Anestesiahoitaja vastaa hetken
Kommentit (10)
Opitko lääkearsenaalin nopeasti? Onko teillä kiertävä systeemi salissa, että viikko passarina, viikko instrumenteissa ja viikko anessa? Missä sairaalassa olet töissä?
leikkauksesta ja kivun tarpeen hoidosta -valitaan puudutuspaikka ja tekniikka, myös perussairaudet huomioidaan
leikkurissa tai heräämössä, olen hus:ssa töissä
jotta pystyisi hoitamaan itse potilasta eikä sairautta ottamaan potilas huomioon tuntevana ihmisenä yksilönä, sekä akuutit hätä potilaat kuten aorttta aneurysma , puukotetut pahasti ja auto-onnettomuudet
Itse valitsin juuri saman ja tammikuussa alkaa suuntaavat opinnot.
Lääkearsenaalin oppimisesta kysynyt.
valitsin siksi koska haastavaa. Kun opiskelet mieti aina ja kysy miksi, esim. pulssioksimetri ; mittaa veren hapettumista , miten, kertokoo itse käyrän malli jotain , entäs jos ,
Mieti miten joku lääke vaikuttaa miksi ja onko yhteisvaikutuksia. muista tyhmiä kysymyksiä ei ole
lääkeaine eräs rasvapitoinen on voinut aiheuttaa paikallista tulehdusta suonessa. ajan kanssa häviää. Voit kokeilla hirudoid voidetta
Ensin kova kohta oli pistokohdan alapuolella, sit pikkusen alempana ranteen taittokohdassa ja nyt ranteesta taas vähän alaspäin. Muistaakseni kaikki kipulääkkeet on pistetty lihakseen. Laparoskopiassa olin.
Nukutusaine annettiin suonensisäisesti ja nyt suoni on ranteen kohdalta aivan kivikova aina vaan. Mistä johtuu?