Pyydän nöyrimmästi anteeksi perheeni aiheuttamaa esteettistä haittaa
Minulla on pömppömaha synnytysten jäljiltä, vaikka muuten olenkin hoikka. Ihonikaan ei ole täydellinen. Myös mieheni normaalipainoiseen varteen on kertynyt pieni pelastusrengas. Pyydän, että ummistatte silmänne, kun porukkamme saapuu uimarannalle. Sekä miehelläni että minulla on silmälasit ja olemme koko perheen voimin esiintyneet urheilusandaaleissa aina ulkomaita myöten. Erityisen karmeaa on tietysti se, että mieheni pitää jääräpäisesti sukkia sandaaleissaan. Valkoiset urheilusukat sai kuitenkin onneksi jo Lenita vierottua. Tukkani punertaa ihan luonnostaan enkä ole vaivautunut värjäämään sitä. Olemme tänä kesänä herättäneet pahennusta Drymaxx- (ym. vastaavissa) takeissa sadepäivinä esim. Muumimaailmassa, minä vieläpä ilman meikkiä. Sanomattakin lienee selvää, että korkokengät nähdään jalassani vain harvoin. Joitain saattaa myös häiritä se, että kesällä kuopuksemme kulkee usein mukana paremmat päivät nähneissä matkarattaissa. Myös 3-vuotiaamme saattaa nähdä ratasmatkustajana etenkin jos uni on yllättänyt - olemme niin leväperäisiä, ettemme viitsi pitää häntä väkisin hereillä.
Lieventävinä asianhaaroina mainittakoon, ettei minulla ole kananpersetukkaa, ja kellään meistä ei ole pyöräilyshortseja, vyölaukkuja, pikkureppuja, marivaatteita tai asennepaitoja.
Kommentit (14)
koiranpaskatukselle aiheuttamaa haittaa.
Parikin kertaa on koiranomistaja joutunut viemään nelijalkaisen ystävän pois kaivamasta ja koipea nostamasta rantahiekalta kun olemme ylipainoisine lapsinemme tulleet rannalle uimaan ja leikkimään, mitä en pysty lapsiltani estämään.
Tämä näin nöyrimmästi.... suonette anteeksi.
Mä pukeudun ihan hyvin, kuten myös lapsenikin, mutta mulla on yksi kauhea salaisuus.
Mä olen yksinhuoltaja. Toivottavasti kukaan ei huomaa kun me mennään yhden toisen yh:n kanssa ensi viikonloppuna Muumimaailmaan. Pitäisköhän puhua kovaan ääneen meijän isistä koko matkan, ettei kukaan huomaa, ettei olla enää naimisissa.
Ehtisköhän tässä hakemaan feikkisormukset ensi viikonloppuun mennessä?!
Vierailija:
koiranpaskatukselle aiheuttamaa haittaa.Parikin kertaa on koiranomistaja joutunut viemään nelijalkaisen ystävän pois kaivamasta ja koipea nostamasta rantahiekalta kun olemme ylipainoisine lapsinemme tulleet rannalle uimaan ja leikkimään, mitä en pysty lapsiltani estämään.
Tämä näin nöyrimmästi.... suonette anteeksi.
Näitä koiranpaskattajia ei näytä hetkauttavankaan uimarantojen koirakiellot. Tokihan sen koirankin on päästävä vilvoittelemaan hoidetulle rannalle :-/ Ei mitään väliä vaikka muut rannallaolijat sitten saisivat jalkansa koiranpissaan tai -kakkaan tai suunsa täyteen juuri harjattua koirankarvaa...
Ai niin joo ei ne feikkisormukset taida auttaakaan, kun mulla onkin se kananpersetukka. Ehkä me ei lähdetäkään. Lapset kyllä pettyy, mutta nyt kun mä tiedän miltä mun pitää näyttää, pitää odottaa ainakin jouluun, että mun hapsottava ohut tukka kasvaa ainakin polkkatukaksi!
Muista, ettet laita mitään karjakkohuivia, vaan käyt hankkimassa tyylikkään hellehatun samalla reissulla, kun ne feikkisormukset. Ehkä sitten saat anteeksi ;)
Aikooko joku yh tulla Muumimaailmaan muiden miehiä iskemään? Nyt kyllä peruuntui meidän porukan reissu tai ainakin isäntä jää kotiin.
maauimalassa kun meni hermot lapsen kanssa. Sorry jos huuto kuului teille asti ja ette saanut syödä eväitä rauhassa.
... että miten se varattu äijä pokataan siellä Muumimaailmassa! Sitähän vois vaikka kokeillakin, kun kerran joku antoi hyvän vinkin!!!
Hän vei myös lapsen päiväkotiin niissä vermeissä. Pitää muistaa pahoitella henkilökunnalle, kun haen lapsen.
erikseen pokata, miehet siellä av:lta luetun perustella kuolaa ja flirttailee muiden naisten perään - varsinkin, jos pukeudut huolitellusti kesämekkoon ja muistat meikata sen hellehatun lisäksi.
Minulla on kertakäyttöpiilolasit loppuneet ja olen koko kesän käyttänyt silmälaseja. Ystäviemme häät varmasti olen pilannut, kun vieraalla oli silmälasit päässä tärkeimpänä päivänä.
Ja bikinirajojen kanssa on ollut vähän niin ja näin. Kas kun saisin joka päivä nyppiä pinseteillä, jos haluaisin siistit ja työssä käyvän pikkulasten äidin on vähän vaikea löytää päivittäistä aikaa pillunkarvojen nyppimiseen. Voi antakaa anteeksi! Onneksi ei ole ollut aikaa käydä pilaamassa muiden ratailoa. Mutta kaiketi tarkimmat vaistoavat, että homssuisella ja kaksi kiloa ylipainoisella äidillä ei ole karvoitusasiat ihan kunnossa ja voivat tästä jo saada pahaaoloa.
t: + 60 kg, jolla valaankokoinen mieskin