Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Maaliskuiset elokuussa***

06.08.2007 |

[color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color]

[color=FF3E96][size=5] MAALISKUISET 2008 [/size][/color]

[color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color]

[color=LimeGreen] Tähän pinoon voivat kokoontua kaikki onnekkaat, jotka odottavat sen toivottuakin toivotumman pienokaisen syntyvän maaliskuussa 2008. Jaetaanhan ilot ja surut, yökötykset, kiristykset ja nipistykset sekä lopulta myös syntymän ihmeet! :) [/color]

[color=FF3E96] ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ [/color]

[color=LimeGreen] NIMIMERKKI: Amodini

LA: 15.03.2008

ASUINPAIKKA: pk-seutu

SYNNYTYSSAIRAALA: Jorvi

IKÄ: 31

ONNISTUNEET HOIDOT: Ei löydy. 3*IUI pistoilla ja kerran myös luget mukana, tuloksena vain negaa. Tämä plussa on siis hoitotauon luomu. [/color]

[color=pink] NIMIMERKKI: kara78

LA: 17.3.2008 (laskurin mukaan. en ole viel käyny neuvolas/lääkäris)

ASUINPAIKKA: vantaa

SAIRAALA: varmaan nkl (toivotaan niin)

MUUT LAPSET: -

IKÄ: 29 [/color]

[color=LimeGreen] NIMIMERKKI: Lene

LA: 29.3.2008

ASUINPAIKKA: pääkaupunkiseutu

SYNNYTYSSAIRAALA: NKL

MUUT LAPSET: 02/06 poika

IKÄ: 33

ONNISTUNEET HOIDOT: molemmat raskaudet saaneet alkunsa luomusti. Tässä raskaudessa on lugesterontuki. Hoitoja tehtiin vuonna 2005, mutta ne olivat tuloksettomia. Mulla on ollut yhteensä kolme keskenmenoa (11/2003, 1/2004 ja 4/2007). [/color]

[color=pink] NIMIMERKKI: Luna.

LASKETTUAIKA:29.3.2007

ASUINPAIKKA: Fuengirola

SYNNYTYSSAIRAALA: Marbellan sairaala?

IKÄ: 27 vuotta

TÄRPPI: Tuli luomusti 6 vuoden yrittämisen jälkeen! [/color]

[color=LimeGreen] NIMIMERKKI: Mine

LA: 4.3.2008

ASUINPAIKKA: Itä-Suomi

SYNNYTYSSAIRAALA: Kys

MUUT LAPSET: 03/06 poika

IKÄ:30

ONNISTUNEET HOIDOT: 06/05 ICSI, 06/07 ICSI [/color]

[color=pink] NIMIMERKKI: Naksu

LA: 21.3.2008

ASUINPAIKKA: Tampere

SYNNYTYSSAIRAALA: Tays

IKÄ: 27v.

ONNISTUNEET HOIDOT: Kolmen turhan inssin jälkeen ekan ivf:n tuoresiirto toi ekan plussan 13.7! :) [/color]

[color=LimeGreen] NIMIMERKKI: Simpukka

LA: 5.3.2008

ASUINPAIKKA: Helsinki

SYNNYTYSSAIRAALA: KOS tai NKL

IKÄ:31

ONNISTUNEET HOIDOT: kolmen epäonnistuneen inssin jälkeen tämä tärppi 06/07 IVF ensimmäisestä tuoresiirrosta [/color]

[color=pink] NIMIMERKKI: viivi-patrik

LASKETTU AIKA: 5-6.3.2008 (vaihtelee lääkärin mukaan).

SYNNYTTÄMÄÄN: Nkl

IKÄ: 38

Lapsia nykyisen mieheni kanssa " entisistä elämistä" mutta yhteistä ei vaan kuulunut. Toinen IVF tuotti tuloksen. [/color]

[color=LimeGreen] NIMIMERKKI: Zanzu

LASKETTUAIKA:21.3.2007

SYNNYTYSSAIRAALA: SeKS

IKÄ: 21 vuotta

ONNISTUNEET HOIDOT: Clomifenillä ihmeellinen plussa syntyi! [/color]

[color=FF3E96] LA:t: [/color]

[color=LimeGreen] 4.3. Mine [/color]

[color=pink] 5.3. Simpukka [/color]

[color=LimeGreen] 5.-6.3. viivi-patrik [/color]

[color=pink] 15.3. Amodini [/color]

[color=LimeGreen] 17.3. kara78 [/color]

[color=pink] 21.3. Naksu, Zanzu [/color]

[color=LimeGreen] 29.3. Lene, Luna [/color]

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä töihin lähdössä mutta kirjoittelenpa kuitenkin... :)

Eilen kävin sitten hakemassa niitä maitohappobakteereja, tosin tyydyin nieltävään, tavalliseen Idoformiin kun oli niin tautisen kalliita nuo namiversiot! ;) Ja sitten shoppailin lisäksi vielä kahdet housut, aivan ihanaa kun ei kiristä eikä purista mistään! Sellaset narupöksyt ostin minäkin... Ja H&M:llä oli niiiiin ihania äitiysvaatteita (varsinkin yhdet housut) että teki jo mieli ostaa, mutta odottelen vielä sinne ultraan (tai ainakin siihen että sydänäänet saadaan kuuluviin ;) !). Ja farkkulappuhaalareita testasin, nekin aivan mielettömän söpöt - ja lämpöiset talvella joten ne on jo hankintalistassa! ;)

Kara: hih, sä olit saanut makeat naurut ruoka-ainelistasta! Onhan noi vähän outoja, mutta toisaalta, ihan hyvä että neuvovat... :D Hei tosta verisuonien näkymisestä... Mulla on ne näkynyt jo monta viikkoa, mutta toisinaan näkyvät selvemmin, toisinaan ei. Veikkaisin, että lämpötilalla tm. on vaikutusta, välillä tosiaan näyttää ihan joltain tiekartalta kun oikein pukkaavat pintaan! Mutta hyvä ettei ihan koko aikaa ole! :)

Ja mä sain sätkyn kun söin eilen oikein hyvällä ruokahalulla leipää kylässä ja tiedustelin, mitä se herkkuleipä oikein on... Ja paska sentään, siinä oli pellavansiementä ja tuota samaa leipää olen tainnut syödä töissä ihan hyvissä määrin! :( Ihan paskana kun harmittaa, nyt luin jostain että jo pieni määrä kadmiumia voi vaikuttaa haitallisesti solunjakautumiseen ja sikiön kasvuun... :( Höh, pakko vaan yrittää lakata murehtimasta, tehty mikä tehty!!

Mutta nyt siis töihin, uusissa pöksyissä ja toivottavasti hetken päästä jo paremmalla mielellä...

Naksu 10+1 :D

Vierailija
42/54 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hello!!

apua, kun väsyttää!! en ole juurikaan saanu nukuttua viime yönä (pienissä pätkissä vaan). armas mieheni oli sitten eilen juhlimassa serkkunsa tupareita ja kuinka ollakkaan soitteli mulle muutamat väliaikatiedot sieltä... olin näistä puheluista sitten varsin iloinen... varsinkin viiden aikaan aamusta soitetuista (2kpl taksimatkalta kotiin). grr!!

miehen serkku oli kuulema arvannu, et oon raskaana, kun en tullut ko. kekkereihin. oli kysyny, et ollaanko riidelty, vai olenko raskaana?! 8) mulla ei meinaa ole tapana jättää kekkereitä väliin (nähdään muutenkin tosi harvoin). kyllä naiset tajuu...

kun mieheni sitten oli päässyt juhlatunnelmaan, niin oli kuulema pakko ollu kertoa muutamalle muulle myös (sano soittaessaan olevan niin ilonen tästä jutusta). hää oli jopa soittanu parhaalle kaverilleen ja soitti mulle, et haluu ko. tyypin kummix... vähän aikasta miettiä sellasta mun mielestä.

en tiiä, et olinko vähän turhan vihanen (en omasta mielestä ;)) miehelleni, mut me oltiin sovittu, et ei puhuta asiasta ennen ultraa (johon on reilu vko) mitään. ihan tarpeex moni tietää jo muutenkin... no tehty mikä tehty...

naksu: on mullakin näkyny verisuonet rinnoissa jo pitkän (ainakin aika tuntuu pitkältä) aikaa, mut siellä pukkarissa ne oikeen korostu. ei sit sen jälkeen ole näkyny niin selvästi. paan näyn pukkarin valaistuksen piikkiin :)

oli muuten kivaa pitää eilen leffa/tortillailtaa...katotiin toki pari elokuvaa, mut mä en pystyny syömään yhtään tortillaa :( se jauhelihan haju oli jotenkin niin ällö!! :( frendi sit söi tortilloita hyvällä ruokahaluilla ja mä sit tyydyin banaanijugurttiin :) mulla on muutenkin nyt ollu aika yxpuolinen ruokavalio (ei tee mitään mieli). yritän syödä mahd. terveellisesti, mut on sit sellasii juttuja, mitä ei pysty edes ajattelevansa syömään. esim. kalkkunaleikkeleet haisee niin kuvottavalle :( olen ostanu ultrakevyttä metukkaa, kun pysty muuta syömään. en edes normaalisti syö sitä, mut tällä hetkellä se on ainoo leikkele, mikä uppoo. mites teil muilla?

mut nyt on pakko yrittää keksiä jotain tuolta keittiöstä, mitä sais alas...

kara 11+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt muutaman päivän ihmeen hyvä olo. Väsymys on vähentynyt ja mahaakaan ei turvota.

Kara: Mulla on jäänyt lähes kaikki herkut pois. Mieli tekee oikein kunnon suomalaista kotiruokaa=). Tällä viikolla olen syönyt mm. hernekeittoa ja kinkkukiusausta. Huomiseksi ajattelin tehdä makkarakastiketta. Mies vaan pyörittelee silmiään. Onneksi se syö töissä, koska sille ei oikein suomiruoka maistu. On siis ulkomaalainen, ja vaikka onkin asunut Suomessa yli 10 vuotta, niin suomalainen ruoka ei ole sen herkkua. Mun tekee myöskin mieli reissumiestä, täytyy huomenna käydä yhdestä suomikaupasta ostamassa.

En nyt yhtään muista mitä kukakin oli kirjoitellut. Tulin näköjään vaan puhumaan ruoasta, hih!

Luna. rv 9+1

Vierailija
44/54 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan

Viikot vilistelee niin joutuin, ettei oikein perässä pysy. Tänään taas vaihtuu 14-sta raskausviikko eli on 13 + 0. Kovin on syksyinen sää. Äkkiseltään vaihtui, kun viimeviikko oli vielä niin aurinkoinen ja lämmin.

Flunssa tuli viimeviikolla ensin poikaan ja viikonloppuna sitten minuun. Hirveä on olo ollut, kun ei voi oikein mitään paikallista apuakaan ottaa. Panadolia ja suolaliuosta nenäntukkoisuuteen. Muutapa ei oikein uskalla.

Muuten vointi on ollut tämän raskauden suhteen hyvä, ei viimeviikkoisia kipuja ole ollut eikä tiputtelujakaan. Ällöttäviä hajuja on paljon. Kaikki voimakkaat tuoksut oksettaa. Tupakansavu / haju on hirvittävin, kurkussa käy sisukset, kun tupakan haistaa. Jännä homma, vaikka itsekkin olen ennen raskauksia ollut sellainen tuuripolttaja eli menossa on aina tullut sauhuteltua. Nyt on taukoa tupakointiin tullutkin jo jokunen vuosi, kun imetysaikakin oli tuossa välissä. Jospa se tapa ei enään takaisin koskaan tuliskaan. Mulla kanssa tekee mieli rehellistä kotiruokaa ja omenamehua kivennäisvedellä laimennettuna. Ei pitäisi, kun hampaat kärsii omppumehusta. Suklaan himokin on, mutta onneksi sen olen saanut pidettyä kurissa, vaikka mielessä se onkin....

Iloista viikonalkua!

Vierailija
45/54 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kara: Sielläkin on mies ollut viihteellä, sama vika! Ainoa vaan, että meidän ukko se päätti lähteä ihan extempore, ei paljon kysellyt tai ilmoitellut itsestään... :/ Nyt olen niin vihainen, että tuntee sen kyllä nahoissaan (rumaa mutta totta!)!!! Hei ei muuten ole kuvittelua, kyllä ne sovituskopin valot pahentaa sitä verisuonitissinäkyä! ;) Voi, meillä on kummeja mietitty jo paaaljon ennen kuin pieni sai edes alkunsa! :D Suht varmoja jo ollaankin, keitä siihen pyydetään, jos tämä pieni niin pitkälle jaksaa että sitten talvella syntyy...

Hih, Lunalla oli tarve puhua ruoasta!!! :D

Mine: Toivottavasti flunssa hellittää pian, inhottavaa kun se usein sitten venähtää pitkäksikin - ainakin meikäläisellä!

Täällä vaan olla möllötetään... Kumma muuten kun masu ei ole tuolta alhaalta mitenkään selvästi pullollaan, mutta silti vanhat vaatteet (tai lähinnä farkut) ei enää mahdu... Eli siis jotain kasvua siellä on, mutta vielä ei ole palloa, lähinnä maha näyttää sellaiselta tasapaksulta pullukalta! :) Heh, vaikee selittää mutta varmaan tiedätte kun itsekin sitä kasvattelette... :D Nyt on oksuolo (just kun toisessa pinossa hehkutin että on lähes tiessään), joten painun lepäilemään!

Naksu 10+3

Vierailija
46/54 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missy Momin paketti tuli, aivan ihania mammapaitoja!!!! Hassun näköisiä vaan vielä päällä kun muuten on suht ok kokoisia, mutta masussa on pussi! :D Mutta niin loistavia ostoja kaikki kolme, ja halvalla sain! ;) Suosittelen!

Vierailija
47/54 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on hirvee vauhti päällä.. Naksullakin jo viikkoja mukavasti! Oon muuten kans vähän himoinnut hm:ltä niitä haalareita ja se farkkuhame on pakko saada!

Itse oon tässä mennyt viimeset kolme viikkoa päivä kerrallaan. Yhden viikon tuli verta " ihan kivasti" mutta mitään syytä ei löytynyt!

Viikko sitten näky " vanhaa " verta A-sikiön alla kohdun ulkopuolella. Sitten vielä A-sikiön istukassa (omat istukat) " täplä" ei tiedetä onko " kehityshäiriö" , paksumpi suoni vai onko se vuotokohta??! Tarkassa syynissä mennään! Sairaslomalla äitiysloman alkuun asti. Virkeitä ja todella hyvin kasvavat, onneksi! Viikko sitten tehdyssä ultrassa: A = 59,9 mm ja B= 59.3mm.

Anteeks tää vuodatus. Hiljaisuus ollut em. pyörityksen johdosta! Positiivista että ensimmäinen viikko kun ei väsytä :-)

Rv. 13 +1

Vierailija
48/54 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiphei!!

huomenna ois sit se neuvolan lääkäri. jokohan sieltä kuuluis sydänääniä?! ois meinaa aika jännää :) muutenkin välillä sellanen olo, et onko siel nyt ketään, kun tuntuu, et mitään ei tapahdu (paino nouse, eikä vatsa pyöristy enempää...). olen ehkä vähän malttamaton...

naksu: anna vaan ukon kuulla kunniansa ;) ei ole kivaa möllöttää himas, kun toinen on jossain baanalla, varsinkaan jos ei viitsi vaivautua edes sen vertaa, et ilmottais. miehet...

me ollaan kyl kans mietitty kummeja, mutta ei tätä kyseistä, jonka mies keksi sitten viihteellä ollessaan.

luna: nyt alko tekee mieli makkarakastiketta, kun puhuit siitä :) pitäneee tehdä lähipäivinä :) nam :P

viivi-patrik: hui, mitä kaikkea sulle on kerennyt tapahtua!! :0 onnex pääset nyt sit lepäämään!!

mulla on ollu toinen reisi ihan lukossa pari päivää, eikä mikään meinaa auttaa. olen yrittäny venytellä ja hieroa sitä, mut ei auta. pelottaa, et menee taas selkään (mulla on aikuisiällä saatu skolioosi selässä). mulla on kyllä lääkkeitä siihen vaivaan (parasetamolia, jota saa ottaa raskausaikanakin), mutta en viittis heti turvautua lääkkeisiin. täytyy katella vielä. toivottavasti saisin edes ens yön nukuttua!!

mulla on myös muutama sellanen ns. äippäpaita h&m:stä. ostin melkein heti, kun plussasin. ei ole juuri tullu vielä käytettyä, kun ne on jotenkin niin äitiysvaatteen näkösiä, eikä massu oo ihan viel sellasen vauvamassun näkönen (enneminkin löllön ;)).

kirjottelen taas kuulumisia neuvolasta!! heippa!!

kara 12+1 (kait...?!->katotaan, mitä ultra sanoo ens ma)

Vierailija
49/54 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...keskiviikkona: meidän vauva on kuollut. Neuvolassa ei saatu sydänääniä kuuluviin ja mentiin Taysiin, jossa lääkäri katsoi ultralla. Sydän ei enää lyö... Kaikki muu on kunnossa, vauva on maailman kaunein näky, nöpönenä ja suloisimmat kasvot - mutta sydän ei lyö. " Ei!!!!!" oli mielessä ensimmäisenä, mies lyhistyi mun masun päälle itkien ja huusin hysteerisenä. Tämä suru on jotain niin käsittämätöntä, sitä ei voi sanoin kuvata, joten en edes yritä...

Eilen sain ensimmäisen lääkkeen, jonka pitäisi valmistella tulevaan, huomenna menemme osastolle ja käynnistetään Cytotecilla... Vielä siis hetken saamme pitää pienen kanssamme, sitten hänet viedään meiltä pois.

Naksu, K ja pieni enkelivauva

Vierailija
50/54 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskahdin itkuun, kun luin viestisi. Täytyi lukea oikein monta kertaa, kun en vaan pystynyt uskomaan todeksi.

Olen vain niin kovin pahoillani. En keksi sanoja. Epäreilua tuli ensimmäisenä mieleen. Ainahan keskenmeno on aivan hirveä juttu, mutta kun tietää sen lapsettomuuden tuskan, niin tuntuu niin paskamaiselta, että sitten vielä kaiken kärsimyksen lisäksi käy noin.

Olen jo ehtinyt innostua tästä raskaudesta täysin, mutta näköjään taas tuli muistutus, ettei mistään voi olla varmaan, ettei mitään voi pitää itsestäänselvyytenä.

Naksu, toivon sinulle ja miehellesi jaksamista. Itkekää ja puhukaa ja antakaa ajan kulua. Muu ei auta. Ja koita uskoa, että kaikella on tarkoituksensa. Sillä ajatuksella ainakin minä jaksoin kuuden vuoden lapsettomuuden. Ehkä sama ajatus auttaa tässäkin tilanteessa. Jonakin päivänä sinusta tulee äiti, ja silloin kaikki kärsimys saa merkityksen.

Sinä ja pikkuisesi olette tänään rukouksissani.

" Hipaisi hiljaa enkelin siipi, kauneinta maailmassa näytti.

Salaa sitten ovesta hiipi, enkelin oikeutta käytti.

Nukkui pieni enkelin siipien suojaan ja lähti,

nyt pikkuinen on taivaan kirkkain tähti."

Luna. =(

Vierailija
51/54 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ensin ei anneta, ja kun annetaan niin sekin otetaan pois... Väärin, väärin, väärin, väärin. Olen todella, todella pahoillani! Kun minäkin itken en voi edes kuvitella oloasi.

Viesteistäsi on kuultanut läpi, että sinulla on ihana parisuhde, onneksi teillä on toisenne. Mutta mikään ei tietysti korvaa menetystänne. Se on niin VÄÄRIN!!!!!

Lähetän sinne Super-Voimia ja jaksamisia! Hali!

Amodini

Vierailija
52/54 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kamalasti palstaillut, mutta nyt on pakko kirjoittaa. Kyllä tuntuu elämä niin epäreilulta tällaisessa tilanteessa. :-( Minullakin on taustalla melkein kahden vuoden lapsettomuus ja kolme varhaista keskenmenoa. En voi kuin sanoa, että olen todella, todella pahoillani. Samaa surua en toivo kenellekään.

Minua lohduttivat pahimmassa surussa sanat: naiset, jotka saavat keskenmenoja, saavat myös lapsia. Ehkä näissä sanoissa on toivoa sinullekin. Toivon ja uskon, että pääsette yhdessä tämän pahan ajan yli. Jaksamista sinulle ja miehellesi.

Vierailija
53/54 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla totta!!

voi naksu!! ihan kauhea juttu!! sydän alko hakkaa, kun luin juttus. ihan hirveetä!! mä oon todella pahoillani teidän puolesta. on tosiaan onni, että teillä on toisenne, ettei sun tarvii olla yksin. varmaan myös perhe/läheiset on tukena.

tiedän, ettei mikään auta tällä hetkellä. ei mikään, paitsi aika. mulla oli maaliskuussa se tuulimunaraskaus (kerkesin jo vähän miettiä, et tulis vauva) ja, kun se selvis ei itkusta meinannu tulla loppua. nytkin itkettää->tää on ihan kauheeta!!

lähetän teille voimia ja jaksamista!!! olette ajatuksissani!!

Kara =(

Vierailija
54/54 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joudut käymään läpi miehesi kanssa. Toi on jotain kyllä aivan käsittämätöntä. Voimia jaksaa! Vaikea löytää oikeita sanoja. Suuret pahoittelut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi