Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni on kaunista?

Vierailija
15.10.2008 |

mä oon 160 senttii, painan about 50 kiloo, ikää kohta 18.

pitkät vaaleet hiukset.

ois kiva deittailla aikuista miestä, ei pikkupoikia!

Mikä on kun ei löydy? onko teitä?

mielellää naimisissa, koska en tosiaa halua mitää vakavaa....

kaikkee kivaa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö nää trollit vois saman tien poistaa täältä palstalta? ei kukaan oikeasti jaksa.

Vierailija
2/23 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäviehättävä punkero, kun 1 viesti ärsyttää?

100 lukijaa, kyllä kiinnostaa muita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti taas paljasti sen provoksi. Viestin lukeminen ei tarkoita, että se olisi kiinnostava.

t: 185 cm 85 kg adonis, ikää 28 v

100 lukijaa, kyllä kiinnostaa muita

Vierailija
4/23 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se keski-ikäisen miehen unelma menee.

Vierailija
5/23 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se keski-ikäisen miehen unelma menee.

en livenä löydä sellast??

Vierailija
6/23 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin opiskelemaan -93 niin kaltaiselleni nuorelle naiselle (19v, 156cm, 50kg) oli deittiseuraa tarjolla yllinkyllin - myös vanhempien miesten suhteen, jotka olivat myös minun makuuni.

Vierailija
7/23 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois kiva leikkii sun kanssa kaikkee kivaa....

aviomies

Vierailija
8/23 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olet varmaan tosi kaunis ja haluttava. Mutta kuvittelepa tilanne, kun itse olet 12 vuoden päästä väsynyt pienten lasten äiti, ehkä lihonutkin ja ukkosi lähtisi jonkun 18-pimun mukaan, johon tutustui jonkun vauva-lehden keskustelupalstalla. Nyt nautit nuoruutesi hekumasta ja nosteesta, olet rupsahtaneiden perheenäitien yläpuolella. Mikä mahta tunne!!

Vierailija
9/23 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...

Joo, olet varmaan tosi kaunis ja haluttava. Mutta kuvittelepa tilanne, kun itse olet 12 vuoden päästä väsynyt pienten lasten äiti, ehkä lihonutkin ja ukkosi lähtisi jonkun 18-pimun mukaan, johon tutustui jonkun vauva-lehden keskustelupalstalla. Nyt nautit nuoruutesi hekumasta ja nosteesta, olet rupsahtaneiden perheenäitien yläpuolella. Mikä mahta tunne!!

Vierailija
10/23 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehellä ei sitten ole mitään asiaa tässä pelissä vai? haha. Onhan se hyvä vaimon osassa tuudittautua siihen, että nuoret naiset valloittaa miehiä ja miehet ei yksinkertaisesti mitään sille mahda kun kerta ovat niin pirullisen viekkaita nuo nuoret ja kauniit.. herätys!!

t:itsekin nainen

Vierailija
11/23 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luulin, että täällä joku pienimunainen yrittää sumuttaa itseään silmään. Ihan vaan siksi. Ehkä kaikki muutkaan, jotka avasi viestin, ei tienneet, että se koskee pienikokoista, nuorta naista.

Vierailija
12/23 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kai sinäkin ollut joskus 18v? Päässyt unohtumaan millaista se oli?

Ehkä itse et ole edes sen ikäisenä ollut noissa mitoissa ja siksi olet käärmeissäsi. Ei se ole hänen vika

Kerran täällä vain ollaan, jätä mammojen arvostelut omaan arvoonsa ja nauti tyttöseni!

Vierailija
13/23 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku muu miesten huomio, kehuminen, katse, ihan mikä vaan.

paistaa kamala katkeruus,kateus, elämättä jäänyt elämä. "ei se kaduta mitä on tehnyt, vaan se mitä on jättänyt tekemättä"

stayupit jalkaan, pikkumustaa illalla=kummasti saa uutta potkua omaan elämään

Vierailija
14/23 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää on eletty ja miesten kanssa suhrattu, stayupitkin oli käytössä sekä korkokengat. Silti minua oksetti, kun 20 vuotta vanhemmat, perheelliset miehet tekivät lähestymisyrityksiä. En voi vaan hyväksyä! Kun 20-vuotiaana olin yhdessä kaupungin virastossa töissä, yksi vanhempi mies, JONKA VAIMO ODOTTI VAUVAA, halusi panna minua, koska vaimo oli jo niin löysäpilluinen. Apua! Te jotka arvostelitte minua katkeraksi ja kateelliseksi, ajetelkaa vaikka sitä vaimoa! Minä en suostunut, mutta kuulemma moni nuori nainen oli senkin sonnin kanssa sängyssä ollut.

Vierailija
15/23 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää on eletty ja miesten kanssa suhrattu, stayupitkin oli käytössä sekä korkokengat. Silti minua oksetti, kun 20 vuotta vanhemmat, perheelliset miehet tekivät lähestymisyrityksiä. En voi vaan hyväksyä! Kun 20-vuotiaana olin yhdessä kaupungin virastossa töissä, yksi vanhempi mies, JONKA VAIMO ODOTTI VAUVAA, halusi panna minua, koska vaimo oli jo niin löysäpilluinen. Apua! Te jotka arvostelitte minua katkeraksi ja kateelliseksi, ajetelkaa vaikka sitä vaimoa! Minä en suostunut, mutta kuulemma moni nuori nainen oli senkin sonnin kanssa sängyssä ollut.

Todella ällöttävää! Jotkut miehet on kyllä SIKOJA. Ihan oikeesti. Suurinta osaa nuorista tytöistä kyllä ällöttää vanhemmat miehet, minuakin nuorena ällötti ja vieläkin. En ottaisi puolisokseni kovin paljon vanhempaa, mutta en kyllä paljon nuorempaakaan hemmoa. Mutta ilmeisesti jotkut hakee jotain vanhempaa sen takia, että oma seksuaalisuus on kieroutunutta ja lapsena on käytetty hyväksi tai sitten isän malli kotona on ollut heikko. Tiedä häntä.

Vierailija
16/23 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman ikäiseni ihan kakaroita. Eivät tiedä mitä nainen haluaa, tarvitsee. Kun näkevätkin vaikka mustat pitsihepenet, niiltä tulee jo...eli naisen tyydyttäminen ei onnistu, toisin kuin aikuisilta miehiltä

vanhempi mies luo turvallisuutta, hänellä elämänkokemusta joka kiehtoo

t.normaalin lapsuuden elänyt, on isäsuhde

huvitti tuo sinun ´"diagnoosi" jos on kiinnostunut vanhemmista miehistä :D

Vierailija
17/23 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi hyväksyä? tuota...pitääkö kaikkien hakea ensin sinun hyväksyntäsi teoilleen? olet jokin ylin tuomioistuin ehkä....

ajattelin mieheni kanssa harrastaa 69 ja dodistailia, käykö? salliikko moraalisi tämän riettauden, mä tukehdun nauruun kohta :D :D

voi elämä, kaikkia sitä maa päällään kantaa, ei voi muuta sanoa

Vierailija
18/23 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä itseäni kauheasti kiinnosta nuo alamittaiset. Töissäkin on -84 syntynyt kaunis, tyttömäinen nuori nainen, josta runkatessani fantasioin mutta jota ei kyllä oikeasti kehtaisi panna. Sen sijaan sellaista itseä hieman vanhempaa "jakkupukunaista" voisi kyllä tikata ilman jälkihäpeää.

M-73

Vierailija
19/23 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ei loukkaa muita on OK! Entä jos oma ukkosi lähtis pikkupimpsan mukaan..? Tee ukkos kanssa mitä lystäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi