Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni tekee näin?

Vierailija
05.08.2007 |

Mies tekee stressaavaa työtä ison firman johtotason tehtävissä ja on iltaisin hyvin väsynyt. Kuitenkin seksiä meillä on ollut koko parisuhteen ajan (11 v) säännöllisesti useita kertoja viikossa. Viimeisen vuoden aikana mies on ollut selvästi vähemmän innostunut seksiin. Aiemmin hellä ja minutkin huomioiva mies käyttäytyy niin, että tulee ja hinkkautuu minua vasten ja saman tien sisään. Seksi on siis pikapano vailla minkäänlaista lämmittelyä. En niinku ehdi mukaan laisinkaan. Saattaa tulla vaikka vessaan perässä ja ottaa takaapäin. Koen ettei hän halua enää minua vaan olen vain reikä johon tyydyttää itsensä. Alkuaikojen kipinä on varmaankin sammunut hänen osaltaan, minä kuitenkin näen hänet edelleen hyvin komeana ja haluttavana mitä hän on objektiivisestikin (tehnyt esim. nuorempana mannekiinin töitä).

Olen hivenen pulskistunut (kuitenkin normaalipainoinen) ja muutenkin kahden pojan tekemisen jälkeen vartaloon on tullut raskausarpia. Työpaikan miehiltä saan huomiota ja kohteliaisuuksia, olen kuulemma hyvännäköinen ja kiva. Minua siis vaivaa oman mieheni käytös. Olen joskus yrittänyt ottaa tätä puheeksi, mutta hän vaan tokaisee että olen edelleen vähintään yhtä haluttava kuin ennen ja että väsyneenä ei jaksa pitkiä sessioita. Miksi hän kuitenkin tarvii minut seksiin välikappaleeksi eikä turvaudu omaan nyrkkiinsä? Tunnen oloni hyväksikäytöksi kun se on tosiaankin tätä, että useita kertoja viikossa mies vaan pyörähtää päälleni ja tekee temput. Miksi ei oma käsi, koska ilmeisesti ei tarvi varsinaisesti minua seksiin vaan ainoastaan minun p....a. Olen myös miettinyt että onko hän rakastunut johonkin työpaikan nuoreen naisalaiseen mutta en viitsi suoraan kysyä, koska en halua vaikuttaa mustasukkaiselta. Enkä usko hänen pettävän, sillä hän viihtyy seurassani ja kotona ja vietämme vapaa-aikaa koko perheellä. Onko halu ja sitä kautta rakkaus minuun sammunut? Käykö näin väistämättä pitkissä parisuhteissa? Mies on seurustellut minua ennen kerran pari vuotta, muita pitempiä suhteita ei tietääkseni ole ollut.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saanut hyviä vinkkejä ja rehellisiä mielipiteitä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi