Voi pemppu, kun nuo kortongit ärsyttää!!!!
Sanokaa nyt, minkälainen ehkäisy olisi OIKEASTI hyvä. Olen niin saamarin herkkä kaikille tuollaisille hormonaalisille ehkäisymenetelmille, että ärsyttää! Olen kokeillut kierukkaa (aivan karseaa, helvetilliset vuodot ja tiputtelua koko ajan), pillereitä (migreeni paheni, lisäksi olin kuin perseeseen ammuttu karhu koko ajan), ja ehkäisylaastaria (samat vaivat kuin pillereistä). Nyt olemme touhunneet noiden kortsujen kanssa, mutta kyllä ne on kanssa varsinaisia erotiikantappajia! Juuri, kun on kiihkein touhu meneillään, ja pitäis päästä jo tositoimiin, niin ei muuta kun on alettava räpeltää kortsua kullin päähän... Ja kaksi lasta on, mutta nyt pidetään ainakin muutaman vuoden tauko, ennen kuin haaveilemme uusista lapsista.
Mites, onko jollain ollut jotain vaivaa noista Nuvaring-ehkääisyrenkaista, jospa kokeilis seuraavaksi niitä?
Kommentit (3)
Mun mielestä se kortsujen hajukin jo tappaa kaikki halut...Puhumattakaan siitä puuroisesta kumipussista, jonka mies sitten unohtaa aina jonnekin sängyn viereen nenäliinan sisään...Kiva sit seuraavana päivänä keräillä niitä 2 vuotiaan kanssa lattioilta :(
suurempi vaiva oli pelko, että nyt se menee rikki enkä pystynyt ollenkaan nauttimaan yhdynnästä kun koko ajan jännäsi että miten käy tällä kertaa :( ja lisäksi kumimainen fiilis johon ei edes liukkarit auttaneet.
minä päätin ottaa hormonikierukan uudestaan ja kärsiä tiputtelut ym. vaivat, parempi sekin kun pelätä jatkuvasti vahinkoraskautta. ja tämä toinen kierukka onkin sopinut paremmin kuin eka, tiputteluja ei ole ollut juuri ollenkaan vaikka ekasta olikin!
Pitäkää ne helposti saatavilla ja sen voi kaivaa viereen jo vähän ennen kuin sitä tarvitsee laittaa, niin laatikosta kaivaminen ei keskeytä puuhia. Kortongin voi myös nainen laittaa päälle ja tehdä siitä oman esileikkinsä tai viihdyttää käsillään (tai kielellään tai millä vaan keksii)miestä sillä välin kun tämä laittaa sitä paikalleen. (Tosin tää saattaa tuntua niin kivalta, että kortongin laittaminen hidastuu entisestään. Mutta mikäs kiire siinä on, jos kivalta tuntuu.) Ja monet miehet pitää siitä, kun nainen masturboi tai muuten hyväilee itseään. Joten miehelle voi antaa silmäniloa ja itselleen muuten vaan iloa siksi aikaa kun mies väkerretää kumia hepin päähän.
terveisin nimimerkki
Jo vuosikymmenen kokemuksella