Mitä äidille lahjaksi laitokselle?
Paras kaverini on juuri saanut tyttövauvan ja menen heitä huomenna tervehtimään :) Haluaisin viedä jotakin henkilökohtaista äidille, enkä vain kukkia vauvalle. Mikä olisi kiva ylläri? Mistä olisitte itse ihastuneet, jos joku olisi ymmärtänyt tuoda?
Kommentit (13)
Lähinnä siis mieheltäni sitä lahjaa odotin. Olin kieltänyt tuomasta kukkia ja valittelin puhelimessa janoani, niin mies toi minulle yhden pillimehun!!!
Mä olen kukkaihminen, ja tykkäsin kun sain kukkia.
kun mies toi mulle korun. Sanoi, että olin sen ansainnut rankan synnytyksen jälkeen!
Vierailija:
Olin kieltänyt tuomasta kukkia ja valittelin puhelimessa janoani, niin mies toi minulle yhden pillimehun!!!
Hyvä kirja olisi jo laitoksella piristänyt minua :)
Jos kaverisi tykkää lukea, osta " tyttökavereiden opas vauvavuoteen"
Hulvattoman hauska -mutta niin tosi kirja ;)
Ja jos ei tykkää niin kovasti lukea, niin Baby Blues-sarjasta (sarjakuvia vauvaperheen arjesta) löytyis varmaan sopiva tuohon vaiheeseen :)
Mukaan suklaalevy, ja omat pienet hetket on pelastettu :)
Itse vein kaverilleni suklaata, ristikko lehden, vauva lehden, ja sampoota, sillä muistin omasta kokemuksestani ne kauheat sairaalan " sampoot" :)
Sain muuten äidiltäni korun. Saman korun, minkä hän oli saanut ystävättäreltään minun synnyttyäni :)
Nuo Baby Blues -sarjakuvat ovat hyvä idea. Kirjoihin jaksoin itse syventyä vasta kotiin päästyäni, olin aika huonossa kunnossa synnytyksen jälkeen.
Juotavaksi vaikka jotain erityisen hyvää mehua (mies toi mulle Tropicanan appelsiinimehua, ja koska oli vappu tulossa, sain kotitekoista simaakin). Miksei jotain hyvää suklaatakin tai itsetehty leivonnainen.
Vien varmaankin suklaata ja jonkun hauskan vauva-aiheisen kirjan/lehden ainakin. Omat pesuainet hänellä kuulemma onkin jo, niin niitä en vie :)
Namp, oli ihana lahja mulle, ei tarttenut raahautuu kanttiiniin tuhlaamaan omia rahoja!
Hyvin käytännöllistä ja tarpeellista.
Laku on minun herkkua ja olin innosta täynnä. Ja oloasua oli mukava käyttää sairaalassa ollessa ja lähdin muuten oloasussa poiskin. Enkä varmasti hävitä sitä asua ikinä!!! Muistona ensinmäisestä lapsesta! Vielä kotona käytän oloasua, vaikka olenkin laihtunut tuosta ajasta..
Minä olisin halunnut sormuksen minne olisi kaiverrettu lapsen syntymäpäivä., ehkä koko ja pituus myös.
Aion hommata sellaisen jos joskus saan toisen lapsen. Siihen haluan molempien lasten syntymäpäivät.
joku yleensä muisti minuakin (eikä vaan vauvaa).
Äidille voi viedä vaikka suklaata, lukemista, jonkin pikku koriste-esineen, ristikkolehden...