Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä äidille lahjaksi laitokselle?

Vierailija
08.08.2007 |

Paras kaverini on juuri saanut tyttövauvan ja menen heitä huomenna tervehtimään :) Haluaisin viedä jotakin henkilökohtaista äidille, enkä vain kukkia vauvalle. Mikä olisi kiva ylläri? Mistä olisitte itse ihastuneet, jos joku olisi ymmärtänyt tuoda?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku yleensä muisti minuakin (eikä vaan vauvaa).

Äidille voi viedä vaikka suklaata, lukemista, jonkin pikku koriste-esineen, ristikkolehden...

Vierailija
2/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siis mieheltäni sitä lahjaa odotin. Olin kieltänyt tuomasta kukkia ja valittelin puhelimessa janoani, niin mies toi minulle yhden pillimehun!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kukkaihminen, ja tykkäsin kun sain kukkia.

Vierailija
4/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies toi mulle korun. Sanoi, että olin sen ansainnut rankan synnytyksen jälkeen!

Vierailija
5/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin kieltänyt tuomasta kukkia ja valittelin puhelimessa janoani, niin mies toi minulle yhden pillimehun!!!

Hyvä kirja olisi jo laitoksella piristänyt minua :)

Vierailija
6/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverisi tykkää lukea, osta " tyttökavereiden opas vauvavuoteen"

Hulvattoman hauska -mutta niin tosi kirja ;)

Ja jos ei tykkää niin kovasti lukea, niin Baby Blues-sarjasta (sarjakuvia vauvaperheen arjesta) löytyis varmaan sopiva tuohon vaiheeseen :)

Mukaan suklaalevy, ja omat pienet hetket on pelastettu :)

Vierailija
7/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein kaverilleni suklaata, ristikko lehden, vauva lehden, ja sampoota, sillä muistin omasta kokemuksestani ne kauheat sairaalan " sampoot" :)

Vierailija
8/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain muuten äidiltäni korun. Saman korun, minkä hän oli saanut ystävättäreltään minun synnyttyäni :)

Vierailija
9/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Baby Blues -sarjakuvat ovat hyvä idea. Kirjoihin jaksoin itse syventyä vasta kotiin päästyäni, olin aika huonossa kunnossa synnytyksen jälkeen.

Juotavaksi vaikka jotain erityisen hyvää mehua (mies toi mulle Tropicanan appelsiinimehua, ja koska oli vappu tulossa, sain kotitekoista simaakin). Miksei jotain hyvää suklaatakin tai itsetehty leivonnainen.

Vierailija
10/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien varmaankin suklaata ja jonkun hauskan vauva-aiheisen kirjan/lehden ainakin. Omat pesuainet hänellä kuulemma onkin jo, niin niitä en vie :)

Vierailija
11/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namp, oli ihana lahja mulle, ei tarttenut raahautuu kanttiiniin tuhlaamaan omia rahoja!

Vierailija
12/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin käytännöllistä ja tarpeellista.

Vierailija
13/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laku on minun herkkua ja olin innosta täynnä. Ja oloasua oli mukava käyttää sairaalassa ollessa ja lähdin muuten oloasussa poiskin. Enkä varmasti hävitä sitä asua ikinä!!! Muistona ensinmäisestä lapsesta! Vielä kotona käytän oloasua, vaikka olenkin laihtunut tuosta ajasta..

Minä olisin halunnut sormuksen minne olisi kaiverrettu lapsen syntymäpäivä., ehkä koko ja pituus myös.

Aion hommata sellaisen jos joskus saan toisen lapsen. Siihen haluan molempien lasten syntymäpäivät.