Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Name it kosteussuojahaalari?

08.08.2007 |

Mulla on kaapissa Name it merkkinen toppahaalari jonka ajattelin myydä huutiksessa, mutta en tiedä onko se kosteussuojattu vai ihan tavallinen, siis lapuissa lukee " bretex" ja " Wiki mini wholesuit" . Tietääkö joku mitä meinaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut minkä kokonen ja tyttöjen vai poikien, millä hinnalla myyt ja missä päin??? voisin olla kiinnostunut jos on poikien 86 tai 92 puku..

Vierailija
2/7 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin vain ollut kiinnostunut tietämään onko kyseessä kosteussuojattu puku sillä olen ollut Name it:in laatuun tyytyväinen, ja mielestäni on kyllä pitänyt vettä, ja ostaisin kernaasti samanlaisen puvun vauvallenikin ensitalveksi, muistaakseni ostin sen stoccalta, hintaa en muista. Mutta mielestäni tässä puvussa on parempi leikkaus kuin reimatecissä ja kangaskin on ollut kestävämpää, karheumaa ei läheskään ole tullut samaan malliin kuin reiman puvussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi näkyä vedenpitävyys (vesipilari tmv) lukema.

Katselin tänään lastenvaateliikkeessä uusia NameIt-talvihaalareita. Niissä tuo vesipilari oli 1300. Reimatecissä muistaakseni 5000, joten selvä ero lukemissa ja varmaan näkyy käytössäkin.

Maassa istuva, ryömivä, konttaava vauva/taapero tarvii puvun, joka on lämmin, mutta myös kunnolla kosteuttakestävä. Meillä länsirannikolla Reimatecit on olleet kaikkein parhaita.

t. frilla

Vierailija
4/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteussuojattu, mutta pitää kyllä pientä kosteutta. Eli jos lapsi konttaa maassa ja lumi ehtii lämmetä polven alla ei puku päästä vettä sisään.

Isommat määrät vettä päästää eli vesi pääsee läpi jos puku on pitkään kosketuksessa loskaiseen lumeen tai veteen.

Näin minulle myyjä on kerran kaupassa esitellyt. : )

Vierailija
5/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli sellainen Name Itin kosteussuojattu 2-osainen puku ja monet sanoivat minulle, ettei olisi ollenkaan kosteussuojattu. Vähän ihmettelin, kun piti vettä ja käsin tuntui että olisi teipattu ja otinkin selvää tanskalaisilta sivuilta ja oli tosiaan kosteussuojattu (2000mm) ja kaikki saumat teipattu. Hyvin myös kesti käytössä. Hintakin oli kukkarolle mukava =) Näin vähän aiheen vierestä.....

Vierailija
6/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis välikausiasu. Unohtui mainita =)

Vierailija
7/7 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli viime talvena exitistä ostettu name itin toppahaalari joka oli kosteussuojattu.

vedenpitävyys oli parempi kuin reimatecissä muistaakseni 8000mm ja saumat teipattu.myyjä sanoi silloin että parempi kuin reimatec ja halvempikin.

meidän oli ihana suklaan ruskea ja kokoa 80.