Eskarien vaatetuksesta...
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen:
Aloittaako kenenkään lapsi eskaria koulun yhteydessä, esim. pienellä paikkakunnalla pienessä koulussa? Mietin tuota vaatetus kysymystä, laitetaanko mukaan varavaatekerta ja erilliset ulkovaatteet ja sisätossut? Mulla myös esikoinen aloittelemassa eskaria ; ) Itse olen käynyt koulun yhteydessä eskarin, enkä koskaan muista pitäneeni varavaatteita mukana tai erillisiä ulkovaatteita, talvella tietysti toppavaatteet! Miten asia tuntuu jotenkin eriltä, kun lapsi aloittaa koulun yhteydessä eskarin... Päiväkotiin eskariin laittaisin mukaan varavaatetta yms.
Kommentit (6)
repussa piti vaihtovaatteitaan. Eihän niitä tarvinut kuin 1 sisävaatekerta, joten ei paljon painanut repussa.
2
Ei meikäläisen aikana oltu noin varusteltuja.
ja tiedotteessa jonka saimme kun kävimme tutustumassa oli että pitää olla varavaatteet ja sisäkengät.
Jos lapselle sattuu vahinko, maitolasi esim kaatuu syliin, kun joku tönäisee, niin pyytäisin lasta vaihtamaan jumppapaidan ja verkkarit päälle. Päivän päätteeksi likaiset vaatteet tulee kotiin repussa ja jumppavaatteet pääsisi pesuun.
laittaisin varavaatteet mukaan. Lämpimillä säillä tuskin tarvitsee eri ulkoiluvaatteita.