Lue keskustelun säännöt.
Jos on rannalla 1- ja 4-vuotiaiden lasten kanssa kuudesta kahdeksaan illalla, voiko silloin olla ilman suojavoiteita?
07.08.2007 |
Antakaa mulle synninpäästö..eihän aurinko tuolloin enää polta?
Kommentit (2)
Suojaa ennemmin vaatteilla, jos pitkään leikkivät auringossa. Meillä ei ole lapsilla käytetty voiteita koko kesänä, suojana vaatteet kun palamisen uhka, ja vältetty on pahinta keskipäivän paahdetta. Ei ole lapset palaneet, eikä juuri edes ruskettuneet. (Auringossakin on kuitenkin oltu) Aurinkovoiteissahan on niin paljon kemikaaleja, että niiden TURHA käyttö mun mielestä hätävarjelun liioittelua ja vaarallista sekin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
UV-säteilyä ja 1-vuotiaalle ei yleensäkään suositella aurinkovoiteen käyttöä, vaan riittävän suojaavaa pukeutumista.