin saatan n. 5cm korot laittaa sillä kun on humalassa,kävely sujuu koroillakin(ainakin omasta mielestäni bbuuaaaaaaaaaahhaaaahhh)

T:178cm

Vierailija
15/17 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

173c ja kyllä käytän. Korkeat korot ovat ihanan naiselliset ja kengännumeroni on 37, joten eivät näytä jalat veneiltä. Mieheni jää silloin lyhyemmäksi, mutta asian suhteen meillä ei podeta itsetunto-ongelmia.

Vierailija
16/17 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pienestä itsetunnosta ei kannata välittää.

Vierailija
17/17 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nainen ei saa olla miestään pidempi? Miksi siinä muka jonkun ego kärsii? Mieheni on 5 senttiä minua pidempi, mutta näytämme yhtä pitkiltä. Käytän korkoja ja näytän upealta. Myös mieheni osaa filistellä pitkää olemustani, eikä koe oloaan epävarmaksi, vaikka häntä pidettäisiinkin minua lyhyempänä.

Teininä oli vaikeaa kun poikakaveri oli minua lyhyempi, mutta ei se enää itsetunnolle käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi