Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

angiinaa vaiko jotain muuta? mielipiteitä... ov

Vierailija
07.08.2007 |

eli ensin oli monta päivää (3? en muista tarkkaan...) ihan lievää toisella puolella tuntuvaa kurkkukipua. tuntui niellessä.

sitten eilen kurkku oli jo illalla niin kipeä että oli pakko ottaa kipulääkettä. jälleen toispuoleisesti. ei kuumetta.

tänään taas hiukan vähemmän kipeä. välillä sattuu enemmän puhuessa ja niellessä, välillä ei ollenkaan. ei kuumetta edelleenkään.

taustalla mulla on ollut puolitoistaviikkoa kestänyt flunssa, jossa ääni oli poissa ja muita flunssan oireita. just kun sen oireet helpotti, alkoi siis kurkkukipuilu.

mulla kyllä yleensä angiinassa kipu on ollu niin kovaa aina ennen että olen soittanut samantien lääkäriin kun olo on ollu ihan kamala. ja kuumetta on ollut.

peitteitä ei varsinaisesti oo, nielu punoittaa hiukan ja on jotenkin erinäköinen mutta ei pahasti.

lääkäriin en jaksais taas raahautua ja kun inhoon sitä nielunäytettä, varsinki nyt kun raskaana ja muutenkin oksettaa...

onko siis jollain kokemusta että ois ollu angiina vaikka oikreet lievempiä? vai olisko todennäköisempää et angiinassa kovempaa kipua ja kuumetta? tai peitteitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo on muutoin aivan terveen oloinen. ei voimaton, eikä väsynytkään.

ap

Vierailija
2/2 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta angiinaa sairastaneena en usko, että kuvailemasi oireet viittaavaat angiinaan. Angiinassa myös puhe muuttuu usein hyvin " puuroiseksi" ja tulee kuumetta, useimmiten myös valkoiset peitteet nieluun.

Uskoisin, että sinulla on kyse vain flunssasta ja " kurkkukivusta" .

Paranemista toivotellen ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän