saako alle 3v syödä ilmaiseksi abc-liikennemyymälän noutopöydästä?
Kommentit (19)
Vierailija:
syö kaks lusikkaa mun lautaselta.
Vierailija:
Sille joka taivasteli äidin lautaselta syömistä: On pikkasen eri asia varastaa karkkia kaupasta tai varastaa vaatteita kuin syödä vanhemman lautaselta ruokaa. Jos lastaat itsellesi annoksen lautaselle, niin sama kai se on kenen suuhun se ruoka menee? Mitä kohtaa sä et ymmärrä?
Kyllä mä ainakin alunperinkin ymmärsin mistä oli kyse. Siitä, että sä keksit ihan omia sääntöjä ja kyllä, varastat ruokaa. Ymmärrätkö sä yhtään mihin se hinta perustuu noissa noutopöydissä? Tai siis, et ymmärrä...
Jos minä laitan lautaselleni ruokaa ja annan siitä perunan ja lihapullan lapselleni, niin sekö on varastamista? Mun lapsi on tosin alle kolmevuotias, että sais ottaa ihan omankin lautasen.
Onko sekin mielestäsi varastamista, jos tilaan ruoka-annoksen ja annan siitä perunan ja lihapullan lapselleni?
Arkisin: Noutopöytä: 7,90 ¿ Keitto: 5,90 ¿ Lapset 3-12v: 4,00 ¿
Viikonloppuisin: Noutopöytä: 8,90 ¿ Keitto: 5,90 ¿ Lapset 3-12v: 4,00 ¿
Eli alle 3v aina ilmaiseksi.
Vierailija:
Onko sekin mielestäsi varastamista, jos tilaan ruoka-annoksen ja annan siitä perunan ja lihapullan lapselleni?
Annoksen hinta tulee annoksen mukaan ja on sama syökö sitä yksi vai kymmenen ihmistä.
Noutopöydässä hinta tulee syöjän mukaan ja on sama syökö ihminen puolikkaan perunan vai kymmenen.
Tämän enempää en osaa rautalangasta vääntää. Voit toki yrittää kysyä abc:lla jos he osaisivat..?
Maksut ja ohjeet on abc määritellyt. Kyllä niitä olisi syytä noudattaa, voisi lapsetkin oppia jotain! Ilmaiseksi syöjät on varkaita ja sillä sipuli.
Meillä ostetaan yksi lautanen ja otetaan viisi haarukkaa. Saa koko perhe halvalla vatsansa täyteen.
Yleensä pakkaan vielä viikon ruuat erillisiin astioihin niin ei tarvii sit kotona olla heti kokkaamassa. Eihän sitä ole mitenkään määritelty paljon sinä siitä noutopöydästä saat ottaa. Minä otan ainakin ihan koko rahan edestä.
Vierailija:
Meillä ostetaan yksi lautanen ja otetaan viisi haarukkaa. Saa koko perhe halvalla vatsansa täyteen.
Todellakaan ala maksamaan erikseen kun syö kaks lusikkaa mun lautaselta.
Teillä lapset saa varmaan varastaa karkkia ym. kaupasta ja vaatteita kun eihän ne vaatteet mahdu päälle kuin pari kuukautta!
en mä sitä safkaa ota enempää kuin mitä itse söisin.
Mitäs jos otan kahvin mukaan ja annan sen ulkopuolella toiselle?
Useimmilla huoltsikoilla saa. Kannattaa kysyä käydessään.
No jos ottaa vaan yhden lautaselisen ruokaa, niin sitten ehkä, mutta jos hakee noutopöydästä santsiannoksen, niin kyllä sitten pitäisi lapselle ostaa ihan oma ruoka.
Taasko täällä mammat haluaa lapsilleen ilmaista ruokaa -.- Ensin pitäis kaupoissa antaa lapsille ilmainen välipala ja nyt vielä seisovasta pöydästäkin alle 3 vuotiaille ilmaiset ruuat. Jumalauta, ruokkikaa itse omalla rahalla ne lapsenne, älkääkä laittako niiden ruokia muiden asiakkaiden maksettaviksi!
Muttaku meidän Irmapetteri syö niin vähän, no ota sille sitten kotoa mukaan se vähäinen eväs, jos kerran niin vähän syö, eiköhän niin vähä ruoka mahdu vaikka 0.25l pakaste-rasiaan.
Sille joka taivasteli äidin lautaselta syömistä: On pikkasen eri asia varastaa karkkia kaupasta tai varastaa vaatteita kuin syödä vanhemman lautaselta ruokaa. Jos lastaat itsellesi annoksen lautaselle, niin sama kai se on kenen suuhun se ruoka menee? Mitä kohtaa sä et ymmärrä?