Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ootte? Voiko tämmönen suhde onnistua?

Vierailija
07.08.2007 |

Tapasin miehen noin vuosi sitten, tapailtiin hetki, tutustui lapsiini (minä en hänen), nähtiin melko harvoin ja aina minun luonani.. Oltiin kummatkin erottu samana vuonna ja ei siitä oikein sit mitään tullut juuri ehkä näiden ero-hommien takia. Päätimme lähteä erillemme marraskuussa.

Yhteydenpito ei lakannut koskaan täysin (mies lähetti tekstareita, missä kyseli kuulumisia jne..)

Aloimme sit uudelleen tapailemaan (mies kyseli pitkään mahdollisuudesta nähdä jne, en meinannut antaa periksi koska en uskonut toiseen yritykseen) huhtikuun lopussa. Emme olleet puoleen vuoteen nähneet! Ja nyt on eri ääni kellossa! Olen tavannut hänenkin lapset ja hän on paljon aktiivisempi.

Mieltä vaan vähän kaivelee tämä " toinen yritys" . Jos jo viime vuonna toisistamme tykkäsimme ja silti päätettiin lähtee eri teille yhtäkkiä, niin voiko käydä taas niin...? Tosin ehkä se että kummallakin oli ero niin tuore, vaikutti. En tiedä.. Mielipiteitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaikki energia on varmaan mennyt aikaisemmin eroprosessiin. Ehkä hän on nyt valmis suhteeseen, vaikka aikaisemminkin tykkäsi susta. Mun mielestä ihan loogista ja oikeastaan reiluakin kaikkia kohtaan. Ero on iso juttu, kun siinä on lapsia mukana (on tietysti muutenkin). Pitää ajatella lasten kannalta kaikkea. Jos miehellä on nyt kaikki asiat selvitetty, myös omassa pääkopassa ja alkaa olemaan valmis johonkin uuteen.

Vierailija
2/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli puinut sitä meidän aikaisempaakin juttua siellä, kun ei osannut " pitää" mua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ero vasta ollut takana niin on ihan normaalia, ettei kaikki heti suju ja tunnu sopivalta vaikka oikeasti ei kumppaneissa ole mitään vikaa, väärä aika vain.

Nyt kun on aikaa kulunut niin ihan hyvin voi olla uutta energiaa ja intoa uusiin kuvioihin!

Vierailija
4/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vaan liiaksi usko siihen " rakkautta ensi silmäyksellä" haihatukseen? ;)

Olosuhteet ja ajoitus määrittää paljon suhteen toimivuutta. Ehkä nyt aika ja olosuhteet on paremmat teille? :)

Vierailija
5/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen näkökulma tuo, että se tauko oli vaan eduksi meille. Niin se varmaan olikin. Minullakin oli vielä viime vuonna vaikeuksia sitoutua, nyt olen enemmän " rauhoittunut" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä