Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ooO Helmet Ooo -loppuviikkoon-

09.08.2007 |

Alotanpa nyt uuden pinon sitte.

Ja häivy linjoilta pakkaamaan kamat reissuun...

Helteitä ja hyvää tuulta kaikille!

Luuk@

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan ensin tuplayllätyksestä isot onnittelut ja sitten vielä niitä enkeleitä: Toivottavasti maanantai uutiset ovat helpottavia! Voimia viikonloppuun.

Itsellä olo on aika kurja tämän helteen takia. Olikos se VImpula vai kuka, joka oikein osasi nautiskella tästä säästä - oi vitsi, mikä onnenpekka! Odotan kieli pitkällä sateita (eikös ennuste luvannut ukkosta huomiseksi tai ehkä pientä sadetta..? ) ja toivon oikein raikastavaa, kylmää sadekuuroa, joka kirkastaa ja jäähdyttää ilman. Ei sovi minun pirtaan selvästikään raskaus+helle yhdistelmä. Toisaalta, näitä hellepäiviä on Suomessa niin vähän, että pitää iloita kaikkien niiden puolesta, jotka tästä kesäkuumasta osaavat nauttia.

Joku kyseli rinnoista ja minulla ne kasvoivat ensimmäisenä oireena. Olen siis pieni kaikin puolin, myös tässä asiassa ja nyt olen oikein ihmetellyt ja iloinnut, että hahaa, minullahan on oikeat, näkyvät, suuret (minun mittaluokassa, eli varmaan joku b+ tai c-) rinnat! Kyllä tiukemmat paidat alkoi heti olla liian pieniä, vähintään sitten vyötäröstä nousi ylös, kun yläkropassa olikin jotain yllättävän suurta ;) ;) Bikineihin piti ostaakin uudet yläosat, että voi uimaan mennä. No, väliaikasta kaikki on vaan, eli viime raskauden jälkeen rinnat pienenivät takaisin nopeasti (jo imetyksen aikana).

Tänään on pakko mennä uimaan näin aamupäivästä, loppupäivän joudun taas piilotteleman kuumuutta sisällä. Meidän pihakin on niin aurinkoinen, ettei sieltäkään oikein varjoa löydy. Iloista viikonloppua kaikille, ja hyviä vointeja!

saran

13+4

Vierailija
22/26 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin alkaa olo normalisoitua, väsyttää kyllä vieläkin. Ajoittaista huonoa oloa, mutta kun vaan muistaa syödä tarpeeksi usein niin kyllä se siitä. Vähän jännittää jo töihin meno, tai oikeastaan se stressaava tilanne mikä siellä on odotettavissa. Meillä on yksi pitkällä sairaslomalla ja sijaisia ei tahdo saada mistään, ainakaan näin loma-aikaan. Se tietää sitten sitä että muut tekee pitkää päivää. Niin ja hoitoala on siis kyseessä.

Innolla odotan ensi perjantain uusinta-ultraa. Jospa pikkuinen olisi nyt kasvanut tarpeeksi ja saisi tietää sen riskiseulan tuloksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iitulii72: Jaksamista! Toivottavasti pienellä on kaikki hyvin! Ja kestävyyttä ja jaksamista myös kohdulle! Varmasti löytyy neuvolasta tukea ja apua nyt kun tilanne tiedetään ja osataan hoitaa.

Me käytiin aamupäivällä uimahallissa uimassa! Ei olla ehditty käymään kesäkuun jälkeen, esikoinen siis ollut vauvauinnissa ja ollaan oltu mukana siis koko perhe. Kesällä ollaan vain käyty järvissä ja oltu piha-altaassa, ei tuo ole niin tykännyt kun on lämpimään veteen tottunut.

Nyt alkaa muuten maha hieman näyttää siltä kuin olisi raskaana, ei ole enää vain esikoiselta jäänyt kengurupussi vaan alkaa tuntua tuosta vähän napakammalta. Onneksi se ultra on jo ylihuomenna, sen jälkeen ajattelin että laitetaan informaatioviestejä sukulaisille ja kavereille, kun alkaa tämä alkuraskauskin olla lopuillaan. Siis olettaen nyt että syke löytyy.

Mrs.Marple rv 11+3

Vierailija
24/26 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen rippijuhlissa ja nyt sitten katselin sieltä otettuja kuvia. En voinut uskoa silmiäni kun katsoin omaa mahaani, se näkyi jo aika selvästi. Ihmettelinkin yhdessä vaiheessa juhliessamme että miksi mummoni katseli mahaani niin pitkään. Hän ei kyllä sanonut mitään, onneksi. =)

Mä olen ihan ihmeissäni mun nukkumisestani. Yleensä mä voisin nukkua vaikka kolmeen saakka päivällä jos mulle annetaan lupa, mutta nyt viimeisen kolmen viikon aikana olen herännyt joka ikinen aamu viimeistään yhdeksältä vaikka olisin saanut nukkua paljon pidempään. Sitten päivällä ja alkuillasta mua väsyttää aika paljon sen takia. Illalla kuitenkin sammun joskus yhdentoista aikoihin sohvalle tv:tä katsellessa.

On se vaan kummallista..

Tänään näyttääkin olevan vähän viileämpi ilma kuin monena aikaisempana päivänä. Ihana juttu!

Suan

13+4

Vierailija
25/26 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkee jo selvästi et ootan vauvaa.Eilen sanoi yksi ihminen et sääkö ootat vauvaa.Sanoi et sulla on jo tosi iso maha.Mutta oon hoikkanen ihminen niin sellasestahan huomaa melko heti ja onhan tämä jo kolmas raskauskin.Mitä enempi tekee lapsia niin yleensä se vatsa kasvaa nopeampaa ja tulee esiin.Osa omista housuista kuiteski menee vielä,paitsi et ne valuu koko ajan ja niitä pitää nostaa.

Onko teillä muilla tullut mitään himoja?Mulla on kauhee himo nektariineihin,söisin niitä vaikka kuin paljon.

Mutta nyt täytyy lähtee kauppaan.

anna_liisa 14+4

Vierailija
26/26 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Millamalla[/b] kyseli mahan kasvusta. Mulla ei maha oo vielä oikeestaan kasvanut ollenkaan. :/ sitä mahan kasvamista kun oikein ootellaan. Vähän on sellainen epätodellinen olokin onko se vauva siellä oikeesti ollenkaan kun ei näy mihinkään. Tietty mulla on tuota rasvakerrosta jo omasta takaa ja aika levee lantio, joten ehkä se vauva sitten mahtuu sinne piiloon.

Tai sitten toi maha vaan on sen muotoinen, aina on oollut tuota alamahaa. Enemmän mulla on " pullistunut" tuo pallean kohta, ja musta tuntuu, että vauva on laittanut kaikki suolet sykkyrään tuohon ylös. ;)

[b]Sarandiina[/b] kyseli töissä kertomisesta. Mä jouduin kertomaan, kun mulle ois nimikoitu työvaatteet niin oli pakko kertoa että ne nyt sopivat housut ei välttämättä sovi enää joulukuussa....

KASSIOPEIA: käyhän laittamassa esittelysi helmisten listaan, nyt kun vihdoin olen saanut sen päivitettyä.

Onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille!

[b]Nojanda[/b] kyseli nukkumisesta, mä oon ruennut nukkumaan yhä enemmän selällään. Ja muuten ihan hyvin, mutta joinakin iltoina on vaivannut ilmeisesti " levottomat jalat" jalat eivät löytäneet hyvää asentoa.

Nojandan tyttö on ollut ihana ja lohduttanut äitiä. :)

[b]iituliille [/b] onnea tuplasti! Toivottavasti vauvan rakko/munuaiset on kunnossa!

Ja toivotaan kohdulle kestävyyttä!

[b]P02p06[/b] eloon on mahtunut surua ja iloa yhtäaikaa. Voimia suruihin ja onnea hyvistä ultrauutisista!

Rinnoista

Mulla kasvoi jo ennen rv 12 rinnat yhdellä kuppikoolla. Saapa nähdä missävaiheessa ne kasvaa lisää, varmaan sitten kun maidontuotantoa alkaa käynnistymään.

Mitään erityisiä himoja mulla ei oo ollut.

mantelipulla