Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
~~ Elokuisten torstai ~~
09.08.2007 |
Huomenta ja suuren suuret onnittelut RAPUÄIDILLE, FALZILLE JA HERTZILLE vauvauutisten johdosta!!! Väki vähenee täällä palstalla, enää on kourallinen tuttuja palstailijoita matkassa.
Laitan tässä minäkin näitä plussia, jotta virittäydytään positiivisiin tunnelmiin:
+ Esikoinen menee tänään mummon ja papan kanssa kesäteatteriin, saan hieman omaa aikaa.
++ Olen ollut tosi reipas. Varasin loosin kirpputorilta, jonne vien esikoisen pieniä vaatteita ja kenkiä myytäväksi. Olen aamusta silittänyt jo ison pinon myyntiin meneviä vaatteita.
+++ Enää tasan kaksi viikkoa kun saan oman nyyttini syliin. Leikkauspvä 24.8.
Ihanaa hellepäivää kaikille!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Varsinkin Västiksen kuulumisia olen odottanut kunnioituksen sekaisin tuntein ;) täällä kun ei samasta lasketusta ajasta huolimatta tule valmista ennen joulua! Jos Stellakin häviää 17. päivän odottajista, niin voipi alkaa vähän hermoa kiristämään x-)
Neuvolassa kävin tänään ja taisin vetää elokuisten painonnousupohjat :/
Painoa 1100g/vko
Turvotusta jonkin verran
Paineet nousseet normaaleiksi 117/72
Pissa puhdas
Hemppa pudonnut kahdessa viikossa paljon, 120 nyt ja käsky syödä rautaa
Syke ja liikkeet ensiluokkaiset
Sf 34,5, kasvaa vieläkin vaikka vauva jo hyvin alhaalla
Viikkoon en usko vielä mitään tapahtuvan, meidän lapset on aina myöhässä, edes sairaalakassia en ole vielä kasannut. Ensi neuvolassa (la:na) kuulemma laitetaan jo lähete eteenpäin, vaikka ajan saakin sitten vasta muutaman päivän päähän. Jospa se sitten auttaisi käynnistämiseen, esikoinen syntyi yöllä kun aamulla olisi ollut yliaikaisaika ja toinen syntyi kun peruutin esikoisen lapsenvahdin, koska synnytyksestä ei pitänyt olla tietoakaan, vastarannan kiiskejä..
Plussia
+ Melkein aina onnistun ajattelemaan positiivisesti enkä odota mitään piiitkään aikaan tapahtuvaksi, joten hermot menee odottamiseen vasta joskus viikon yliaikaisuuden jälkeen :)
+Esikoinen aloittaa ekaluokan huomenna, iso tapahtuma!
+Sain taas keiteltyä mehuja valmiiksi, omenat enää odottaa puussa ja nekin ehtii ennen vauvaa. Luulisin :)
Miksuliinu 38+6 (17.8.)