Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oulussa asuvat, työssäkäyvät huomio (palkka-asiaa)
03.08.2007 |
mitä teette ja paljon noin saatte palkkaa? Me muutetiin 3 v sitten Ouluun Hesasta miehen työn perässä ja mulla on menossa 3. työ (ei koulutusta vastaavaa) ja palkka on joka duunissa ollut sama (siis tosi alhainen) ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä muut saa..Mä olen koulutukseltani maisteri jne mut tunnun vaan saavan määräaikaisia, huonostipalkattuja töitä...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa