Himottaa pyörän selkään! Joko uskallan kun tänään on viimeinen päivä ensimmäisestä kolmanneksesta (raskaus).
Eli huomenna alkaa rv. 13.
Mitä olette mieltä? Joko uskaltaudun viilentävälle ajelureissulle?
Kommentit (6)
jos olet tosissasi niin kokeilepa ihmeessä. terv. nimim. rv 7+5 ja pyöräillyt alkuraskauden jokaikinen päivä, yksikin päivä meni 50 kilsaa... vai onko sulla huono tasapaino? mulla on tukeva kaupunkipyörä, turvallinen on.
Vierailija:
Mikset uskaltaisi? Tai olisi uskaltanut jo aiemminkin?
Moottoripyörällä kaatuminen on aina vakava juttu, oli sitten raskaana tai ei.
Vierailija:
Moottoripyörällä kaatuminen on aina vakava juttu, oli sitten raskaana tai ei.
ei kuulemma auttanut, tytöt yritti 60-luvulla omatekoista aborttia sillä tavalla mutta ei auttanut... en usko että on suurempaa haittaa. terv. 3.
Mikset uskaltaisi? Tai olisi uskaltanut jo aiemminkin?