WOW! 4v lapseni kommentoi A-kupin tissejäni:
Ensin sanoi, että hänellä on pienet tissit, 1v siskolla ihan pikkuiset, isillä keskikokoiset ja äidillä tosi suuret, ihan kuin kuumailmapallot! :DD
Kommentit (8)
ja kun heiluin ilman liivejä meidän 4v sanoi "hassua, äitin sun tissit roikkuu".
Varmistin, tarkoittiko kolmevuotiaana, että roikkuvat. Ei kun riekkuvat, näin doing doing doing!
Mitähän mun tuleva lapseni tulee sanomaan? Tällä hetkellä odotan esikoista. Ennen odotusta mun rintani olivat E70 (tai E65, on muuten todella hankala löytää). Millaseksihan nuo "pumpulat" tuosta muodostuvat ja mitä kommenttia tulee? Vielä rinnat eivät ole odotuksesta kasvaneet ja en tiedä, huomaisinko näillä massoilla edes pientä eroa. Sen olen kyllä jo tähän ikään mennessä huomannut, että mitä se maanvetovoima tarkoittaa. Nää rinnat on kyllä jo nykyiselläänkin vähän eri "asemissa" kuin esim. 15 vuotta sitten... Ja sitten vielä maidon eritys käyntiin.
Tosin olen perinyt muotoni äidiltäni ja voin sanoa, että tuleva mummi ei näytä lainkaan hassummalta. Rinnat ovat samaa kokoa, vyötärö kapea jne. Kolme lasta on rinnoistaan ruokkkinut. Ehkä hyvillä liiveillä pystyn säilyttämään muotoni jotenkin asemissaan. Myös jumppa auttaa. Ja uinti erityisesti.
Olen silti aina ajatellut, että onnellisia olette te, joilla on jotenkin maltillisen kokoiset rinnat, korkeintaan C-kuppia. Ihmettelen noita johannatukiaisia ja pamelaandessoneita, jotka ehdoin tahdoin haluavat suuret rinnat. Niissä ei ole mitään hauskaa. Siis ei yhtikäs mitään.
siis tuolla "todella hankala löytää", että kunnon rintsikoita tässä koossa on todella hankala löytää. Ei mihinkään muuhun.
rintojani ja vetää ihan puseron kaula-aukosta nähdäkseen sisään ja "hölskyttää" rintojani. Kokeilee myös vieraiden tissejä ja kehuu että "tytöille kasvaa tissit", katsoo myös omasta kaula-aukostaan, että kasvaako jo. Meidän pojat eivät välitä mitään.
mitä pienenä käytiin läpi sitä, että "äidillä on tissit ja isällä ei, ja naisille kasvaa rinnnat ja miehille ei" jne.
Ja täytyy kyllä sanoa suoraan, että jos mun lapseni olisi höskytellyt, vedellyt ja repinyt rintojani ja kurkistelisi jatkuvasti kaula-aukostani sisään, varmaan jotenkin lempeästi ojentaisin häntä. Selittäisin, että ne ovat äidin rinnat, eikä se ole mukavaa tai tunnu kivalta hölskytellä ja veivata toisen kehonosia. Muutenkaan ei ole ihan sopivaa kurkkia toisten vaatteiden alle.
Toki meillä ollaan reilusti alasti oman perheen kesken ja kehosta puhutaan avoimesti, mutta minä olen silti yksilö, eikä vartaloni ole lapseni käytössä puristeltavana, veivattavana ja törkittävänä. Olen aina yrittänyt opettaa lapselle samassa suhteessa avoimuutta ja toisaalta toisen ihmisen yksityisyyden ja henkilökohtaisten rajojen kunnioitusta.
siis tuolla "todella hankala löytää", että kunnon rintsikoita tässä koossa on todella hankala löytää. Ei mihinkään muuhun.
Changessa on
"äidillä on ihan valtavan suuret tissit" ja "minä haluan isona yhtä kauniit tissit kuin äidillä". Minulla myös A-kupin rinnat :))