Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kertoi seisseensä kauppajonossa naisen takana.

Vierailija
04.08.2007 |

Mitä olette mieltä? Luuletteko että hän pettää minua?? *sokissa*

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin tehdaan sellainen provo, mika ei liity raa\asti lapseen tai ole muutenkaan ahdistava. Onhan tietty pettaminen ikava asia, mutta jo aloituksesta huomaa, ettei ole tosi juttu. Eli, jos ei kiinnosta lukea provoa, niin voi aiheen ohittaa. :]

Vierailija
42/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on muakin joskus petetty. Nyt sille voi jo nauraa (kun ukosta on päässyt eroon).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hänet on ajanut tuollaiseen epätoivoiseen tekoon? Ettei vaan olis joku elämäänsä tympääntynyt, työtän yksinhuoltaja?

Vierailija
44/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi niin hyvin noiden miesten kalaharrastuksiin.

Vierailija
45/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se niistä saatanan " Kulta, mä voin kyllä käydä kaupassa" -letkautuksista! Paskasakkia kaikki miehet!!

Vierailija
46/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutua nyt reikäleivän kanssa välikappaleeksi tälläiseen farssiin. säälittävää hyväksikäyttöä sekä mieheltä, naiselta että kassaneidiltä.

Vierailija
47/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä viikorahat ja kotiavaimet pois ja kanna se putkaan jäähylle. Poliisin kanssa voit sitten neuvotella ehtoja etuuksien palauttamiseen aikanaan.

Jos ei putkareissulla tokene, niin olen varma että viranomaistaho suosittaa vankilareissua tai vähintään pitkäkestoista terapiaa. Kelehan kustantaa tuosta terapiasta suuren osan, mutta valitettavasti matkakustannuksissa on pieni omavastuu. Kelan sivuilta voit kaivella lisätietoa asiasta, ovat erittäin helppolukuiset :)

Voimia kestää teitä kohdannut katastrofi, niin viattomasti kun se vielä alkuun lähti. Halauksia ja tsemppiä.

ps. tulethan ap kertomaan kuulumisia, kuinka olette nyt viikonlopusta selviämässä. Oletko yhä kotona, vai lähditkö sittenkin lasten kanssa mummolaan?

Vierailija
48/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun hävisin sillä tavalla ilman mitään sanomista! En ole riistänyt itseltä henkeä, vaikka sekin kyllä kävi mielessä. Tuossa tuo mies on minua kullitellut koko päivän vaikka mielessä on kuitenkin joku muu! Olen pitänyt mykkäkoulua koko päivän. En tiedä vielä miten etenen mutta pidän teidät ajan tasalla.

Nyt on taas mentävä!

Kiitos kannustavista kommenteista!

ap

Vierailija
49/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joskus on pakko laittaa mies yksin asialle kauppaan on listaan kirjoitettava (naisellisella käsialalla) vaippoja (Jotta kaikki huomaavat ,että miehellä on lapsi), pilttipurkitkin käy jos vaippoja ei enää käytetä, terveyssiteitä (jotta kaikki huomaavat että miehellä on nainen), ei mitään mummojen siteitä sitten ja kaikkein tärkein jäätelöä tai muuta sulavaa elintarviketta jotta joutuisi nopsaan kotiin.

Vierailija
50/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se enää ap:tä auttaa, että olisi pitänyt olla kauppalappu mukana? Tuskin enää tulevaisuudessa kauppaan uskaltaa miestään päästää, jos vielä yhdessä yrittävät jatkaa. Melkoista leipäveitsen kääntöä haavassa tuo sinun neuvosi, olisit nyt vähän ajatellut mitä näppikseltäsi irti päästät!

terv. 58 (muistaakseni)

Vierailija
51/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aan toimi samalla tavalla!!! Onko vaikee ymmärtää?

Kyllä nääkin oon yrittäny noita listoja miehelle mukaan laittaa, mutta kun se tulee kotiin niin kuulemma just semmosia siteitä ei just kaupassa ollut, vauvan vaippoja ei voinut ostaa kun ei ollu oikeeta kokoa (siis sitä kilomäärää) ja jäätelö unohtu muuten vaan:/ Pilteistäkin just ne mitä olin käseknyt tuoda oli loppunu ja niitäkin saa vasta huomenna lisää!

No olihan tuo sitten tajunnu kuiteski kaupasta ostaa kortsupaketin ja oli heti autossa tarkastanu että siellä oli varmasti tarpeeksi monta kortsua ja uskokaa tai älkää niin EI ollu!!! 2 puuttu!:/ Niin ja joista pillimehusta se kans puhu mutten mää oikein ymmärtäny...vai oliko se pillumehu?! No anyway...kaikilla tuo kauppalappu systeemi ei siis toimi!

Vierailija
52/52 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mä pystyn olemaan yhtä vahva jos joskus mun mies haluaa mennä kauppaan. Hali!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi