Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein sen taas, kävin kaupassa ja lapsi(1v10kk) nukkui autossa...

Vierailija
16.10.2008 |

Ja nyt se nukkuu edelleen autossa ja mä täällä surffailen ja vedän karkkia... Hyi,hyi minua.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä en ymmärrä mitä ylpeilemistä tossa nyt on, jätät lapsen yksin ja sitä hehkutat noinkin kovasti.

Vierailija
2/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen hoitoon/ruokintaan yms. suhteessa koulutukseen (ja ikään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime päivinä?

Vierailija
4/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran jättänyt puolivuotiaan kotiin nukkumaan ja piipahtanut vastapäisessä ruokakaupassa. Siihen meni viisi minuuttia.

Vierailija
5/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kaupassa kauan aikaa mennyt, mutta sisään se ei päässyt. Oli avaimet kotona. Onneksi on nykyään kännykät keksitty. Mutta huoltomiehellä meni puoltuntia ennenkuin pääsi paikalle.

Vierailija
6/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt lapsi on nukunut 45 min autossa, just kävin kurkkaamassa ja rauhallisesti nukkuu...

-ap-

Vierailija
7/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että joku edes kehtaa myöntää tehneensä tuollaista!

Vierailija
8/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

YO, Lähihoitaja, Sairaanhoitaja ja ikää 34v. Ja ainoa lapsi. En mä nyt asialla ylpeile, mutta kun mä en vaan saa siitä mitenkään niin kauheaa tekoa kuin täällä aina asiaa taivastellaan... Tokihan siinä riskejä on, jos oikein huono säkä käy, mutta silti...

Ja meidän autossa on tummennettu takaosa, jottei sinne ihan helposti pääse kurkkimaan.

-ap-

Vierailija
9/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt lapsi on nukunut 45 min autossa, just kävin kurkkaamassa ja rauhallisesti nukkuu...

-ap-

Vierailija
11/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sattuu nukahtamaan matkalla. En raaski herättää poitsua.

Vierailija
12/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapseni ei ole tyyppiä, joka heräisi parkuen. Ja joo, auto on keittiön ikkunan alla ja minä keittiön pöydän ääressä. Mutta kuten sanoin, auton sisälle ei näe tummennuksien takia vaan sinne on mentävä välillä kurkistamaan...

-ap-

Vierailija
13/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapseni ei ole tyyppiä, joka heräisi parkuen. Ja joo, auto on keittiön ikkunan alla ja minä keittiön pöydän ääressä. Mutta kuten sanoin, auton sisälle ei näe tummennuksien takia vaan sinne on mentävä välillä kurkistamaan...

-ap-

Vierailija
14/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri viikko sitten näin kuinka poliisit odottelivat auton ulkopuolella ja selvittelvät puhelimella omistajaa jne. mukana seisoi myös nuori mies joka oli ilmeisesti ilmoittanut poliiseilleja kertoili että oli huomannut n.6kk ikäisen lapsen olleen jo ainakin 20min yksin autossa turva-istuimessaan.

saattaa olla että sai vanhemmat aikalailla hutia kun tulivat sitten vihdoin paikalle, en jäänyt odottelemaan ja kyttäämään kuitenkaan.

sen veran vielä että asun ulkomailla, ja täällä ainakin, luojan kiitos, ollaan vielä tarkempia kuin suomessa tuosta että lapsia ei jumalauta jäteätä koskaan milloinkaan yksin minnekään!

Vierailija
15/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tottunut laiminlyönteihin.

Vierailija
16/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palamaan. Auto oli siis ollut sammuneena noin 5 minuuttia kun huomasimme, että auto savuaa. Onneksi olimme näköetäisyydellä, eikä kyydissä ollut ketään.

Tämä kokemus sai minut ymmärtämään, etten koskaan, ikinä, jätä lapsiani autoon turvaistuimiin teljettynä ollessani jossain muualla.

Vierailija
17/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt niin kauheaa ole jos jättää lapsen nukkumaan autoon ja käy kaupassa elämässä tapahtuu pahempiakin asioita.....itse olen syyllistynyt samaan tekoon ja useasti

Vierailija
18/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ymmärrän, että auto voi syttyä itsestään tai joku voi kaapata lapsen tms. Mutta kyllä minä silti joskus jätän lapseni hetkeksi autoon, jos nukkuu. Mutta siis joskus ja vain hetkeksi. Nyt kun nukkui pitempään, niin minulla oli koko ajan näkökontakti autoon.

-ap-

Vierailija
19/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei paljon näkökontaktit auta kun lapsesi kuolee kuumuuteen.

Vierailija
20/51 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei paljon näkökontaktit auta kun lapsesi kuolee kuumuuteen.

ilmalla autoon....

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä