Miksi ajatte ylinopetta?
60 alueella 80 ja 80 alueella 100. Miksei voi ajaa rajoitusten mukaan?
Kommentit (12)
kun nopeusrajoitus laskee hetkeksi 40km. Muut paahtaa vaan 60 tai lujempaakin
ehkäpä joku päivä joku ajaa teidän lapsenne päälle samanlaisella ajattelutavalla.
mutta joskus silti reippaanpuoleisesti. Syitä: hyvä ja suora moottoritie, ei muita ajajia, ei asutusta, joskus kiire, hyvä ilma.
Toisaalta sitten ajan keskustassa toosi hitaasti verrattuna muihin ja varon jalankulkijoita ja pyöräilijöitä.
Koska en voi vastustaa 150hv. ihanaa voimaa, nautin NIIN paljon siitä, kun auto lähtee lentoon kun vähän painan kaasua :-)
Koska mulla on tosi kallis lelu, josta haluan myös nauttia!
On ihanampaa ajaa tyhjää maantietä " vain taivas kattona" ihan yksiksensä. Toisten takana on ahdistavaa.
Vierailija:
Koska en voi vastustaa 150hv. ihanaa voimaa, nautin NIIN paljon siitä, kun auto lähtee lentoon kun vähän painan kaasua :-)
Koska mulla on tosi kallis lelu, josta haluan myös nauttia!
Ei mitään ongelmia erottaa keltaista viivaa - päinvastoin, minun ohitukseni ovat turvallisia, koska kiihdytän hallitun nopeasti ohi enkä jää pommillani junnamaan vastaantulevien kaistalle, kuten moni muu mamma.
Päivittäin ajan töihin ja takaisin. Kaupassa, salilla, kirjastossa ym käyn polkupyörällä.
Vierailija:
Ei mitään ongelmia erottaa keltaista viivaa - päinvastoin, minun ohitukseni ovat turvallisia, koska kiihdytän hallitun nopeasti ohi enkä jää pommillani junnamaan vastaantulevien kaistalle, kuten moni muu mamma.
virtana autoja. Toinen ärsyttävä ohittajaryhmä on 90:n köröttäjät, jotka ohittaa 80 km:n rajoitusalueella ja ovat tukkeena satasen tiellä. t. suurin piirtein rajoituksia noudattava
ajoin 100 alueella 160-180