Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntomessuilla käyneet: mitä piditte esitellyistä kodeista?

Vierailija
06.08.2007 |

Itse vähän ihmettelin niitä ylisuuria kylpyhuoneita ja kodinhoitotiloja, joiden takia isoissakin taloissa oli jouduttu tinkimään esim. olohuoneen koosta. Asuntomessualue oli kyllä tosi kaunis.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talot olivat muuten aika tavanomaisia, sisutuksissa, keittiöissä tai pintamateriaaleissa ei ollut mitään uutta tai persoonallista. Aika tylsät tavismessut, mutta ehkä se tavallisuus oli tavoitteenakin kun ihmiset kerran ovat saaneet tarpeekseen liian erikoisista messutaloista.

Vierailija
2/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneet ja makuuhuoneet olivat ihan saman kokoisia kuin pikkuasunnoissakin.

Ne pienet asunnot, kerrostalot ja rivarit olivat todella kodikkaita ja ihan normaalin kokoisiakin.

Asuntomessualue itsessään oli kyllä todella kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka esim. kaipaa asuntoonsa näköala hissiä? Kaikki talot ihme laatikoita, hinnat täysin tavallisen ihmisen ulottumattomissa. Sisutus valkoista, valkoista ja vielä kerran valkoista. Melkein joka kämpässä oli joku huone missä oli yksi seinä maalattu tai tapetoitu tehostevärillä muuten ihan valkoista. Pihat olivat nättejä ja alue, mutta asunnoista en tykännyt.

Vierailija
4/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä näit näköalahissin?? Minä näin ainakin siellä vain sen yhden hissin ja käsitin, että se olisi pyörätuoleja varten...

Vierailija
5/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottasin heti jos saisin. Mun mielestä ne oli melkein kaikki ihania :-) Jos olis varaa niin varmasti rakentaisin ison omakotitalon jossa on kunnon kodinhoitotilat, iso olkkari, jokaisella iso oma huone, paljon ylimääräistä tilaa jne.

Vierailija
6/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kohteessa 25, Villa Helmi ja oli suunniteltu suurelle lapsiperheelle. Hississä saisi ostokset, lastenvaunut ja urheiluvälineet hyvin kuljetettua esitteen mukaan. Pyörätuoleista ei puhuttu mitään.

Vierailija
7/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, kyllä perheen nyt täytyy koittaa olla vammautumatta, eikä siihen saa muuttaa koskaan kukaan pyörätuolia käyttävä.

Vierailija
8/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnut sitä vessaa ollenkaan !! Siis voiko se tosiaan olla sellainen ?? Vai oliko siihen vain messujen ajaksi laitettu lasiovi? Eihän nyt kukaan selväjärkinen voisi tosissaan sellaista vessaa tehdä, vai voiko !?!

Vierailija
9/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oli joissain tilanteiisa ahdistavaa... No toihan se avaruudentuntua pieneen huoneeseen. Ei ollut Suomessa.