Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kertoi seisseensä kauppajonossa naisen takana.

Vierailija
04.08.2007 |

Mitä olette mieltä? Luuletteko että hän pettää minua?? *sokissa*

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itte oot soppas keittänyt, älä tuu tänne itkee.

Vierailija
22/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih.. Tämäkin vielä. Aika vasta mieheni osti kyllä patonkia kaupasta..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin laiminlyönyt miestäsi siistimällä kulmakarvasi liian huolimattomasti ja näin ajanut hänet hakemaan parampaa suhdetta muualta.

Vierailija
24/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin yksi yö pitämään Nanson yöpaitaa kun kaikki muut oli pyykissä. Alapään karvoituskin on jo 2mm pitkä kun en oikein taivu enää kun tuo vatsa on jo aika iso. Miehelläni on ilmeisesti mennyt halut minua kohtaan. Kierin itsesäälissä..

ap

Vierailija
25/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti naisen rekkarin ylös ja takuulla jo lähettänyt kiihkeitä viestejä sille ja illaksi sopinut rehvit.

Vierailija
26/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä mun kultainen Siru

Minä pikku pirusi

Sinä rakastit minua

Ja minä petin sinua

Vierailija
27/52 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eronnut.. :(

Vierailija
28/52 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on lopulta sellanen Fatal Attraction-juttu Pettäjä on paljastunut ja lopulta kaikille käy vähän huonosti. Siksi ei kuulu mitään.

Vierailija
29/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap:n kommentoimattomuus ei voi tarkoitaa muuta kuin, että ap on itsesääli puuskissaan mennyt tekemään sen vihoviimeisen työnsä ja oman käden kautta lopettanut maallisen vaelluksensa!

Sääli hänen perhettään!!

Vierailija
30/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni meni kavereidensa kanssa kalaan, toi reissulta mukanaan siikaa. Ja paskat minä sanon, jätkä kävi kuitenkin kaupan kautta ja osti kalat sieltä. Taatusti oli vielä sama kassaneiti kuin ap:n äijälläkin.

Ap voimia sinulle ja minulle! Nouskaamme naiset barrikadeille :D

Vierailija
31/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minunkin mieheni meni kavereidensa kanssa kalaan, toi reissulta mukanaan siikaa. Ja paskat minä sanon, jätkä kävi kuitenkin kaupan kautta ja osti kalat sieltä. Taatusti oli vielä sama kassaneiti kuin ap:n äijälläkin.

Ap voimia sinulle ja minulle! Nouskaamme naiset barrikadeille :D

Vierailija
32/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiat olivat kuin olivatkin fileenä. Mieheni vain uskotteli minulle, että kyseessä on täysin uusi kalalaji - oli kuulemma maininta aiheesta myös iltauutisissa. Onko kukaan Teistä kuullut uudesta fileisestä siikalajista?

Auttakaa av-siskoanne, pettääkö minun mieheni minua kuten ap:n mies :(

t. 34

Vierailija
33/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ehtii jo käydä toisen auton penkin jousitukset mittamaassa!

Vierailija
34/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG, mitä idiootteja täällä pyörii..

Vierailija
35/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

OMG, mitä idiootteja täällä pyörii..

Sen on ihan pakko pitää kutinsa, että filesiika ON uusi kalalaji.

t.34

Vierailija
36/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siis kunnon kalamies fileroi kalansa jo rantakivellä. Mitä sitä niitä sisälmyksiä säästelemään. Ja monesti ottavat meidän kalamiehet kunnon paperit mukaan, johon kalan pakkaavat. Ja mun miehen kaverilla on sellainen kätevä vaaka, jossa sen fileen voi punnita. Siitä voi sitten tulostaa sellaisen tarran, johon tulee sen fileen paino. Voin sitten kotona suunnitela, minkälaisen aterian siitä saa ja kuinka monelle hengelle.

Vierailija
37/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän voisin parantaa omaa liittoani ostamalla miehelleni tuollaisen kalastajan peruspaketin - ihan yllätyksenä! Osaatko kertoa paljonko tuollainen setti maksaa?

Sehän olisi todella kätevää, jos miehellä olisi sellainen laite mukana, mistä tulostuu tarra hianoon kalakäärepaperiin. Jos siihen tulostuisi myös päivä ja aika, niin voisin seurailla miestäni niiden avulla ;)

Kiitti 40, t. 39

Vierailija
38/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että noita vaakoja ei myydä omaksi. Ne on sellasia liisattavia. Mun mies maksaa oman vaakansa vuokran yhden paikallisen hotellin laskutuksen kautta. Aina kun se käy kalassa niin meidän luottolaskuun laitetaan sen laitteen vuokra. Se on oikeestaan aika kätevää. Kato ei tarvii huolehtii, että se menis rikki tai jotain.

Vierailija
39/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiva jos jollain on hauskaa : (

Vierailija
40/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit menny itse mukaan niin ei tarvis nyt siellä itkeä pillittää!! Tyhmästä päästä jne....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi