Lue keskustelun säännöt.
Katsoiko kukaan? Aurinkorannikon suomalaisesta lukiosta?
08.08.2007 |
tänään oli kolmosen aamu tv:ssä juttua Aurinkorannikon koulun yhteyteen tulevasta ensimmäisesta ulkomailla sijaitsevasta suomalaisesta lukiosta. Unohdin katsoa, katsoiko kukaan, voisitteko lyhyesti kertoa oliko mitään erityistä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla