mimmuska ja kierto 32/53...
.. eikä menkkoja vaan näy..
enkä ole vielä edes sitä lääkäriäkään saanu tilatuks. jos vaikka nyt sitte loppuviikosta tekis sen testin vielä kertaalleen ja sit miettis asioita uudemman kerran..
eikö ketään kohtalotoveria missään?
Kommentit (7)
Eli kp 47/32 menossa ja testejä on tullut joku tuhat tehtyä, viimeksi lauantaina ja kaikki näyttää negaa. Pinna alkaa olla aikas kireellä. Mulla on ensi viikolla onneksi lääkäri.
Sain kesäkuussa plussan tikkuun, mikä parin päivän päästä vaihtui tädiksi. Tiedä häntä, onko se sekoittanut kierron vai mitä tässä nyt on meneillään.
Ida
Mites tänään sujuu? Joko on täti saapunut vai vieläkö piinailette?
Olen uusi " pitkään taustapalstailija" , joka riutuu saman asian kanssa...
Minulla on myös kp. 37/29 ja testi näytti negaa...
Mutta muistan kyl edellisestä raskaudesta et kuukautiset olivat 2 vkoa myöhässä ja silti näytti testit negaa. Vasta kun kuukausi oli mennyt ja kävin lääkärissä, niin tsadaa, lääkäri ilmoitti että olen raskaana.
Mistä johtuu, sitä en tiedä, mutta tänääkin oli aamupahoinvointia joten vahva epäilys (tieto) raskaudesta on. Muita oireita on ollut mahan järkyttävä turpoaminen ja vain kohdun kohdasta, ei muualta sekä nälkä, jano, väsymys ja kauhea pissahätä koko ajan:) Selkeät oireet:)
Toki mieli voi tehdä tepposet, mutta epäilen...
Jatketaan piinailua ja ilmoitelkaahan jos tilanne muuttuu....
Plussia kehiin nyt!!!
.. täällä sitä piinaillaan..
kierto heittää kyllä jo ihan huippulukemaa ja menkoista ei merkkiäkään ://
en köllä enää tiedä että mitä pitäis aatella.. jotenkin vaan niin iso kynnys mennä ostamaan testiä ja lääkärillekkään en saa aikaseks soitettua. turhauttavaa, erittäin..
mimmuska ja kierrot herra ties kuinka ja paljon...
Ei näy tätiä ei. Testejä olen tehnyt joku tuhat kappaletta ja kaikki negaa. Kolme kertaa olen aikaisemmin saanut plussan tikkuun ja kaikki n. kp 30 tienoilla eli raskaus taitaa olla poissuljettu, ei edes ole yhtään mitään oireita. Jospas sitä menis vaikka kohta taas testaamaan, vaikka ihan harjoittelun vuoksi ;)
Ida kp " en pysy enää laskuissa"
joilla kp:t " herra ties mitä ;)" joillain on plussaa näyttäny vasta kun kakskin viikkoo menny menkkojen oletetusta alkamispäivästä....ja oireita ei tarvii olla! viä.ei ollu mullakaan kun esikoista vartosin,testi plussaa kp41/28-30 ,neuvolas kävin viikoilla 8-9 ja sydänäänet kuultuani joskus viikoilla 11 sit vasta uskoin olevani raskaana kun ei oireita ollu minkäänlaisia.sit vähän myöhemmin alko pienet iltaetomiset....joten vielä on toivoo.....
-Minttusuklaa kp35/28-30 (testit negaa kp30 ja kp31)...menkkoja ei näy...kerran tuli paperiin vähän vuotoa kp31 iltana...viimex menkat alko kp32...
hmm.. sulla siis näytti testi plussaa jo kaks viikkoa menkkojen myöhästymisestä.. mulla nyt kierto 56/32 eli pitkälle yli kaks viikkoa myöhässä eikä näytä vieläkään..
tosin, en oo kyllä viime viikon jälkeen uskaltautunnu testaamaankaan.. tietäähän sen mitä sieltä tulee, NEGA...
on vaan niin turhauttava ja stressaava fiilis.. alkaa jo käymään päässä vaikka millaisia kauhukuvia kun ei menkkoja näy.. :O
mä meinasin perjantaina mennä neuvolaan.. kerkesin sen innoissani silloin heti tilaamaan kun sain sen mun haaleen plussan.. (vai oisko kuitenkin ollut rfsu:n tyhmän testin viivan paikka vaan... mene ja tiedä) selitän sille tätille mun tilanteen ja toivon että se nyt sitten kuuntelis ton massun ett kuuluuko mitään tai tekis jotaa muita kokeita että sais tähän asiaan varmuuden että ollako vaiko ei..
mutta siihenkin tuntuu olevan viel niiiiin pitkä aika!
sitä odotellessa,
turhautunut " the en osta enää ainuttakaan apteekin testiä" mimmuska :D
.. kierto siis 53/32