Pitkät naiset huomio! Käytättekö korkoja? Vituttaa, kun on tällainen
hirvi jo muutenkin eikä voi korkojakaan käyttää, jos ei halua näyttää jättiläiseltä. Perkele! T: 178 cm
Kommentit (17)
Nykyään käytän korkoja, aiemmin en jotenkin tuntenut oloani mukavaksi vielä normaaliakin pidempänä. Pikemminkin en enää osaa varsinkaan hameiden kanssa käyttää muita kuin korollisia kenkiä.
Eli en käytä, koska sit näytän liian pitkältä. Varsinkin kun mun mies on muutaman sentin mua lyhempi. Oon 176cm.
lähes kaikissa kengissäni on korkoa! Tasapohjaisissa kengissä viihdyn vain urheillessa. Pituuteeni olen täysin tyytyväinen. :)
Nuorempana käytin vain matalakantaisia kenkiä, mutta nykyään olen ylpeä pituudestani. Kenkävarastossani on enemmän korkeita kuin matalia kenkiä.
Mun mies on muuten mun kanssa saman mittainen. Häntä ei haittaa vaikka jää pituudessa toiseksi. Hänellä on sen verran hartioita, ettei hän näytä liian pieneltä vieressäni.
Käytän lähes aina korollisia kenkiä, paitsi lenkillä tms. Pituutta on 180 cm - enkä ole hirvi :D Mieskin on reilusti pidempi, joten en näe mitään syytä olla käyttämättä korkoja, kun niissä viihdyn. Ei mulla 10 sentin stilettejä sentään ole, mutta jonkinlaiset kuitenkin.
Olen " vain" 170cm, mutta mies on yli 190cm, joten voin käyttää vaikka kuinka korkeita kenkiä, ballerinat ei pue mua :)
ettei kengissä saa olla korkoa =O)
Kun kengän koko vielä 42, niin eipä niitä siroja kenkiä kyllä muutenkaan ole kaupoissa röykkiöiksi asti :(
mä olen aina miettinytkin tätä!
Kivaa kun joku muukin.
Minä olen 175 cm pitkä ja mies noin 5 cm lyhyempi mua. Silti käytän korkoja, en osaa olla ihan lättänöissä tai muuten 40-41 kokoinen räpylä näyttää vieläkin isommalta lättäräpylältä. 3-5 cm on paras korko arkikengissä, juhlissa menee korkeammatkin. Mielestäni antaa ryhtiä koko olemukselle, ja varsinkin itsetuntoa kohottaa! Vaikka mies jääkin alapuolelle, ei se kuulemma sitäkään haittaa :)
Heijaa kohtalotoverit!
Tykkäisin niin korkokengistä... Ne saa jalat näyttään niin pitkiltä ja hoikilta...
Ja käytän korkoja. Pidän niistä enkä välitä miltä näytän :)
Eli heti polvet koukussa...
Baariin saatan n. 5cm korot laittaa sillä kun on humalassa,kävely sujuu koroillakin(ainakin omasta mielestäni bbuuaaaaaaaaaahhaaaahhh)
T:178cm
173c ja kyllä käytän. Korkeat korot ovat ihanan naiselliset ja kengännumeroni on 37, joten eivät näytä jalat veneiltä. Mieheni jää silloin lyhyemmäksi, mutta asian suhteen meillä ei podeta itsetunto-ongelmia.
Miesten pienestä itsetunnosta ei kannata välittää.
miksi nainen ei saa olla miestään pidempi? Miksi siinä muka jonkun ego kärsii? Mieheni on 5 senttiä minua pidempi, mutta näytämme yhtä pitkiltä. Käytän korkoja ja näytän upealta. Myös mieheni osaa filistellä pitkää olemustani, eikä koe oloaan epävarmaksi, vaikka häntä pidettäisiinkin minua lyhyempänä.
Teininä oli vaikeaa kun poikakaveri oli minua lyhyempi, mutta ei se enää itsetunnolle käy.
OStan aina mahdollisimman matalat kengät.