**** HUHTIHIPPUSET TO-PE vko32 *******
Ajattelin vuorostani aloittaa uuden pinon, kun oli niiiiin pitkä tuo edellinen. Laitanpa vaan kahdelle päivälle, niin ei veny pino mahdottomaksi.
Kommentit (25)
MAM80! Isot halaukset täältä, olen tosi pahoillani :( On se niin väärin, että joutuu tuommoistakin kokemaan! :( Toivottavasti pian saisitte käärön syliin.
SALSATAR ja muut lähipäivinä testaavat, paljon plussasäteitä!
Täällä jokunen jutusteli siitä, et miten vaikealta tuntuu, kun yritystä takana jo pidemmän aikaa...Meillä nyt yk8 menossa ja viimiset 2-3 kiertoa on olleet tosi rankkoja, silloin kun menkat ovat alkaneet. Viime kierrossa olin melkein varma, et nyt tärppäs, mutta ei :( En tiedä miten jaksan ensi viikolla alkaa taas alusta, jos menkat alkaa. En kestä edes ajatella sitä, ahdistaa.
Mä meinasin, ku on yks testi edellisestä kierrosta jäänyt, et testaan ti-aamuna, jos on jotain tuntemuksia. Mä luulen, et menkat alkaa tiistaina tai viimestään keskiviikkona. Oih kunpa ei alkais! Itku meinaa tulla jo nyt, kun pelottaa, ettei taaskaan ollut meidän aika.
Nelliina kp23/23-28
Tänään kp 34 vaihtui kp 1:ksi heti aamusta. Olo ei ole niin surullinen kuin viimeksi kuukautisten alkaessa. Olin tällä kertaa varautunut menkkojen alkuun paremmin.
Nyt lähti yk 6 käyntiin. Yk 1:ssä meillä tärppäsi heti, mutta se meni kesken 9. raskausviikolla. Siitä asti olen koko ajan vaan toivonut, että tulisin pian uudelleen raskaaksi. Mutta vielä sitä onnea ei mulle suotu! Toivottavasti mahdollisimman pian kuitenkin.
Toivottavasti teillä muilla on parempi onni! :)
Essi78 kp1
Tänä aamuna tuli sellainen olo että nyt pitää testata, kp28 menossa. Vähän hölmöä kun kierto mulla epäsäännöllinen, vähintään kuitenkin 30-32päivää. No negaahan se testi näytti, harmittaa tietysti. Menkat ei oo kyllä alkanut.
MAM80, en tiiä mitä sanoisin sulle, ei varmasti oo mitään mikä lohduttais. Olen kuitenkin tosi pahoillani.
ESSI79, harmi kun täti tuli sulle kylään. Täälläkin tätiä odotellaan.
Nyt tuli mies kotiin, pitää lähteä kertomaan uutiset..
Myissi 28/30-32
Ei taida tarvita oottaa viikonloppua. Täti päästää piinasta.
Suuret pahoittelut negoista; ainakin Essi oli, mutta nyt en muista muita, sori. :( Ja mam80:lle myös pahoittelut.
Mutta eikös ollut plussanneitakin sitten maanantain, jolloin viimeksi pinossa olin?! Onnea!!! Ja tarrasukkia sekä vauvaliimaa matkaan!
Täällä meneillään kp 23/27 ja mun mielestä oireet on vaan voimistuneet. Nyt bongattuja oireita on rintojen pisteleminen, närästys silloin tällöin (jota mulla ei koskaan ole), muutaman kerran kunnon ällötys, kahvin haiseminen pahalle ja vähän aikaa sitten tullut finnihyökkäys. Voihan tietenkin olla, että nämä ovat ihan mielikuvitustakin... Tänään todella malttamattomana ääliönä testasin ja vielä iltapäivällä (!). No, negahan sieltä tuli. Miten mä oon näin malttamaton?! Ja toisaalta kaivertaa se hirmuinen pelko, ettei tässä vieläkään ole tärpännyt.
Plussatuulia kaikille ja pahoittelut vielä kyydistä tippuneille ja parempaa onnea toukokuisissa.
miranda-neiti kp 23/27 yk 6
Mam: Halauksia ja jaksamista sinne:(
Ja pahoittelut neganneille tai tädin yllättämille. Jollakin oli vielä tosin toivoa vielä. Pidetään peukkuja,että negat muuttuvat plussiksi.
Jännään Mariatar, Annique ja Salsatar mukana. Itsellä kp25/26-28 (viimeksi oli se 26 kierto). EHKÄ testaan lauantaina, jos aihetta. Toisaalta testi polttelee, mutta jotenkin pessimistinen olo, joten parempi olis odotella. En osaa sanoa paljon oireista, kun niitä en oloe löytänyt, mutta mitä nyt on vähän selkää jomotellut ajoittain, niin veikkaisin menkkaoireiksi:(
Esikoisesta sain haamun 25/28, joka vahvistui kp28. Hitsi kun en muista oireita, mut jomotteli, ja valkovuotoa oli reilusti, mutta en muista oliko jo ennen plussaa. Nyt kun tuota valkkariakaan ei ole oikein tullut, niin parempi etten elättele toiveita liikoja.
Voi harmi, monta on jo pudonnut toukokuisiin! Todella harmi. Parempaa onnea ensi kuulle!!!
Ja plussanneitakin oli jo vaikka kuinka monta, ihanaa! :) Oikein paljon onnea!!!
Mulla oli ovulaatio tiistaina kp 23. Lasketaanko tähän nyt sitten se 14 päivää eli kierto olisi sitten 37? Jos näin on, niin lyhenipä kierto sitten itsestään sen kymmenen päivää, jippii! Enkä edes Terolut-kuuria aloittanut. Jospa sitä sitten on alitajuntaisesti niin paljon stressannut, että hellittäminen lyhensi kiertoa.
Toissapäivänä oli kipujen perusteella ovulaatio. Oon tyhmänä vieläkin tikuttanut Apteekin Ovulaatiotestillä, joka näyttää yhä tummempaa viivaa. Kyselin ihan asiakaspalvelusta, että miksi viiva on vieläkin niin tumma, ja sanoivat sieltä että hormonia on todennäköisesti niin paljon, että sen laskeutuminen kestää aikansa. Olisipa niin hyvät hormonit, että auttaisivat raskautumisessa, hih :)
Massussa on tänään nippaillut ja nännit ovat todella herkät. Saas nähdä, voisiko olla mahdollisesti raskausoire vai onko kuume taas kerran niin kova, että oireita ilmestyy ihan muuten vain...
Rizza kp 25/37-47, yk 15
Neganneille ja tädin jyräämille pahoittelut!
Myissi: Sullahan voi ihan hyvin vielä muuttua plussaksi, plussasäteitä sinnekin!
ON: Nyt alkoi ärsyttämään, kun pikkusiskon synttärit onkin huomenna (asuu vielä vanhempien luona), eikä sunnuntaina jolloin on oikea päivä. Kun ajattelin, että saisi testata la tai su aamuna ja tietäisi sitten synttäreillä voiko ottaa esim. viiniä jos tarjotaan. Huomennahan en aikonu testata... No, pitää vaan kieltäytyä sitten varmuuden vuoksi. Luultavasi pitää kuitenkin itse ajaa autoa, niin eipä sitä senkään vuoksi voi ottaa mitään vettä vahvempaa.
Nyt vaan taas alko himottaan testata aamulla, mutta se mahdollinen nega pelottaa! Varsinki, ku menkat pitäisi alkaa vasta huomenna illalla luultavasti. Siksi ei kai olisi järkevää testatakkaan nyt, kun vasta la-aamuna aikaisintaan... Puhukaapa joku mulle nyt järkeä!
- Salsatar kp 28/28
<Nyt vaan taas alko himottaan testata aamulla, mutta se mahdollinen <nega pelottaa! Varsinki, ku menkat pitäisi alkaa vasta huomenna <illalla luultavasti. Siksi ei kai olisi järkevää testatakkaan nyt, kun <vasta la-aamuna aikaisintaan... Puhukaapa joku mulle nyt järkeä!
<- Salsatar kp 28/28
[/quote]
Mä en malttanut ja testihän siinä hukkaan meni :-)
Tosin testasin kyllä kp28/28 (illalla) ja menkat alkoi sitten seuraavana päivänä ihan keskellä päivää.
Täällä vain taustaillut, Toukokuisiin pinoutunut
72mama
En malttanut olla testaamatta ja tänään 28/28-29 ja negahan sieltä tuli :(. Huomenna illalla todennäköisesti menkat alkaa.. ja jos ei ala niin testaan sit ma aamulla uudestaan! Tuo mun testi oli rfu testi eli ei vissiin ole edes kovin herkkä... Mä täällä pidän toivon kipinää yllä, koska esikoiselta sain testiin plussan vasta tosi myöhään.
Oireita: Raudan maku suussa tänä aamuna, nännit tosi kipeät, väsyttää, mahassa vähän juimii (todennäköisesti menkkakipuja) Ja että tuoremehu on alkanut maistumaan tosi hyvältä. Ja jos oikein kuvittelee niin on ollut vähän huono olokin aamuisin ja joskus myös päivällä (tuokin varmasti johtuu tästä vellovasta ilmasta)
Mariatar84 28/28-29 yk 2
Kiitos, 72mama!! Heti herättyä ryntäsin tähän koneelle taas katsomaan, onko kukaan kirjoitellut. Varmaan sinun ansiosta sain pidettyä pinnani :). Tsemppiä sinulle toukokuisiin!
Enpäs testannu, jee! Siis huomisaamuun sitten. Nyt tuntuu, että pitää ensin katsoa, ettei ne menkat ala illalla/huomisaamuna ja testata vasta, jos ei ala. Rfsu testit tuhlasin liian aikaisin ja niistähän ei sitten selvinnyt yhtään mitään.
Tänäänkin on onneksi tekemistä, ettei tarvi miettiä vain ja ainoastaan tätä kuumeilua. Viikon päästä on sellainen viikonlopun työreissu ja sitä odotan innolla. Sinne pitäisi kyllä tietää varmasti tämä masutilanne, että tietää voiko illallisella ottaa viiniä ollenkaan. Toivon siis, ettei ole pidempi kierto niin, että ehdin saada tilanteen selville. Edelleenkään ei niin mitään oireita... Viimeksihän tuli myös se ruokahaluttomuuskin aika alusta asti.
Mites muut piinaajat?? Oletteko testanneet?
- Salsatar kp 29/28 (toivottavasti ei muutu kp1!)
kerkesit väliin. Harmi, että tuli nega! Sitä minä itsekkin pelkään, kun niin kovasti toivoisi sitä plussaa. Tuo oireettomuus mua vaivaa ja siksi nega pelottaa...
Jospas meille molemmille vielä ne komeat plussat tulisi! :)
- Salsatar
Saahan sitä aina toivoa :). katsotaan nyt. Tulet sitten heti huomenna kertomaan miten kävi! Mäkin tulen kertomaan...
Kp:t vasta 29/28-35 eli samoissa kuin moni muukin. En olis vielä testannut, mut mies lähti viikon matkalle ja halusimme testata yhdessä.
Muutkin ovat saaneet negoja :( Anteeksi, en muista nimimerkkejä. Mut Mariatar oli ainakin.
Pahoitteluni toukokuisiin siirtyville (varsinkin mam80) *hali* Perässä tullaan :(
Tänään kp 29/27-29. Testasin aamulla negan. Oli kyllä ihan pakko käydä yöllä vessassa, mut olin kuitenkin noin 4 tuntia pissaamatta ennen testausta. Lämmöt on vähän laskeneet eli nyt on 36,8 ja edelliset päivät oli 37,1. Ainakin viime kuussa lämmöt laski normaalilämpöön pari päivää ennen tätiä. Vielä en ole siis kaikkea toivoa menettänyt. Testinä oli rfsun testi, eli ei mikään herkkä testi ilmeisestikään. Vastaisuudessa ostan herkempiä testejä, että saa ajoissa testata malttamattomana. :) Minkäänlaisia menkkaoireita ei ole ollut pariin päivään. Tyyntä myrskyn edellä. Edellinen tädin vierailu ajoittui myöhään iltaan, joten voi olla että tänäänkin hän saapuu vasta illalla yllättäen. Ja muutenkin olen huomannut että hän tapaa saapua perjantai-iltaisin pilaamaan mun viikonlopun, ehkä tekee niin myös tänään. :(
Onpas niitä tullutkin nyt monelle... Mutta koska täti ei vielä ole saapunut niin eipä heitetä kirvestä kaivoon vielä!
Itsellä on nyt ollut alaselkä vähän silleen jumissa ja tottakai sitä miettii, että olisko siinä kenties oiretta. Muistaakseni ei ole tädistä ollut koskaan tuollaista.
Niinkuin huomaatte, niin ei mulla näytä muuta elämää olevankaan, kun täällä ramppaan ihan jatkuvasti... ;)
Ihanaa, Fertility Friend Online -ohjelma piirsi tänä aamuna taulukkooni viivan, että ovulaationi on lämpöjen, ovistestin, kohdunnapukan ynnä muun datan peruteella ollut tiistaina. Mullahan oli todella kipeä alavatsa koko tiistain, joten hyvin kaikki piti paikkansa :)
Kysymys tästä kohdunnapukasta: Kuinka moni kokeilee sitä ihan päivittäin? Itse olen kokeillut sitä joka aamu tämän kierron ajan, sillä päivän mittaan olen huomannut sen liikkuvan, joten kokeilen sitä aina aamulla. Ovulaation jälkeen napukka on yhä ylhäällä, mutta jotenkin mulla on sellainen tuntuma, että se olisi hieman auki...Onkohan hedelmöittymistä sitten voinut tapahtua, sillä olen käsittänyt, että sen napukan pitäisi olla kiinni :(
Rizza
kuulostaapa hyvälle tuon oviksen suhteen, plussaonnea vaan piinailuun!
Itse en ole juuri koskaan kokeillut tuota kohdunnapukkaa, saati sitten seurannut tarkemmin. Eli enpä osaa kommentoida tuohon. Mielessä on kyllä tuo käynyt, että jos tämä kuumeilu jatkuu pidempään niin voisi alkaa seuraamaankin. Toivottavasti joku tietäisi tuosta enemmän.
- Salsatar
Ihan kauheat alavatsakrampit iski, eli kyllä se täti taitaa olla jo matkalla. :( En kylläkään ole yllättynyt, joten siinä mielessä ei tunnu niin pahalta. Viime kuussa se iski niin yhtäkkiä odottamatta. Väistämättä taitaa olla yk 6 edessä. Nyt ollaan kotona oviksen aikaan ja ennen ja jälkeen, joten siinä mielessä huomattavasti helpompaa, saa keskittyä olennaiseen. :) Greippimehut odottaa jääkaapissa ja viikonloppuna käyn jo valmiiksi ostamassa ovistestejä. Meille ei vaan sitä huhtihippusta sitten oltu tarkoitettu! :( Toivottavasti teillä muilla piinailijoilla on parempi onni!
Kylläpä olen tyytyväinen, kun sain tänä aamuna itseni pidäteltyä testailemasta. Huominen vaan tulee varmaan olemaan vaikeampi, kun olen miettinyt lauantaihin (tai jopa sunnuntaihin) odottamista.
Voi mam80, hali sinne, sekä tsemppiä ja plussaonnea uuteen kiertoon! Samoin muille pudonneille!
).( Mitään menkkoihin viittaavaa ei oikeastaan tunnu, mutta toisaalta täti ei tavallisestikaan kovin paljon etukäteen ilmoittele tulostaan. Sitten, kun menkkakipu alkaa niin vuotokin alkaa aikalailla samantien. Toivottavasti täti jättäisi nyt kuitenkin tulematta. Raskausoireitakaan ei ole ainakaan vielä ilmaantunut.
Tarkistelin tuossa sitä aikaisempaa lyhyttä kiertoa ja silloin olen näköjään merkinnyt kp1 kunnon vuodosta, en vielä edellisen illan tiputtelusta ja jos korjaan sen kp1 edelliseen päivään niin kierto onkin 28pv. Elikkäs nyt olisikin kp28/28, huomenna vasta mahdollisesti myöhässä, mutta sunnuntaina olisi jo kolme päivää myöhässä. Silloin olisin testaamassa samaan aikaan, kun esikoisestakin...
Mehän ollaan ihan samoissa lukemissa mariattaren, anniquen ja been kanssa! :) Pinnaa vaan sinnekin päin, on kyllä varsinaista piinaa! Ja ennen kaikkea plussatuulia, ++++++++++++++++++++++!
- Salsatar kp 28/28