Mitä haluaisit ostaa suomalaisesta nettikaupasta lapsille?
Olen kauan harkinnut lastenvaateiden myynnistä ja live kauppaa en tässä elämänvaiheessa pysty perustamaan. Nettikauppaa pystyisin hoitamaan (tiedän niitä aukeaa kuin sieniä sateella ja sulkeutuu samaa tahtia)...No mutta riskit on pienet ja saisin korotonta rahaa että pääsisin alkuun. Nyt olen pähkäillyt, että mitä kuluttajat haluaisi ostaa suomalaisesta nettikaupasta?!? Ihan puhun sitten uusista mallistoista, en mistään vanhoista ihme eristä. Päässä on jo ajatuksia kaikista minun suosikki vaatemerkeistä lapsille, mutta taas kerran olisi kiva kuulla teidän ajatuksia :)
Kommentit (30)
Niin ja minä olen tilannut vaatteita, kenkiä (Naturino) ja leluja. Valikoimat tosi mahtavat, varsinkin leluissa =)) Ja nyt aleaikaan tekee kyllä hyviä löytöjä. Joulun jälkeen olivat naturinon kengät lopulta -50% alessa.
Nyt en enää jaksa asiaan paneutua ts tilausta väkrätä mutta huomenna sitten uusin voimin;) ja voi ollakin että kyselen vielä jotakin tilaamiseen liittyen, tosin tanskalaisesta putiikista sain kyllä tilattua ongelmitta.
Hyvää yötä!
Kaipaan raikkaita, reippaita, värikkäitä vaatteita pojalle 130 cm - . Laadukkaita, sopuhintaisia. Kotikaupungissamme valikoimat ovat surkeat.
Ulkolaisista nettikaupoista en ole osannut ruveta tilaamaan. Huuto.netin kautta ei tätä kokoa olevia vaatteita enää löydy; kulutus kova. Joten täältä löytyisi yksi takuuvarma ostaja " ilman printtejä, örkkejä" -vaatteille.
MyToys ei hyväksy esim. Handelsbankenin Visa-korttia :/. Yritin keväällä tilata netin kautta yhtä sun toista, mutten onnistunut. Ongelma johtui siitä, että ovat koodanneet Handelsbankenin kortit vain Ruotsin alle ja SEK:iin...
esim. ennakkolasku, visa electron ja luottokortti. Silloin kaikilla mahdollisuus tilata. Itse olenkin tilannut tuolta ajabajakidsista kenkiä, mutta mieluummin tilaisin suomalaisesta nettikaupasta.
ja ulkovaatteista vaikkapa Lenneä, Reimaa ja Legon Unlimitexiä. Kengistä Vikingin kesä- ja talvigoretexiä, Naturinoa ja Timberlandia.
Useissa merkeissä lienee kuitenkin rajoituksia nettimyynnin suhteen ja se tulee esteeksi monessa tapauksessa.
sekä Naturinon kenkiä. Näitä tosiaan tuntuu moni muukin kaipailevan. Minä ostan kyllä ulkomailtakin, mutta pitää hyppiä n:ssä eri kaupassa löytääkseen tarvitsemansa. No, on toki ihan ymmärrettävää, että valtavan valikoiman pitäminen on aika vaikeaa... Olisi myös tosi kätevää, jos asusteita (Reima ja muitakin) saisi kaikissa väreissä yhdestä paikasta.
Sisävaatteista tykkään Oililysta, Mimpistä, Jottumista, Catiminista... Näitä saa melko huonosti näistä Helsingin kaupoista, mutta ulkomailta toki. Hinnat vain ovat jotain järkkyä, joten en tiedä, olisiko kotimainen nettikauppa kauhean kannattavaa... Itse ainakin hyödynnän noissa mieluiten alet. :)
- GAP
- Gymboree
- Ralph Lauren
- Kalvin Clein
Niitä saa jenkeistä melko edullisesti, kaiken ei tarvitse edes olla tämän kauden tuotteita. Suomessa menisi varmasti vähän vanhemmatkin kaupaksi. Noista merkeistä ainut mitä myydään Suomessa tällä hetkellä on Ralph Lauren.
Varmasti saat menemään Ellet ja Timberlandit jne.... jos hinta on vähän halvempi kuin muilla.
Samoin hyvä liikeidea olisi ostaa esim vanhempaa malllistoa halvalla ja myydä sitä myöskin halvalla.
Kuin myös tuo vanhemman malliston myyminenkin. Suomessahan edelleen muoti vähän jälkijunassa, joten vanhempi mallisto ei olisi yhtään huono idea. Sitä paitsi klassisissa vaatteissa ei ole malliston vuodella merkitystä - ovat vuodesta toiseen saman kaltaisia.
Postimaksu kotiovelle 15,95 ¿ riippumatta tilauksen koosta/määrästä. Jos et ole kotona postin tullessa, niin paketin joutuu hakemaan itse postista. Paketit tulleet aina noin viikossa, mutta aleaikaan meni kerran melkein 2 viikkoa. Ilmoittelevat hyvin sähköpostitse kun tilaus on vastaanotettu ja paketti lähetetty.
Tilauksesta. Ensin täytyy luoda omat tunnukset kohdassa Ich bin neukunde. Sitten vasta voi laittaa tilausta eteenpäin. Jos tuon on jo tehnyt niin sitten voi " lokkautua sisälle" sähköpostiosoitteella ja salasanalla. Tilaamiseen tarvitaan sitten luottokorttia, joten visa vain vinkumaan =))
Näitä tilausohjeita on vähän vaikea antaa näin etänä, mutta kysy vielä lisää, jos tarvis. Voin koettaa vastata.