Missä kannattaisi myydä " arvokkaammat" vauvanvaatteet? ostaako niitä kukaan?
Meillä pienin " jo" 3kk ja kasvaa kovaa kyytiä...olen miettinyt että jossain vaiheessa pitäisi laittaa kiertoon noita vaatteita mitä neidiltä jää. Olen katsonut ja todennut että ihan pienten " paremmat" vaatteet ei tunnu menevän oikein huutiksessakaan kaupaksi ja suurinosa meidänkin neidin vaatteista saa lähteä kiertoon vaikka puoli ilmaiseksi, mutta mites nuo hiukan arvokkaammat setit joihin on prinsessa-höyryissä haksahtanut? ostaako noita kukaan missään vai onko nekin annettava ilmaiseksi pois...?
Lähinnä mietin tälläisiä ehkä kerran-kaks käytettyjä uudenveroisia settejä jotka on maksanut esim 50e.
sellaisista olis kiva saada vähän enemmän kuin euro-kaks...tai tuohon hintaan en ehkä viitsi lähteä edes myymään vaikka en mitään uuden hintaakaan hae...mut jos edes 15e tai vaikka 10e....
Missä olette noita pieniä myyneet jos olette myyneet? vai säästääkö suosiolla annettavaks jollekin tutun lapselle?
Kommentit (5)
Totuus on kuitenkin, että siellä huudetaan hyvää hintaa (ylihintaa) myyjiltä kellä on kokoajan uudenveroista, uutta merkkivaatetta myynnissä. Samalla jos laittaisi hakukenttää haun voisi löytää saman tuotteen joltain noname myyjältä kymmenesosa hintaan siitä mitä tältä jolta kaikki huutaa. No mutta kohteita on niin paljon, että kuka niitä kaikkia jaksaa/kerkiää selaamaan! Sama on Jenkki myyjät. Heiltä huudetaan aika korkeita hintoja plus postikulut. Ja jos suomi myyjä yrittää kaupata saman tuotteen uutena (virheostos), niin saa murto-osan siitä hinnasta mitä itse maksoi :)
Näiltä myyjiltä, joilta " kaikki" ostaa on se hyvä puoli, että yleensä tietää mitä saa. Kuvaukset pitävät paikkansa, ja uudenveroinen on myös uudenveroinen. Tämän takia itse jos ostan jotain käytettynä, ostan ihan parilta myyjältä, joiden kuvauksiin ja toimintaan voin luottaa varmasti. Yleensä ikävä kyllä moni muukin on huomannut näiden myyjien loistavuuden :).
Itse olen moneen kertaan kaivannut huutikseen eri osastoa lasten merkkivaatteille. Itsekin kaipaan pojalle muuta kuin henkkamaukkaa ja on paljon merkkejä, joita en osaa nimeltä hakea. Tuolla ne olisi kätevästi kaikki samassa paikassa. Vaan kuka sitten määrittelee sen merkkivaatteen...
Kaikille " ei sitä tavisvaatetta" lapsille suosittelen lämpimästi brittien eBaytä, sieltä saa ihan mitä vaan kohtuullisella hinnalla.
en tiedä kuka näistä kesäpäivistä varastaa tunnit ;)
Tuo oma osasto merkkivaatteille olis kiva, mutta todellakin...kuka määrittäis sen mikä on merkkivaatetta ja mikä ei..
Välillä on hauskaa lukea jotain myynti-ilmoitusta kun otsikossa lukee merkkivaatetta ja paketti sisältää hm-lindex kamaa ;) no onhan ne merkkejä nekin ;)
Ja toki esim. näiden merkkivaatteiden itse merkillä on väliä, toiset tunnetummat merkit myyvät paremmin kuin toiset. Olen kyllä sitä mieltä, että jos Huutonetissä ei saa hyvällä ilmoitulla ( ja muutamalla toistolla ) vaatetta haluamallaan summalla kaupaksi, niin ei saa missään :-)