Onko muita kehen ei iske yhtään pop:n vaatteet eikä mikään retro?
Tässä taas kävin pop:n liikkeessä ja oikein etsimällä etsin ja yritin löytää jotain kivaa kun yleisesti tuntuu, että se on niin kovin tykätty merkki, mutta totesin taas ettei ole yhtään mun juttu. En siis löytänyt oikeastaan yhtään vaatekappaletta jonka olisin ehdottomasti halunnut. Ihan kivoja perustrikoita, mutta ei mitään sykähdyttävää. Retro ei vaan iske.
Ja sitä on nyt kaupat täynnä. Ei ole millään lailla tarkoitus moittia kyseisiä vaatteita. Kivojahan ne ovat ja esim pari hyvää ystävääni rakastaa retroa ja pukee lapsensa tosi kivasti esim juuri popin vaatteisiin. Eivät vain ole mun makuuni. Taidan olla ainut?
Kommentit (17)
Ei munkaan juttu. Popin ulkovaatteita olen
kovasti katsastellut ja kiva olis kokeilla kun niin kehuttuja, mutta nuo trikoot ym...ei kiitos meille! :)
Lily:
Tässä taas kävin pop:n liikkeessä ja oikein etsimällä etsin ja yritin löytää jotain kivaa kun yleisesti tuntuu, että se on niin kovin tykätty merkki, mutta totesin taas ettei ole yhtään mun juttu. En siis löytänyt oikeastaan yhtään vaatekappaletta jonka olisin ehdottomasti halunnut. Ihan kivoja perustrikoita, mutta ei mitään sykähdyttävää. Retro ei vaan iske.
Ja sitä on nyt kaupat täynnä. Ei ole millään lailla tarkoitus moittia kyseisiä vaatteita. Kivojahan ne ovat ja esim pari hyvää ystävääni rakastaa retroa ja pukee lapsensa tosi kivasti esim juuri popin vaatteisiin. Eivät vain ole mun makuuni. Taidan olla ainut?
Monta kertaa olen P.OP:ssa käynyt pyörähtämässä mutta tosiaan harvoin mitää tulee ostettua.Raitapaidat on kivoja mutta niin on hintakin tavallisesta trikoopaidasta.Retro ei iske täälläkään ;)
Mä olen myös retroa vastaan... En voisi kuvitellakaan ostavani sellaisia riemunkirjavia ja kuviollisia vaatteita. Ei vaan iske. Po.p:sta meillä onkin ollut vain pari yksiväristä hametta, kesähattuja ja ulkoiluvaatteita.
Ulkoiluvaatteita ollaan täksikin talveksi Po.p:sta hankkimassa. Siellä on tosi kivoja ja käytännöllisiä kuoritakkeja. Hinta ollut esim. Reimaa edullisempi ja ominaisuudet tosi hyvät. Hinta-laatusuhde kohdallaan. Lisäksi Po.p:n talvihanskat ovat malliltaan ja lämpöisyydeltään paljon paremmat kuin Reimat.
Inhoan niitä. En voisi laittaa niitä itselleni enkä lapselleni. Yksi kaverini taas on niistä aivan innoissaan. Onneksi meitä on erilaisia ja jokaiselle löytyy valikoimaa. Nyt onkin tosi vaikea löytää ulkovaatteita, kun kaikissa on ruskeaa tai minun mielestäni raidat ovat vähän " vanhan aikaisesti" Toittavasti pian tulee jotain meille ei retro ihmisillekin.
mutta ei nappaa moni muukaan tyyli sen puolen. POPilla käyn aina välillä, mutta mitään en ole vielä ostanut. Ulkovaatteita olen kyllä miettinyt, ja jos tarpeen saan kehitettyä, niin... :) Ja onhan siellä yksivärisiäkin, mutta kuten sanottu, ei vain ole tullut ostettua. Niistä kirjavista en sitten oikein välitä... Toisaalta olen ihan hulluna Oililyyn, ja ovathan nekin tosi riemukkaita, mutta kuitenkin vähän eri tyylisiä. Katvigilta ostaisin kyllä mielelläni niitä raitavaatteita, jos jostain kaupasta vain saisi kerralla haluamansa värit ja koot - siis tähän mennessä olen törmännyt lähinä hajakokoihin ja -väreihin. No, ennen ostin esim. Elleä, mutta enää se ei nappaa, joten makukin muuttuu. :)
Sentäs joku lastenvaatekauppa mistä lähden ilman nyssyköitä ulos :) En kuitenkaan sano ettei sieltä tulevaisuudessa meille jotain tulisi. Minulla kun maku tuntuu muuttuvan hurjaa vauhtia. Usein mallistot samalla valmistajalla kuitenkin toistaa itseään, niin helposti kyllästyminen iskee kun aikansa kattoo sen hetken lempijuttuja!
Siis, että mikä näissä vatteissa kiehtoo, kun itse en löydä sieltä koskaan mitään.
Minua eivät retrot yleensä nappaa ollenkaan, mutta pidän PO.Pin vaatteista todella paljon. Pojalla on niistä kylläkin vain yksivärisiä ja raidallisia vaatteita. Esim. trikoopaidat ovat ihan käsittämättömän laadukkaita, värit säilyvät kirkkaina pesusta toiseen eikä vaatteet muutenkaan mene useissa pesuissa miksikään. Kalliinpuoleisia ovat, mutta hintansa väärti.
Joo, ehkä jotain, mutta ylipäänsä Po.Pit ovat minusta ruotsalaisia, yksinkertaisia perusvaatteita, mutta todella hyvälaatuisia! Kestää pesua ja niitä meillä on varmaan puolet poikien vaatekaapista, mutta aina kun haluan ostaa jotain ns. näyttävämpää tai erikoista, niin en kyllä osta sitä Po.Pista.
Eli siis vastaus ap.kirjoituksiin, en ole kyllä huomannut samaa, vaikka kanta-asiakas Tukholmasta lähtien olenkin, mutta näin erilaisia näkemyksiä voi olla. :-)
ääkin yrittää ehtiä sinne joku päivä tällä viikolla. :-)
Mä tykkään retrosta! ja kevään ja kesän aikana hamstrasinkin pojalle kaikki oikeaa kokoa löytyneet apina-paidat ja paljon paljon muuta kivaa, kelpaa koko syksy noissa kulkea pirteästi puettuna =)
kyllä perus-Popille, eli raidoille ja yksivärisille.
Meille on ostettu Popista farkkuja (niilla on kiva kapea malli pojille), viime syksyna trikoopaitoja, joissa edessa elaimen kuva (ihan mahtavia laadultaan ja jotenkin ma tykkaan etta lasten arkivaatteissa sais nakya se etta ne on suunniteltu lapsille), yksivarisia t-paitoja ja sukkiksia. Aina sielta ei mitaan loydy, mutta valilla tosi kivoja vaatteita. Toivottavasti tulis taas noita yksivarisia trikoopaitoja, joissa on joku elaimen kuva, ne oli niin sopoja.
kuten Finette totesikin, hinta/laatu-suhteeltaan hyviä perusvaatteita, joita ainakin minun on ollut pojilleni vaikea muualta löytää. Tänään juuri käväisin H&M:lla katsomassa löytyisikö sieltä mitään päällepantavaa 2,5-vuotiaalle pojalleni. Ei löytynyt; ainuttakaan tarjolla ollutta vaatekappaletta en edes ilmaiseksi ottaisi.
Poikien äitinä valinnanvaraa ei kuitenkaan niin kovin paljoa ole, kaikki myyvät sitä yhtä ja samaa kärjistetyksi. Poikien vaatekaappiin on löytynyt sekä ulko- että sisävaatetta popilta.
Eli hyvä juttu, että pojille tuli lisää valinnanvaraa.
Osa on PO.Pin vaatteista on kyllä suht retroa mutta todellakin paljon on ns. perusvaatteita.Itse pidän erityisesti siitä, että vaatteet ovat selkeitä ja väritykset yksinkertaisia.Niin ja laatu on kyllä mielestäni todella hyvää.
Tunnustan kyllä samaan hengenvetoon että meillä on lapsilla myös ns. uusretroa eli vaatteita monelta pienemmältä " retrovalmistajalta" joten sinällään " retromaisuus" ei minua haittaa.Toisaalta on sitten meillä on paljon myös Timberlandia ym. " ei-retro-merkkejä" eli kai se kokonaisuus ratkaisee.
Po.P:sta kivoja on raidalliset vaatteet. Etenkin syksyn raitapaidat, joissa on muutamaa eri väriä :)