Golden RAX!
Kävin tänään ekaa kertaa RAXissa syömässä kaverin pyynnöstä.
Ihan hirvee mesta. Älytön systeemi kun maksetaan ensin ja otetaan lautanen per nuppi ja jätskivohveli. Myös 1v joutui maksamaan vaikka sanoin ettei syö mitään, eikä syönytkään!
Sali oli sotkuinen ja vessojen kusen haju tuli pöytiin saakka!
Safka oli pelkkää rasvaista roskaruokaa ja ärsytti suunnattomasti juosta koko ajan hakemassa jotakin. Lisää juotavaa, lisää pizzaa, unohdin ruokaluvälineet jne jne.
Seuraavan kerran kun mieli tekee roskaruokaa niin menen sata kertaa mielummin vaikka mäkkiin. Mutta mielummin maksan vähän lisää ja menen ravintolaan missä on PÖYTIINTARJOILU.
Kommentit (24)
odotellessa. Kerran äitienpäivänä olin paremmassa ravintolassa. Ihan kamalaa kun sai koko ajan hyssytellä vauvaa hiljaiseksi ja tarjoilija vaan viipyi ja viipyi. Sen jälkeen olen aina sanonut mennään johonkin arkiseen paikkaan vaan tai syödään kotona. Miehen kanssa sitten muihin paikkoihin ja isojen lasten.
Vierailija:
odotellessa. Kerran äitienpäivänä olin paremmassa ravintolassa. Ihan kamalaa kun sai koko ajan hyssytellä vauvaa hiljaiseksi ja tarjoilija vaan viipyi ja viipyi. Sen jälkeen olen aina sanonut mennään johonkin arkiseen paikkaan vaan tai syödään kotona. Miehen kanssa sitten muihin paikkoihin ja isojen lasten.
Mutta tosiaan ensi kerralla mielummiin mäkkiin kun raxiin. Mäkissä sentäs syödään vaan se mitä on tilattu eikä tarvii koko ajan juosta jotain hakemassa.
ap
Ei meidän tyttö ainakaan syönyt sitä pitsaa kuin pari haukkua kun käytiin viimeksi pari kk sitten. Oli 1v 9kk. Oli hänelle oma ruoka mukana.
Vierailija:
Vierailija:
Mutta siis ne pitsathan ovat ihan kamalia. Taikinaa ja juustoa, täytettä vähän siellä täällä. Eipä tuolla paljon edes kiinnosta käydä.No nyt kyllä ärsyttää vielä enemmän, kun jouduttiin 1 vuotiaasta maksamaan.
ap
Lapsi tosiaan syö vaan yhden palan, 6v. Ja hänen serkkunsa 3v myös saman verran.