**** HUHTIHIPPUSET TO-PE vko32 *******
Ajattelin vuorostani aloittaa uuden pinon, kun oli niiiiin pitkä tuo edellinen. Laitanpa vaan kahdelle päivälle, niin ei veny pino mahdottomaksi.
Kommentit (25)
Annique: Toivottavasti sinun vatsakramppisi kuuluisivat raskausoireisiin. :) Itselläni muistan niitä ihan alkuraskaudessa olleen kovasti, varsinkin öisin ihan heräsin niihin.
Salsatar: Peli ei ole vielä menetetty, testaa parin päivän kuluttua taas uudelleen! Pongasitko ovulaation? Siitähän olisi helppo laskea, että milloin täti saattaisi tulla.
Minulla on dpo 4 tänään ja hirmuisesti tekisi mieli jo testata, vaikka turhaahan se vielä on. Olen jo kehitellyt itselleni liudan raskausoireita :) Viime kierrossa oli kyllä mukamas ihan samoja oireita, eikä tärpännyt. Tässä kierrossa olen sentään pongannut ovulaation, joka oli siis takuuvarmasti tiistaina. Tässä kierrossa tikut näyttivät 4 päivää plussaa. Toukokuussa, kun pongasin ovulaatioplussan tikuilla, niin siitä 12 päivää ja raskaustestissä oli kaksi viivaa. Ovulaatio oli varmaan tapahtunut silloin seuraavana päivänä. Tämä raskaus tosin meni kesken rv 5+3. Sen jälkeen raskaaksi yrittäminen on ollut raastavan raskasta puuhaa. Viime kierto meni ihan yrittämiseksi, enkä tikuttanut ovulaatiota. Nyt tässä kierrossa jo pelkän ovulaatiotestin plussa aiheuttaa niin ihanan tunteen. :)
Niistä mun " raskausoireista" . :) Olen siis ovulaatiosta asti ollut todella pahalla päällä, ihan kuin ennen menkkoja. Alavatsaa on nipistellyt muutamia kertoja päivässä, nännit ovat olleet herkät ja hiuksetkin tuntuvat rasvoittuvan herkemmin. Jano on myös ollut kova, mikä voi kyllä johtua näistä helteistä. Ja mikä parasta, heräsin toissayönä vessaan! :) Siitä se raskaus viimeksi paljastui. Näitä oireita olen itsestäni huomannut, mutta ne voivat olla myös vain toiveita raskautumisesta ja siksi saan niitä. ;)
Rizza kp 27/37-47, dpo 4
Tetasin aamulla, malttamattomana taas, ja negahan se oli. Oikein siristämällä siinä saattoi pienen viivan nähdä, mutta saattoi olla yhtä hyvin mielikuvituksen tuotetta.
Esikoisesta sain haamun jo neljä päivää ennen kierron täyttymistä, Aconin 10:llä. Nyt olen testaillut noilla mammaksin 10:llä. meinasin jo lähteä ostamaan apteekista Clearbluen herkkää, josko sillä huomenna kokeilisi. Liian kärsimätön olen. Jotenkin pelottaa niin kamalasti, etten taaskaan raskaana ole, että koitan noista testeistä toivon hippusia saada. Vaikka toisaalta yritän ajatella, etten mä sille enää mitään mahda, olen joko raskaana tai en.
Salsattarelle pahoittelut negasta, mutta saattaahan se vielä plussaksi muuttua. Toivotaan niin!!
Kyydistä pudonneille pahoittelut! :(
Ja meille vielä kyydissä oleville kaikille oikein rutkasti plussaonnea!!
miranda-neiti kp 25/27 yk 6
Nyt on sellainen todella lievä menkkaolo, joten voi kyllä täti tulla illalla. Toivottavasti ei (tai jos on tullakseen nii tietenkin mieluummin olisi lyhyempi kierto)!
Rizza: Oviksesta en kyllä tiedä, ei ole koskaan aiemminkaan ollut mitään tuntuvia oireita. Siksikin tämä on vähän hakuammuntaa... Joskus kp 17 aikoihin tuli parina päivänä pyyhkiessä hiukan veristä limaa ja siinä luulossa olen ollut, että joskus niihin aikoihin olisi ovis mahdollisesti ollut. Toissakierrossa oli samoilla kiertopäivillä tuhrua ja kierto oli poikkeuksellisen lyhyt, 27pv (muut kierrot olleet >40pv). Silloin oli vielä ehkäisy käytössä. Olen siis tuon ovulaatiovuodon (?) perusteella päätellyt, että nyt olisi samanlainen lyhyt kierto. Mutta mutta... eipä sitä tiedä, kun ei ole ovista testaillut.
Plussaonnea sinulle ja pinnaa odotteluun!
miranda-neiti: pahoittelut myös negasta! Sinulla on kuiteski sen verran aikaisessa vaiheessa, että saattaa hyvinkin muuttua plussaksi! Joten plussatuulia vaan sinnekin!
- Salsatar kp 30/28-46
plussaonnea sinnekin ja toivotaan tosissaan, ettei se täti sinne teille löydä!!!
Kävin ostamassa apteekista Aconin sekä Clearbluen herkät (ja olipas kalliit! 8/). Huomenna aamulla testaan sillä Clearbluella. laselkää jomottaa, toivottavasti ei tädin tuloa enteile!!
miranda-neiti
yllättäen...
No, ei ole menkatkaan vielä alkaneet kuitenkaan. Nyt sitten vain odottelemaan hyppääkö täti nurkan takaa illalla tai jotain. Tai sitten kierto venyy taas pitkäksi. Saas nähdä miten käy.
Milloinhan sitä uskaltaisi testata uudelleen. Jos ensiviikon puolessavälissä, ellei täti yllätä... Katsotaan niin maanantaina on taas tikku kädessä! Jos testailis herkällä testillä sitten. Ja jos sittenkään ei tule plussaa niin sitten pitää kyllä odotella tuonne kp 46 ennen uutta testailua... Jos nyt tarvii testailla ollenkaan.
Annique, pahoittelut sinulle! Tulikos se täti sitten?
Mites muiden tilanne? Onkos testanneita? Aika hiljaista täällä pinossa...
- Salsatar kp 30/28-46(!)